Bekijk originele versie : * De Weight Watcher Topic *
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
[
19]
20
21
22
23
Saloua1978
31-03-2006, 11:13
Ik sport elke dag een uurtje, maar ik moet erbij vermelden
dat de sportschool 100 meter van mijn huis is :D .
Ik sport 5 dagen in de week.
Zaterdag en zondag zijn mijn rustdagen.
NA het sporten eet ik eigenlijk niks meer, omdat ik meestal om 20.00 uur thuis ben. Ik eet overdag een boterham extra of ik spaar wat punten op zodat
ik in het weekend een lekker stukje pizza kan eten of een heerlijk ijsje
of een visfilet van de mac :p
Tbarkallah ealik. En wat voor sport doe je precies? Kijk je niet tegen het sporten op?
Dames dames,
:( ik heb het na anderhalve dag niet volgehouden. Kwam weer eens bij mn moeder en die verplichte mij allemaal dingen te eten. ZO daar gingen al mijn puntjes. En ik was helemaal in de war met dat getel… Vind het zo jammer.
Terwijl het eigenlijk echt makkelijk is en goed vol te houden. Jammer :huil: Ik ga maandag weer beginnen en dan ook meteen het trainen erbij !!!
Motiveer mij, ik die al die moeite hiervoor deed pfff :verdriet:
Meid je in iedergeval twee liter water drinken en gewoon sporten.
Je kan altijd wat punten inleveren door een fruitdag te houden.
Doe ik ook weleens.
Tbarkallah ealik. En wat voor sport doe je precies? Kijk je niet tegen het sporten op?
Ik fitness en doe aerobics op woensdagavond.
In het begin moest ik mezelf dwingen, maar nu ken je mensen op de sportschool en wordt het steeds gezelliger en het is maar een uurtje!
Saloua1978
31-03-2006, 11:16
Ga vooral zo door en je bent er bijna.
Ik heb zo'n moeite met die laatste 5 kg.
Ga vooral zo door en je bent er bijna.
Ik heb zo'n moeite met die laatste 5 kg.
Ik merk aanmezelf dat is steeds meer vanmezelf ga eissen.
Zo wil ik nu 55 kilo wegen terwijl ik altijd zei 65 kilo is prima.
Maar goed we zien wel waar het schip strand.
Saloua1978
31-03-2006, 11:22
Hoe lang ben jij?
boyengirl
31-03-2006, 11:32
Dames dames,
:( ik heb het na anderhalve dag niet volgehouden. Kwam weer eens bij mn moeder en die verplichte mij allemaal dingen te eten. ZO daar gingen al mijn puntjes. En ik was helemaal in de war met dat getel… Vind het zo jammer.
Terwijl het eigenlijk echt makkelijk is en goed vol te houden. Jammer :huil: Ik ga maandag weer beginnen en dan ook meteen het trainen erbij !!!
kom op meid je kan het de dag er na weer oppakken en beter niet w8 tot maandag
want dat is zonde voor de dagen die je wel hebt opgelet
zet hem op :banana: :banana:
Ik merk aanmezelf dat is steeds meer vanmezelf ga eissen.
Zo wil ik nu 55 kilo wegen terwijl ik altijd zei 65 kilo is prima.
Maar goed we zien wel waar het schip strand.
tbarkellah aleik , mij heb je in elk geval gemotiveerd om te sporten , maar mag ik vragen wat doe je van sport in dat uurtje en hoelang voor elke oefening :o
Dames dames,
ik was ook woesdag :maf2: maar ben donderdag gewoon verder gegaan , niet opgeven vitamina (je doet me zo sterk aan tip_top) denken :banana:
VitaMina
31-03-2006, 11:38
:hihi: Was zij soms ook haar motivatie kwijt
Nee ik ga er weer tegenaan..
Tara wat houdt zo een fruitdagje precies in dan ?
Boy& Girl ik haat weekenden bij Marokkanen ga je op visite :moe: ben je verplicht mee te eten. Dus ik wacht tot maandag eigen ritme :D
En ik begin volgende week met trainen :banana:
:hihi: Was zij soms ook haar motivatie kwijt
Nee ik ga er weer tegenaan..
Tara wat houdt zo een fruitdagje precies in dan ?
Boy& Girl ik haat weekenden bij Marokkanen ga je op visite :moe: ben je verplicht mee te eten. Dus ik wacht tot maandag eigen ritme :D
En ik begin volgende week met trainen :banana:
nee zij heeft ons gemotiveerd om te beginnen en door haar was ik in een week 4 kg kwijt :banana:
nee als ik op visite ben eet ik wat ik wil , ze weten dat ik wil afvallen :hihi:
VitaMina
31-03-2006, 11:42
4 kg in een week :eek:
Wat voor dieet was dit dan :D
Al mijn vriendinnen eten heel Mac Donald op en daanra nog 2 broodjes shoarma en de volgende dag zijn ze 1 kg lichter:moe:
mijn broer eet Heel Appie Heijn leeg en eet een zak chips om drie uur in de nacht en komt nooit een grammetje aan :moe:
Ik eet een kee rongezond Hup 1 kg aan :huil:
hee vitamina, het geeft niet als je een keer gezondigd hebt .
Het beste is om vandaag gewoon weer te beginnen en niet weer te wachten tot maandag . Gewoon weer met een schone lei beginnen VANDAAG
succes verder
Saloua1978
31-03-2006, 11:43
Hou vol meid niet opgeven. je wordt ervoor beloond als je doorgaat misschien is het begin even moeilijk
4 kg in een week :eek:
Wat voor dieet was dit dan :D
Al mijn vriendinnen eten heel Mac Donald op en daanra nog 2 broodjes shoarma en de volgende dag zijn ze 1 kg lichter:moe:
mijn broer eet Heel Appie Heijn leeg en eet een zak chips om drie uur in de nacht en komt nooit een grammetje aan :moe:
Ik eet een kee rongezond Hup 1 kg aan :huil:
was geen speciaal dieet ze zette hier elke dag een menu en we volgden het :banana:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=767751
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
[
19]
20
21
22
23
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.