Bekijk originele versie : * De Weight Watcher Topic *
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
[
23]
Saloua1978
12-05-2006, 08:08
Ik ben bijna 2kg afgevallen maar ik ben niet meer zo goed op dreef en het gaat nu heel langzaam. Toevallig wou ik vandaag weer streng beginnen. heb namelijk wat ijsjes op door de warmte
Sjolly k heb jullie helemaal verwaarloosd :(
Ben laange tijd niet online geweest te druk en ga zo maar door en was de site zelf al half vergete (kom niet zo vaak hier).
Maar ben benieuwd hoe het gaat met jullie en of jullie de pondjes al weg hebben gewerkt? Ik namelijk niet :(
Jolinde :o ik pm je soon sorry!
geeft niet vitamina , heb ook niet strikt gehouden aan dieet en ben weer 2 kg bij :traan1:
check www.40puntendieet.nl komt op precies hetzelfde neer. heb ik al een topic over geopend maar niemand reageerde.
het helpt echt ben an 2.5 kg kwijt in anderhalve week. en geen drang naar eten of wat dan ook. succes!
Saloua1978
12-05-2006, 12:24
check www.40puntendieet.nl komt op precies hetzelfde neer. heb ik al een topic over geopend maar niemand reageerde.
het helpt echt ben an 2.5 kg kwijt in anderhalve week. en geen drang naar eten of wat dan ook. succes!
Kun je misschien in het kort uitleggen hoe het werkt. Zelde principe als ww??
Kun je misschien in het kort uitleggen hoe het werkt. Zelde principe als ww??
Je kunt de demo gebruiken of je belt ze voor een eigen inlognr. Gaat heel snel trouwens, je tikt in wat je gegeten hebt en wat je nog wilt eten en moet aan de 40 punten komen , niet meer. En als je dat elke dag volhoudt gaat het vanzelf.
Bij weight watchers werken ze met 20 punten, ik had dat ook ooit gevolgd maar het is precies hetzelfde systeem.
succes
Dag Noona,
Ik heb mij geregistreert voor dieet 40 punten. Ik kom op de site en begrijp er helemaal niks van. Het eerst wat ik tegen kom is dat ik een aantal producten kan toevoegen en zien hoeveel punten dat zijn. Jij had het over punten dat je die dag hebt gezien en hoeveel punten je nog mag gaan eten etc.
Ik kan niet overweg met punten telling.... kan jij mij misschien een korte omschrijving geven hoe ik dit het beste kan gebruiken, doen, toepassen en hoe ik dit precies op de site hoor te doen?
ALvast Bedankt!
hee daar, het is inderdaad even goed kijken hoe je zoiets moet aanpakken maar als je het goed doorhebt zul je zelfs vele punten uit je hoofd kennen en bij ieder levensmiddel het aantal punten weten.
mijn voorbeeld
ontbijt :
2 sneetjes brood / 3 punten per snee / totaal 6 punten
belegt met halfvolle boter / 1 punt per beleg per snee / totaal 1 punt
2 koffie met melk en suiker / 1 punt per koffie met / totaal 2 punten
TOTAAL PUNTEN VOOR ONTBIJT 9 PUNTEN
lunch :
1 appel / 2,5 punt per appel / totaal 2,5 punt
2 sneetjes brood / 3 punten per snee / totaal 6 punten
1 tomaat als beleg / 1 punt per tomaat / totaal 1 punt
TOTAAL PUNTEN VOOR LUNCH 9,5 PUNT
1 koffie met in de middag / 1 punt
Rest mij nog 20,5 punt voor het avond eten
100 gram rundvlees / 9 punten per 100 gram / totaal 9 punten
2 wortels / 1 punt per wortel / totaal 2 punten
2 kleine aardappels / 1.5 punt per aardappel / totaal 3 punten
200 gram courgette / 1 punt per 100 gram / totaal 2 punten
200 gram aubergine / 1 punt per 100 gam / totaal 2 punten
rest van de punten meet ik af aan olie om te gebruiken voor het koken
zo kom ik op een dag precies aan mijn 40 punten
en elk ingredient wat ik ga gebruiken zoek ik op die site
als je het niet begrijpt, PM me dan bel je me of bel ik jou en leg ik het nogmaals uit:goedzo: :goedzo:
bollebuik
05-08-2006, 23:48
Ik had vroeger de WW boekje gedownload op mijn pc, khad gekregen van iemand hier op marokko.nl maar dat is lang geleden :( en het hielp écht!! alleen heb ik die niet meer :(
heeft iemand die????????
:huil:
7 kilo is best weinig..
Want je kan net dan net zo goed een eigen dieet samen stellen..
En daarmee kan je maximaal 2 kilo perweek mee afvallen nou 2x5 = 10 kilo in 5 weken...
Alleen heb je daar de disipline voor nodig..
Maar dat heb je ook nodig bij waight watchers..
StreetChic
17-01-2008, 19:45
Up voor alle afvallers :D
StreetChic
18-01-2008, 17:41
Wie lust er hier ook citroensap? :moe:
hallo Allemaal,
Ik ben ook bezig met de ww. Ik volg het nu 2 weken en in de eerste week ben ik 1.3 kg afgevallen en in de tweede week ben ik 1.4 kg afgevallen. Het gaat dus echt goed. In totaal wil ik graag 22 kilo afvallen, maar als ik er 18 kilo afkrijg ben ik al harstikke tevreden. Donderdag weer wegen, ik hou jullie op de hoogte.
Veel succes allemaal!
LiveLaughLove
27-02-2009, 21:38
hallo Allemaal,
Ik ben ook bezig met de ww. Ik volg het nu 2 weken en in de eerste week ben ik 1.3 kg afgevallen en in de tweede week ben ik 1.4 kg afgevallen. Het gaat dus echt goed. In totaal wil ik graag 22 kilo afvallen, maar als ik er 18 kilo afkrijg ben ik al harstikke tevreden. Donderdag weer wegen, ik hou jullie op de hoogte.
Veel succes allemaal!
Hee ik dacht dat t topic uitgestorven was, maar 2009 klinkt al beter als 2006 :p ik ben pas 2 dagen bezig, hoe gaat het nu bij jou?
Misschien kunnen we dit topic weer tot leven brengen?
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
[
23]
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.