Bekijk originele versie : RESPECT for my sisters...
wearing a hijaab or will wear one in the near future. All I got for you is my respect and love. God bless our sisters in Islam.
(voor de goede orde; dit betekent niet dat ik geen respect voor de andere dames heb)
en voor degene die denken dat ik nu slijm bij de vrouwen ---> no way
this comes from the bottom of my heart.
samiratjee
14-05-2003, 19:29
Ja ik heb ook diepe respect voor de meiden die hijab dragen ( dus geen modehoofddoekjes :maf:) maar hjiab vind ik echt prachtig :love:
samiratjee
14-05-2003, 19:34
Origineel gepost door Nima19
Lief van je, maar alleen een hijaab betekent niet meteen dat ze allemaal heilig zijn...en dat moet natuurlijk ook?? Ik moet er wel bij zeggen dat een hijaab bij een marokkaans meisje altijd verdomd goed staat, het maakt ze echt tot een dame?? Ik hoop dat die stap voor mij ook snel zal komen dat ik besluit een hijaab te dragen, incha'allah!!
Maar respect heb ik zeker voor ze...
Die ik ken die het dragen zijn echt goeie meisjes die met Islam bezig zijn...ik heb echt diep respect voor ze :D
Origineel gepost door piraat
wearing a hijaab or will wear one in the near future. All I got for you is my respect and love. God bless our sisters in Islam.
(voor de goede orde; dit betekent niet dat ik geen respect voor de andere dames heb)
Mooi van jou Bro! :goedzo:
Meiden met hoofddoek hebben inderdaad een bepaalde uitstraling en dat noem ik pas klasse... :Iluvu:
Enne...vanaf volgende zomer;draag ik ook mijn hijab insja allah! :p Een grote stap maar toch...ik ben blij dat ik die beslissing definitief genomen heb!
:zwaai:
en voor degene die denken dat ik nu slijm bij de vrouwen ---> no way
this comes from the bottom of my heart.
your're so Sweet :goedzo:
:D :D
mimi3000
14-05-2003, 20:30
Ik heb respect voor iedereen die goed bezig is met de islam :goedzo:
Miss_mandalinna
14-05-2003, 20:34
Salama 3aliekoum wa ra7maT allah Ta3ala wa barakatoe,
Ik moet zeggen dat ik dit een hele lieve en mooie topic van je vind Piraat, en dat het best vaker gezegd mag worden door mannen. Duzzzz hierbij mijn complimentjes Pirato :hoera: .
Verder heb ik nog een vraagje voor marocca ?
Ik begrijp dat je definitief hebt besloten om hijaab te gaan dragen in sha ALLAH (heel goed hoor tbarke ALLAH 3liek) maar waarom pas in de zomer ! ! !
Origineel gepost door Miss_mandalinna
Salama 3aliekoum wa ra7maT allah Ta3ala wa barakatoe,
Ik moet zeggen dat ik dit een hele lieve en mooie topic van je vind Piraat, en dat het best vaker gezegd mag worden door mannen. Duzzzz hierbij mijn complimentjes Pirato :hoera: .
Verder heb ik nog een vraagje voor marocca ?
Ik begrijp dat je definitief hebt besloten om hijaab te gaan dragen in sha ALLAH (heel goed hoor tbarke ALLAH 3liek) maar waarom pas in de zomer ! ! !
Er spelen heel wat problemen een rol maar ik kan jou 1 ding zeggen;als het aan mij lag,had ik het al veeeel eerder gedaan maar het is nu eenmaal zo... ;)
Insja allah...
T-ManiaC
14-05-2003, 22:08
Insa allah ik ook binnenkort.. :D
Origineel gepost door TouriaTetouania
Insa allah ik ook binnenkort.. :D
Insja allah! :goedzo:
Miss_mandalinna
15-05-2003, 12:17
Allah weet wat er in je omgaat dus wat ik je kan zeggen is : Allah hie 3awnek en veel succes er mee in sha ALLAH .
Liefs Oula
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.