Bekijk originele versie : * De Weight Watcher Topic *
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
marocalhoceima
27-03-2006, 12:30
:kus: Hey meiden ben nieuw hier heb speciaal een ding aangemaakt:P om af te vallen
Ik heb heel veel gemist kan eimand me vertellen hoe dit dieet werkt en hoeveel ej ermee kan afvallen:traan1: ben veels te laat gekomen helaas inshallah spreek ik jullie weer
hey meid,
Maak je niet druk lees gewoon alles vanaf de eerste bladzijdes. Ik kopieer en plak alles in word en print de info uit zodat ik een boekje heb :D. Let op de reacties van mensen. Ze hebben veel lekker tips om iets klaar te maken, want echt op dat gebied loop ik zelf gewoon vast geen fantasie:o ....
Ik wens je veel sterkte en samen komen we er. :goedzo:
tetouania_19
27-03-2006, 12:33
hey meid,
Maak je niet druk lees gewoon alles vanaf de eerste bladzijdes. Ik kopieer en plak alles in word en print de info uit zodat ik een boekje heb :D. Let op de reacties van mensen. Ze hebben veel lekker tips om iets klaar te maken, want echt op dat gebied loop ik zelf gewoon vast geen fantasie:o ....
Ik wens je veel sterkte en samen komen we er. :goedzo:
thxx meidd ik hoop het inshallah we redde het wel:kus: :kus:
VitaMina
27-03-2006, 12:51
En wat moet ik zo eten :o
Lunch kun je zo gek maken als je wil. Kijk eerst waar heb je zin in ?
Brood – beleg – je kan cruesli/ muesli eten. Je kunt een eitje bakken – je kunt een reep b’tween nemen. Melk – light dranken (0punten)… Wat wil je eten.. en dan puntjes tellen.
Hahaha ik heb geen flauw idee ik ga morgen ook weer kijken hoe alles gedaan moet worden :D
Tetouania19 Gewoon alles lezen. Belangrijkste dingen in word zetten langzamerhand heb je een boekje zo doe ik het ook :D
Als ik tijd heb, (eind deze week :( )ga ik alle belangrijke info bij elkaar zetten en in word plaatsen zo is het voor starters nog makkelijker :D
Saloua1978
27-03-2006, 12:56
Ik heb vandaag ontbetern. 1 glas optinel (1pnt)\
1 sinaasappel (0)
2 boterhammen linesse (4.5)
Totaal 5.5
Lunch
1 boterham linesse 2.5
1sinaasappel 0
1appel 0
1glas optinel 1
Totaal 3.5
En voor vanavond weet ik echt niet. iemand ideetjes voor diner??
ontbijt was
kopje koffie
2 craccotes1punt
ong halve koffielepel margarine 0.5 punt
halve sneetje kaas weet niet hoeveel punten
tussendoor
kopje thee o punten
1cracottes 0.5punt
lunch
groentensoep
1 rijstwafel 0.5 punt
marocalhoceima
27-03-2006, 12:57
Lunch kun je zo gek maken als je wil. Kijk eerst waar heb je zin in ?
Brood – beleg – je kan cruesli/ muesli eten. Je kunt een eitje bakken – je kunt een reep b’tween nemen. Melk – light dranken (0punten)… Wat wil je eten.. en dan puntjes tellen.
Hahaha ik heb geen flauw idee ik ga morgen ook weer kijken hoe alles gedaan moet worden :D
Tetouania19 Gewoon alles lezen. Belangrijkste dingen in word zetten langzamerhand heb je een boekje zo doe ik het ook :D
Als ik tijd heb, (eind deze week :( )ga ik alle belangrijke info bij elkaar zetten en in word plaatsen zo is het voor starters nog makkelijker :D
Het nadeel is dat als je op school bent niet veel keuze hebt. Ik denk dat het gewoon een bruine pistolet gezond wordt:hihi:. Ik ben trouwens ff wezen kijken op het www.weightwatchers.nl. Ik heb dit gevonden ook wel lekker en simpel.
voor 2 personen:
macaroni 4p (of volkorenmacaroni 3 p)
1 bakje paturain linesse van 125 gram
1 rode paprika
2-3 lente-uitjes
tomaat
(evt. kan er nog wat courgette bij)
2 kl olijfolie
verse peterselie
peper en zout
Alle groente in blokjes snijden (behalve tomaat) en roerbakken in een koffielepel olijfolie. Macaroni ondertussen koken. Vervolgens een bakje paturain linesse bij de geroerbakte groenten doen en het vuur lager zetten. Schep alles goed door. Op smaak brengen met peterselie, peper en zout. Macaroni erdoor en nog even doorwarmen. Garneren/ opdienen met tomaat in schijfjes. Eet smakelijk voor 5.5 points (of 4.5 points bij gebruik volkorenmacaroni).
Saloua1978
27-03-2006, 12:57
Tara als je eten maakt voor jezelf, peuzelt je man dan mee of maak je iets extra's voor hem?
Ik merk bij ons thuis dat dat moeilijk is hij vind het vaak te magertjes allemaal.
Saloua1978
27-03-2006, 12:58
Het nadeel is dat als je op school bent niet veel keuze hebt. Ik denk dat het gewoon een bruine pistolet gezond wordt:hihi:. Ik ben trouwens ff wezen kijken op het www.weightwatchers.nl. Ik heb dit gevonden ook wel lekker en simpel.
voor 2 personen:
macaroni 4p (of volkorenmacaroni 3 p)
1 bakje paturain linesse van 125 gram
1 rode paprika
2-3 lente-uitjes
tomaat
(evt. kan er nog wat courgette bij)
2 kl olijfolie
verse peterselie
peper en zout
Alle groente in blokjes snijden (behalve tomaat) en roerbakken in een koffielepel olijfolie. Macaroni ondertussen koken. Vervolgens een bakje paturain linesse bij de geroerbakte groenten doen en het vuur lager zetten. Schep alles goed door. Op smaak brengen met peterselie, peper en zout. Macaroni erdoor en nog even doorwarmen. Garneren/ opdienen met tomaat in schijfjes. Eet smakelijk voor 5.5 points (of 4.5 points bij gebruik volkorenmacaroni).
Klinkt goed die macaroni.
VitaMina
27-03-2006, 13:01
Sai77 je bedoelt optimel?
(welke smaak eigelijk)
Marocalhouceima : ziet er lekker uit :D
tetouania_19
27-03-2006, 13:01
Als ik tijd heb, (eind deze week :( )ga ik alle belangrijke info bij elkaar zetten en in word plaatsen zo is het voor starters nog makkelijker :D[/QUOTE]
ok thx meid:D your the best:kus:
Saloua1978
27-03-2006, 13:02
Ik bedoel idd optimel (typfoutje)
marocalhoceima
27-03-2006, 13:02
Vegetarische paëlla
voor 1 persoon
1 rode paprika
1 ui
150 gr champignons
1 tomaat
1 knoflookteentje
1 kl olie
200 gr gekookte rijst
100 gr gekookte sperzieboontjes
40 gr erwten, diepvries
1/2 kl kurkumapoeder
peper en zout
Snijd de paprika en de gepelde ui in reepjes, de champignons in schijfjes en de tomaat in partjes. Hak het gepelde knoflookteentje fijn. Verhit de olie in een pan, fruit er de ui en het knoflookteentje in, voeg de rijst toe en laat gedurende 5 min. bakken tot het knapperig is. Voeg de paprikareepjes, de champignons, de tomaat, de sperziebonen en de erwten toe en laat nog 5 min garen. Kruid de paëlla met kurkumapoeder, peper en zout.
5.5 points per persoon
mensen ik kopieer en plak, dus als er ergens iets van varkenshaas staat :hihi: kijk dr overheen
Dag mensjes tot vanavond en eet ze :D
Sai77 je bedoelt optimel?
(welke smaak eigelijk)
Marocalhouceima : ziet er lekker uit :D
was ik niet maar saloua:hihi: :hihi: :hihi:
Vegetarische paëlla
voor 1 persoon
1 rode paprika
1 ui
150 gr champignons
1 tomaat
1 knoflookteentje
1 kl olie
200 gr gekookte rijst
100 gr gekookte sperzieboontjes
40 gr erwten, diepvries
1/2 kl kurkumapoeder
peper en zout
Snijd de paprika en de gepelde ui in reepjes, de champignons in schijfjes en de tomaat in partjes. Hak het gepelde knoflookteentje fijn. Verhit de olie in een pan, fruit er de ui en het knoflookteentje in, voeg de rijst toe en laat gedurende 5 min. bakken tot het knapperig is. Voeg de paprikareepjes, de champignons, de tomaat, de sperziebonen en de erwten toe en laat nog 5 min garen. Kruid de paëlla met kurkumapoeder, peper en zout.
5.5 points per persoon
mensen ik kopieer en plak, dus als er ergens iets van varkenshaas staat :hihi: kijk dr overheen
dank je lekker :likje:
VitaMina
27-03-2006, 13:25
Geroosterde groente 0 pts.
2 theel. komijnzaad
1/4 pompoen, in stukjes
1 prei, in stukjes
1 courgette, in stukjes
rode ui, in stukjes
rode en gele paprika, in stukken
2 stengels bleekselderij, in stukjes
bakspray
balsamico azijn
zout en peper
Verwarm de oven op 200 graden. Meng het komijnzaad met de groente. (ik vind rozemarijn ook leker i.p.v. komijn). Roer alles door elkaar en spreid uit over een bakblik. Spray de groente in met de bakspray.
Zet 25 minuten in de over, even omroeren en dan nog een keer 25 minuten.
Besprenkel met de balsamico azijn.
Let er wel op, dat de stukjes niet te klein zijn, anders worden ze te snel zwart. Je kunt dit met elke groente doen.
Lekker met WW aardappeltjes of een gepofte aardappel uit de magnetron!
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.