Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen beschuldigen mekaar van moordpoging

Pagina's : [1] 2

indy
21-03-2006, 08:15

TONGEREN - Op de eerste dag van het assisenproces van Anouar El Ouahhabi (32), Mohand El Kaffaf (36) en Rachid Rouifi (30) hebben de beschuldigden ontkend dat ze de bedoeling hadden de Iraniër Maghdouri te vermoorden. De drie beschuldigden probeerden de schuld in mekaars schoenen te schuiven. De drie staan deze week voor het hof van assisen in Tongeren terecht wegens moordpoging op de 44-jarige Iraniër Bahram Maghdouri. Die werd op 28 februari 2004 omstreeks middernacht op de parking achter het Kolonel Dusartplein in Hasselt verwond met een samoeraizwaard. Hij overleefde de aanslag maar hield er een blijvende arbeidsongeschiktheid aan over. De feiten hadden met drugs te maken. De jury, bestaande uit zeven mannen en vijf vrouwen, zal moeten uitmaken of het drietal die nacht van plan was Maghdouri te vermoorden en wie van hen daartoe het initiatief nam. Eerste beschuldigde El Ouahhabi verklaarde maandagnamiddag dat het slachtoffer door tweede beschuldigde, El Kaffaf, naar de parking werd gelokt met de bedoeling hem een lesje te leren en hem schrik aan te jagen. El Ouahhabi hoorde daarop naar eigen zeggen een geweerschot, waarna derde beschuldigde Rachid Rouifi het samoeraizwaard nam om zich te verdedigen. Het was Rouifi die Maghdouri uiteindelijk verwondde, aldus deze beschuldigde. El Kaffaf bevestigde dat hij het slachtoffer mee naar de parking nam, maar zei dat hij niet vooraf wist wat er zou gebeuren. Hij gaf te kennen dat hij zich misbruikt voelde in deze zaak. Rouifi bekende dat hij het slachtoffer met het zwaard verwondde. Hij verklaarde dat hij op dat ogenblik onder invloed van drugs en alcohol handelde. De feiten deden zich voor omdat het slachtoffer El Ouahhabi bleef kleineren en bedreigen, zei El Ouahhabi. ,,Om mij te beschermen, heb ik een samoeraizwaard gekocht.'' Dat hij definitief met het slachtoffer wilde afrekenen, ontkende de beschuldigde evenwel. ,,Ik wou enkel dat hij uit mijn leven verdween en wilde hem angst aanjagen met het zwaard.'' Nog volgens deze beschuldigde was er onenigheid met het slachtoffer ontstaan omdat hij te kennen had gegeven dat hij wilde stoppen met het dealen van drugs. Vandaag worden twee ooggetuigen gehoord. Deze getuigenissen worden anoniem afgelegd. Ook het slachtoffer, Bahram Maghdouri, neemt dinsdag plaats op de getuigenbank. (b) link:http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GLFPQE52 drugs dealen??? mag niet als je een goede moslim bent met een zwaard zwaaien??? tja het bewijs dat die de middeleeuwen nog niet voorbij is

fesmaroc
21-03-2006, 11:28
TONGEREN - Op de eerste dag van het assisenproces van Anouar El Ouahhabi (32), Mohand El Kaffaf (36) en Rachid Rouifi (30) hebben de beschuldigden ontkend dat ze de bedoeling hadden de Iraniër Maghdouri te vermoorden. De drie beschuldigden probeerden de schuld in mekaars schoenen te schuiven. De drie staan deze week voor het hof van assisen in Tongeren terecht wegens moordpoging op de 44-jarige Iraniër Bahram Maghdouri. Die werd op 28 februari 2004 omstreeks middernacht op de parking achter het Kolonel Dusartplein in Hasselt verwond met een samoeraizwaard. Hij overleefde de aanslag maar hield er een blijvende arbeidsongeschiktheid aan over. De feiten hadden met drugs te maken. De jury, bestaande uit zeven mannen en vijf vrouwen, zal moeten uitmaken of het drietal die nacht van plan was Maghdouri te vermoorden en wie van hen daartoe het initiatief nam. Eerste beschuldigde El Ouahhabi verklaarde maandagnamiddag dat het slachtoffer door tweede beschuldigde, El Kaffaf, naar de parking werd gelokt met de bedoeling hem een lesje te leren en hem schrik aan te jagen. El Ouahhabi hoorde daarop naar eigen zeggen een geweerschot, waarna derde beschuldigde Rachid Rouifi het samoeraizwaard nam om zich te verdedigen. Het was Rouifi die Maghdouri uiteindelijk verwondde, aldus deze beschuldigde. El Kaffaf bevestigde dat hij het slachtoffer mee naar de parking nam, maar zei dat hij niet vooraf wist wat er zou gebeuren. Hij gaf te kennen dat hij zich misbruikt voelde in deze zaak. Rouifi bekende dat hij het slachtoffer met het zwaard verwondde. Hij verklaarde dat hij op dat ogenblik onder invloed van drugs en alcohol handelde. De feiten deden zich voor omdat het slachtoffer El Ouahhabi bleef kleineren en bedreigen, zei El Ouahhabi. ,,Om mij te beschermen, heb ik een samoeraizwaard gekocht.'' Dat hij definitief met het slachtoffer wilde afrekenen, ontkende de beschuldigde evenwel. ,,Ik wou enkel dat hij uit mijn leven verdween en wilde hem angst aanjagen met het zwaard.'' Nog volgens deze beschuldigde was er onenigheid met het slachtoffer ontstaan omdat hij te kennen had gegeven dat hij wilde stoppen met het dealen van drugs. Vandaag worden twee ooggetuigen gehoord. Deze getuigenissen worden anoniem afgelegd. Ook het slachtoffer, Bahram Maghdouri, neemt dinsdag plaats op de getuigenbank. (b) link:http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GLFPQE52 drugs dealen??? mag niet als je een goede moslim bent met een zwaard zwaaien??? tja het bewijs dat die de middeleeuwen nog niet voorbij is Ze zijn ook geen moslim.

nadiak
21-03-2006, 11:56
Mensen gaan er vaak vanuit dat als ze een marokkaanse naam of islamitische naam horen dat het om moslims gaat. Zeker niet wetend dat iedereen die onder een islamitische vlag geboren wordt een islamitische naam krijgt, dus ook joden en christenen die in arabische landen wonen en atheisten.

TETOUANIET
21-03-2006, 12:02
TONGEREN - Op de eerste dag van het assisenproces van Anouar El Ouahhabi (32), Mohand El Kaffaf (36) en Rachid Rouifi (30) hebben de beschuldigden ontkend dat ze de bedoeling hadden de Iraniër Maghdouri te vermoorden. De drie beschuldigden probeerden de schuld in mekaars schoenen te schuiven. De drie staan deze week voor het hof van assisen in Tongeren terecht wegens moordpoging op de 44-jarige Iraniër Bahram Maghdouri. Die werd op 28 februari 2004 omstreeks middernacht op de parking achter het Kolonel Dusartplein in Hasselt verwond met een samoeraizwaard. Hij overleefde de aanslag maar hield er een blijvende arbeidsongeschiktheid aan over. De feiten hadden met drugs te maken. De jury, bestaande uit zeven mannen en vijf vrouwen, zal moeten uitmaken of het drietal die nacht van plan was Maghdouri te vermoorden en wie van hen daartoe het initiatief nam. Eerste beschuldigde El Ouahhabi verklaarde maandagnamiddag dat het slachtoffer door tweede beschuldigde, El Kaffaf, naar de parking werd gelokt met de bedoeling hem een lesje te leren en hem schrik aan te jagen. El Ouahhabi hoorde daarop naar eigen zeggen een geweerschot, waarna derde beschuldigde Rachid Rouifi het samoeraizwaard nam om zich te verdedigen. Het was Rouifi die Maghdouri uiteindelijk verwondde, aldus deze beschuldigde. El Kaffaf bevestigde dat hij het slachtoffer mee naar de parking nam, maar zei dat hij niet vooraf wist wat er zou gebeuren. Hij gaf te kennen dat hij zich misbruikt voelde in deze zaak. Rouifi bekende dat hij het slachtoffer met het zwaard verwondde. Hij verklaarde dat hij op dat ogenblik onder invloed van drugs en alcohol handelde. De feiten deden zich voor omdat het slachtoffer El Ouahhabi bleef kleineren en bedreigen, zei El Ouahhabi. ,,Om mij te beschermen, heb ik een samoeraizwaard gekocht.'' Dat hij definitief met het slachtoffer wilde afrekenen, ontkende de beschuldigde evenwel. ,,Ik wou enkel dat hij uit mijn leven verdween en wilde hem angst aanjagen met het zwaard.'' Nog volgens deze beschuldigde was er onenigheid met het slachtoffer ontstaan omdat hij te kennen had gegeven dat hij wilde stoppen met het dealen van drugs. Vandaag worden twee ooggetuigen gehoord. Deze getuigenissen worden anoniem afgelegd. Ook het slachtoffer, Bahram Maghdouri, neemt dinsdag plaats op de getuigenbank. (b) link:http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GLFPQE52 drugs dealen??? mag niet als je een goede moslim bent met een zwaard zwaaien??? tja het bewijs dat die de middeleeuwen nog niet voorbij is Wie zegt dat zij zeggen dat ze goede moslims zijn sukkeltje... Pedofilie??? mag niet als je een goede ongelovige bent minderjarige jongetjes vastbinden op het bed en van achter pakken?? tja het bewijst maar weer dat pedofilie bijna gelegaliseerd was als die kale aan de macht kwam

indy
21-03-2006, 12:11

en ik maar denken dat marokkanen automatisch een moslim zijn goh spreken de geleerden elkaar weer tegen? een marokkaan is vanaf zijn geboorte moslim, of ze het praktizeren of niet

Sara7a
21-03-2006, 12:13
en ik maar denken dat marokkanen automatisch een moslim zijn goh spreken de geleerden elkaar weer tegen? een marokkaan is vanaf zijn geboorte moslim, of ze het praktizeren of niet Dit getuigd maar weer es van de grote dosis kennis die je bezit over Marokkanen....:hihi:

indy
21-03-2006, 14:25
Taal en godsdienst Taal De officiële schrijftaal is het Arabisch. De gesproken taal is Marokkaans Arabisch. Frans heeft als tweede taal steeds een belangrijke plaats behouden in het openbare leven. Godsdienst Staatsgodsdienst is de islam.

boeddha
21-03-2006, 14:53
En weer de ander de schuld geven.................:hadj: Is het toevallig geen complot van de zionisten ? Of van het verderfelijke Westen ?:hadj: Jaaaaaaaaaaaaaaaah.....................( zullen ze wel zeggen ) Opsluiten en de sleutel in een kanaal gooien !!!!!

rianne
21-03-2006, 18:17
Marokkanen zijn alleen moslim als het hen uitkomt, op straat zie je alleen dat de vrouwen moslim zijn, terwijl de mannen in grote getalen over de wallen zwalken terwijl ze zeggen naar de moskee te gaan :) SSUPERJOOD. :hihi:

grippen
21-03-2006, 18:25
Ze zijn ook geen moslim. Maar wel mohammedaan. en dat is voor mij hetzelfde.

grippen
21-03-2006, 18:25
Als er moslims geteld moeten worden dan is iedere Marokkaan moslim. Doen ze iets verkeerd zijn het geen moslims meer. MAAR HET BLIJVEN MOHAMMEDANEN....

oeps
21-03-2006, 18:37
MAAR HET BLIJVEN MOHAMMEDANEN.... Wat een kinderachtige discussie zeg. Onder gelovigen van alle religies komt misdaad voor, dus ook onder moslims. Het is nou ook weer niet nodig dat moslims als enige bevolkingsgroep voorbeeldige burgers zijn.

fesmaroc
22-03-2006, 09:49
en ik maar denken dat marokkanen automatisch een moslim zijn goh spreken de geleerden elkaar weer tegen? een marokkaan is vanaf zijn geboorte moslim, of ze het praktizeren of niet Nee dus. Als je niet bidt ben je al geen moslim meer. En ik denk niet dat deze jongens tussen het dealen door zeggen: Even wachten, het is tijd voor het gebed.

fesmaroc
22-03-2006, 10:13
en ik maar denken dat marokkanen automatisch een moslim zijn goh spreken de geleerden elkaar weer tegen? een marokkaan is vanaf zijn geboorte moslim, of ze het praktizeren of niet En als je mij een rood puntje geeft mag je je naam er wel bij zetten hoor, ik bijt niet :rolleyes:

lemster
22-03-2006, 10:13

Nee dus. Als je niet bidt ben je al geen moslim meer. En ik denk niet dat deze jongens tussen het dealen door zeggen: Even wachten, het is tijd voor het gebed. Dit klopt voor geen meter.

Pagina's : [1] 2