Bekijk originele versie : Zal ik hand vragen of niet?
BeauMO25
25-05-2002, 12:06
hoi
mimi_tangaouia
25-05-2002, 12:27
als je haar echt leuk dan ga je om haar hand vragen en ga je je best doen om een vaste baan te krijgen
wat je nog niet hebt kan je altijd nog krijgen
en trouwens je kan ook met zijn tweeen er aan werken want tenslotte is het jullie toekomst
succes
RidouanSalih
25-05-2002, 12:49
Origineel gepost door BeauMO25
Beste Mensen,
ik ben zeer op een meisje gesteld,alleen op het moment dat ik telefonisch contact had was ik werkeloos geworden.kortdaarop vond ze me niet meer leuk,ik denk omdat ze wist dat ik geen geld had en geen huis etc.
Kun je dat niet vragen ? Als het zo is, dan weet je al wat je krijgt als je later problemen zou hebben in je huwelijkse leven....
Ikwas zeer verdrietig omdat ikaljaren verliefd was opdit meisje.
ik verwijt mezelf nu dat iknooit heb gespaard of rekening mee heb gehouden met het feit datze misschien op een dag op mijn avances zou ingaan.ik voel me nu bestwel een verliezer destemeer ikme ook nooit had verdiept in wat de islam over huwelijk zegt en hoe onze traditie hier dingen overvoorschrijft.
Als je wilt plaats ik een stukje voor je....Moge Allah s.w.r het moeilijke makkelijk voor je maken....
ik heb nog zitten denken om haarhand te vragen maar ikheb dus nog steeds geen vaste baan! wie kan me watraadgeven en wat vinden jullie marokkaanse dames hiervan.
Je kunt zo werk vinden.....Kijk eerst of ze het wel waard is m.a.w denk met je hersens i.p.v je hart....
ben ik fout geweest doordat iknooit rekeningheb gehouden met het feit dat ik op een dag zou trouwen?
Het was beter geweest, maar wat niet is kan nog komen.....Jouw plicht is dat je je vrouw kunt kleden, voeden en niet hoeft te bedelen voor geld......
Doe salat al istigara over haar....
la3ouwn
BeauMO25,
Volg je hart op, je vindt een meisje leuk en dat meisje vond jouw ook leuk, maar op een gegeven moment ben je werkloos geworden maar toen vond ze je niet meer leuk.. WAAROM?? geen baan (tegenwoordig is het nog moeilijk om een baan te vinden) huis etc. etc. etc... Maar je was wel een beetje fout bezig, toen je met werk begon of wat anders kon je best een beetje sparen of wat dan ook, denken de meeste ook niet aan hoor, later als ze verstand krijgen dan pas komen ze er achter.
Sof mij "tip" als zij je niet meer wilt, dat zal echt zwaar voor je zijn, maar sta gewoon stevig in je schoenen, want straks tref je een goed meisje (vrouw), goeie baan en een huis aan, en julle lopen samen over straat dan kom jij dat meisje (die je een hand wou vragen) tegen. Ze zal dan wel opkijken en heel erg spijt krijgen... Je moet alleen geduld hebben. Maar het komt allemaal op een dag naar je toe..
M. vr. gr.
S.
Hey
Ik zou het voorzichtig aanpakken, want je hebt natuurlijk al een blauwtje gelopen. Ik zou een baan zoeken, en dan goed er van sparen, en later een huisje huren / kopen. Want wat ze niet goed aan je vond, is makelijk te verbeteren. Want er zijn natuurlijk banen en huizen zat.
Ik hoop dat het goed komt
Suc6 en sterkte
Beslama
BeauMO25
25-05-2002, 20:43
lieve Zusters en Broeders bedankt voor jullie raad en advies!
Mohamed
Salaam oe alkoem
Jongen als ze je in de steek laat omdat je werkloos bent. Dan zie je gewoon dat ze niet van je houdt hoe bent. Ik neem aan dat je van die persoon houdt niet van zijn werk. En heeft tie op dit moment geen werk allah i zib.
SALAAM
Mohamed,
MOGEN WE DAN WETEN, WAT JE BESLOTEN HEBT????????
shakira16
26-05-2002, 00:34
salamoe 3alaikoem,
Als die meisje jouw niet wilt alleen omdat je werkloos bent, dan vind ik dat ze jouw niet waard is.
En trouwens ze moet niet alleen kijken of jij werkloos bent maar ze moet alleen kijken of je iman hebt en de rest doet er niet toe.
xxxjes moi :zwaai:
sousiagirl21
05-12-2003, 14:04
Origineel gepost door yakout
Hey salaam iedereen,
Sorry mohamed maar ik vind,dat als dat meisje je niet wil omdat je het niet zo breed hebt.Dan vraag ik mij,in godsnaam af waarom jij haar nog zou willen???Moest een vent mij niet willen om mijn bankrekening,wel sorry dan,maar die mag van mij al zeker nie langskomen.
En moest ik echt met iemand willen trouwen,dan zou het me niks kunnen schelen!Het zou natuurlijk wel gemakkelijker zijn moest hij er goed voor staan.Maar ik zou daar geen problemen van maken.
IK BEN HET MET JOU EENS. liefde bestaat uit gevoelens niet om geld.
en als dat wel zo bij haar is dan is ze het niet waardt.
zulke wijven kijken naar geld en autos maar die worden gestraft als ze getrouwd zijn en dan komen ze het huis niet eens meer uit en dan hebben ze niks meer aan het geld en de auto.
GEEF MIJ MAAR EEN MAN DIE EERLIJK EN LIEF IS ANDERS WERK IK WEL EN BLIJFT HIJ THUIS :D
Life_sucks
05-12-2003, 14:45
Origineel gepost door sousiagirl21
IK BEN HET MET JOU EENS. liefde bestaat uit gevoelens niet om geld.
en als dat wel zo bij haar is dan is ze het niet waardt.
zulke wijven kijken naar geld en autos maar die worden gestraft als ze getrouwd zijn en dan komen ze het huis niet eens meer uit en dan hebben ze niks meer aan het geld en de auto.
GEEF MIJ MAAR EEN MAN DIE EERLIJK EN LIEF IS ANDERS WERK IK WEL EN BLIJFT HIJ THUIS :D
geld is niet alles, ging het hier niet om liefde?
maar je moet ook aan je oude dag denken en in deze situatie zou een baan verstandig zijn
sousiagirl21
05-12-2003, 15:52
Origineel gepost door Life_sucks
geld is niet alles, ging het hier niet om liefde?
maar je moet ook aan je oude dag denken en in deze situatie zou een baan verstandig zijn
zij kan toch tijdelijk werken tot hij een baan heeft.
ik zal mij liefje wel onderhouden hoor.
en we leven in nederland hoor mensen man en vrouw zijn gelijk en moeten voor zich zelf kunnen zorgen.
sorry MO maar ze is het niet eens waardt.
Life_sucks
05-12-2003, 15:54
Origineel gepost door sousiagirl21
zij kan toch tijdelijk werken tot hij een baan heeft.
ik zal mij liefje wel onderhouden hoor.
en we leven in nederland hoor mensen man en vrouw zijn gelijk en moeten voor zich zelf kunnen zorgen.
sorry MO maar ze is het niet eens waardt.
dat is heel goed mogelijk.
we weten hier alleen niet of ze werk misschien zit ze nog op school
sousiagirl21
05-12-2003, 16:09
Origineel gepost door Life_sucks
dat is heel goed mogelijk.
we weten hier alleen niet of ze werk misschien zit ze nog op school
weet je wat ik onduidelijk vind aan MO zijn verhaal,dat ie zegt dat ze hem niet meer leuk vond.
ik denk zelf niet dat dat komt omdat ie geen werk heeft, want hij heeft haar nog niet eens ten huwelijk gevraagd en dan gaat zei zeggen dat ze hem niet meer leuk vind.
ik vind het gewoon een smoes omdat hij liefdes verdriet heeft hij is gewoon geplayed.
dat betekent als jij geld heb is ze gek op je en als je dat niet hebt moet ze je niet.
MOOOOOOOOOOO open je ogen je bent geflasht.
Life_sucks
05-12-2003, 16:14
money talks
shit walk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.