Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : steun voor Mimount Bousakla

Pagina's : [1] 2

an3sdej
14-05-2003, 16:49

Vol afgrijzen lazen wij de artikelen in "De Standaard" en in de "Gazette van Antwerpen", waarin Mimount Bousakla vertelde hoe ze fysiek en verbaal wordt bedreigd door aanhangers van Abou Yahyah. Wij vinden dit niet kunnen!! Wij willen via deze weg steun betuigen aan Mimount Bousakla. Wij geven de bezoekers van *********** ook de kans om Mimount steun te betuigen. Hieronder enkele bedreigingen uit de artikelen uit de 2 Vlaamse dagbladen: ,,Het doet deugd om minder Mimountjes te zien. Het zou nog meer deugd doen om haar aan een hoge paal op het Kiel te zien bengelen. Elke dag zou ik haar voorbijlopen om ze te groeten.'' "Verder kregen niet alleen allochtone winkeliers in de Antwerpse Handelsstraat en de Provinciestraat te horen ,,hang een affiche van Resist op of je hebt geen glasraam meer''" "De SP.A'ers werd eerst de toegang tot de moskee ontzegd. Bousakla werd tegen een muur geduwd en bij het haar getrokken." "Maar Marokkaanse jongeren, onder invloed van Jahjah, vallen steeds vaker Marokkaanse meisjes lastig die zich westers gedragen. Dat moet stoppen.'' http://www.***********/acties/bousakla.php

Grietje
14-05-2003, 16:57
Origineel gepost door an3sdej Vol afgrijzen lazen wij de artikelen in "De Standaard" en in de "Gazette van Antwerpen", waarin Mimount Bousakla vertelde hoe ze fysiek en verbaal wordt bedreigd door aanhangers van Abou Yahyah. Wij vinden dit niet kunnen!! Wij willen via deze weg steun betuigen aan Mimount Bousakla. Wij geven de bezoekers van *********** ook de kans om Mimount steun te betuigen. Hieronder enkele bedreigingen uit de artikelen uit de 2 Vlaamse dagbladen: ,,Het doet deugd om minder Mimountjes te zien. Het zou nog meer deugd doen om haar aan een hoge paal op het Kiel te zien bengelen. Elke dag zou ik haar voorbijlopen om ze te groeten.'' "Verder kregen niet alleen allochtone winkeliers in de Antwerpse Handelsstraat en de Provinciestraat te horen ,,hang een affiche van Resist op of je hebt geen glasraam meer''" "De SP.A'ers werd eerst de toegang tot de moskee ontzegd. Bousakla werd tegen een muur geduwd en bij het haar getrokken." "Maar Marokkaanse jongeren, onder invloed van Jahjah, vallen steeds vaker Marokkaanse meisjes lastig die zich westers gedragen. Dat moet stoppen.'' http://www.***********/acties/bousakla.php Waarom censureer je de bron? Hoe moeten we haar steunen als je link niet deugt?

DE_STALKER_LAMM
14-05-2003, 17:44
omdat ze een trut is lees haar boek als je het een boek wilt noemen..couscous met friet...ze kan nieteens couscous maken ..enfin ik ken haar niet en wil haar niet kennen en dat geld voor elke onnozel figuur uit de politiek...geloof niet wat al die politici of die nepjournalisten je voorspiegelen..journalisten zijn de luiste werkmensen die op de wereld lopen is uit een studie gebleken...en verhalen verzinnen daar zijn ze sterk in vanuit hun luie zetel..politici zijn en blijven zakkenvullers , och ik ben dat eigenlijk ook..

an3sdej
14-05-2003, 20:05
http://64.4.22.250/cgi-bin/linkrd?_lang=NL&lah=a1f77658488f8f2e70e56fc462956f0a&lat=1052935527&hm___action=http%3a%2f%2fwww%2eamazigh%2enl%2facti es%2fbousakla%2ephp

Bahjaouia
14-05-2003, 20:18

Zwarte propaganda tegen RESIST Op 5 dagen van de verkiezingen krijgen de traditionele partijen schrik van RESIST. De leugencampagne in de pers draait op volle toeren. Twee leugens domineren de kranten vandaag : Ten eerste : een witwasoperatie in een Antwerps bedrijf wordt gelinkt aan AEL. Ten tweede : ‘Resist slaat vrouwen’ ( ! ?). Lees meer ‘RESIST slaat vrouwen’ bloklettert de GVA op dinsdag 13 mei. RESIST slaat uiteraard niemand, en zeker geen vrouwen. Het is wel erg cynisch, twee dagen nadat Leona Detiege de gemeenteraaad moet verlaten omwille van de sexistische uitspraken van Patrick Janssen, lanceert diezelfde SPa de leugen dat het RESIST is die de vrouwen slaat... Wat is er gebeurd ? Ten eerste : een marrokaanse vrouw, die anoniem wil blijven, werd twee keer op straat aangevallen omdat ze « met een Belgische man samenleeft ». Zij dient daarom klacht in tegen onbekenden. Wat heeft dit met RESIST te maken ? Niets. De klacht werd neergelegd in januari. Toen bestond RESIST nog niet eens ! Zohra Othman, kandidaat van RESIST en woordvoerster van de de PVDA woont toch ook samen met een Belg . So what ? Ten tweede : Mimount Boussakla van de SPa is geschokt omdat er een ‘haatcampagne’ tegen haar is : overal waar ze komt wordt ze « uitgescholden », en zondag werd ze zelfs « fysiek aangevallen » door marrokaanse meisjes van 13 jaar… ( !) Volgens Bousakla is het duidelijk « dat deze haatcampagne vanuit de partij RESIST van Dyab Abou Jahjah komt". Hoezo duidelijk ? Uiteraard heeft RESIST nooit opgeroepen tot geweld tegen Mimount. Als Mimount wordt aangevallen door marrokaanse jongeren, dan zou ze zich beter afvragen of ze dat niet aan zichzelf te danken heeft... Ten eerste omwile van haar uitspraken tegen de migrantengemeenschap zelf. « ik klaag wantoestanden binnen de allochtone gemeenschap aan » zegt Mimount in de GVA. Wat Mimount echter doet is racistische leugens herhalen. Zoals deze gevleugelde uitspraak van Mimount : “Ik ben er ook niet trots op dat allochtone jongeren zo hoog scoren in de criminaliteitscijfers”. Ten tweede omdat Mimount zélf al jaren bezig is met een haatcampagne tegen de AEL . Ze wil zelfs een cordon sanitair eisen tegen Dyab: Abu Jahjah zegt dat hij een allochtone partij wil oprichten. Mocht hij het doen', zegt Bousakla, ,,dan eis ik een cordon sanitair tegen die partij. Net zoals we die tegen het Vlaams Blok hebben'” (Bron: NRC Handelsblad van 12 oktober 2002 RESIST slaat geen vrouwen, geeft geen doodsbedreigingen, scheldt niet. Integendeel. RESIST is niet tegen « vrouwen die geen sluier dragen » of « marrokaanse vrouwen die samenwonen met een Belg » De helft van de vrouwen die op de lijst RESIST staat, draagt geen hoofddoek en dat is voor ons evenmin een probleem als vrouwen die wel een hoofddoek dragen. RESIST heeft geen enkel probleem met de persoon van Mimount en lanceert geen persoonlijke aanvallen. RESIST verschilt politiek van mening met Mimount en voert de strijd politiek. http://www.lijst-resist.be/ Alsjeblieft....en doei :zwaai:

naoual_m
14-05-2003, 20:28
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM omdat ze een trut is lees haar boek als je het een boek wilt noemen..couscous met friet...ze kan nieteens couscous maken ..enfin ik ken haar niet en wil haar niet kennen en dat geld voor elke onnozel figuur uit de politiek...geloof niet wat al die politici of die nepjournalisten je voorspiegelen..journalisten zijn de luiste werkmensen die op de wereld lopen is uit een studie gebleken...en verhalen verzinnen daar zijn ze sterk in vanuit hun luie zetel..politici zijn en blijven zakkenvullers , och ik ben dat eigenlijk ook.. Ik wist niet dat er zo'n laaghartige, respectloze mensen bestonden! Echtwaar je moest je schamen! Zo te spreken over een mede moslim terwijl je haar niet eens kent. Wallah ik maak me echt druk om zulke mensen. En ik zal je zeggen wie de echte zakkenvullers zijn; die groep jonge marokkanen die elke maand voor het stempellokaal staan te bedelen om geld en dat terwijl ze jong en sterk genoeg zijn om te werken en dat noemt zich dan man. Jounalisten doen tenminste iets voor hun geld. Als je geen serieuse reactie kan geven zwijg dan liever.

an3sdej
14-05-2003, 20:33
:goedzo: Naoual!

Bahjaouia
14-05-2003, 20:35
Origineel gepost door naoual_m Ik wist niet dat er zo'n laaghartige, respectloze mensen bestonden! Echtwaar je moest je schamen! Zo te spreken over een mede moslim terwijl je haar niet eens kent. Wallah ik maak me echt druk om zulke mensen. En ik zal je zeggen wie de echte zakkenvullers zijn; die groep jonge marokkanen die elke maand voor het stempellokaal staan te bedelen om geld en dat terwijl ze jong en sterk genoeg zijn om te werken en dat noemt zich dan man. Jounalisten doen tenminste iets voor hun geld. Als je geen serieuse reactie kan geven zwijg dan liever. Ach man, jij kan beter zwijgen, want blijkbaar weet je niks.....heb je gezien wat ik heb geplaatst? Of doet dat je niks? Dat het l.u.lkoek is?

Bahjaouia
14-05-2003, 20:36
Origineel gepost door an3sdej :goedzo: Naoual! Als mensen het met je eens zijn zijn ze oke.....zo niet dan ......Tsja dan... he? :D Wwaarom reageer je niet op mijn reactie? Op wat Zohra heeft geplaatst?

naoual_m
14-05-2003, 20:52
Origineel gepost door Bahjaouia Zwarte propaganda tegen RESIST Op 5 dagen van de verkiezingen krijgen de traditionele partijen schrik van RESIST. De leugencampagne in de pers draait op volle toeren. Twee leugens domineren de kranten vandaag : Ten eerste : een witwasoperatie in een Antwerps bedrijf wordt gelinkt aan AEL. Ten tweede : ‘Resist slaat vrouwen’ ( ! ?). Lees meer ‘RESIST slaat vrouwen’ bloklettert de GVA op dinsdag 13 mei. RESIST slaat uiteraard niemand, en zeker geen vrouwen. Het is wel erg cynisch, twee dagen nadat Leona Detiege de gemeenteraaad moet verlaten omwille van de sexistische uitspraken van Patrick Janssen, lanceert diezelfde SPa de leugen dat het RESIST is die de vrouwen slaat... Wat is er gebeurd ? Ten eerste : een marrokaanse vrouw, die anoniem wil blijven, werd twee keer op straat aangevallen omdat ze « met een Belgische man samenleeft ». Zij dient daarom klacht in tegen onbekenden. Wat heeft dit met RESIST te maken ? Niets. De klacht werd neergelegd in januari. Toen bestond RESIST nog niet eens ! Zohra Othman, kandidaat van RESIST en woordvoerster van de de PVDA woont toch ook samen met een Belg . So what ? Ten tweede : Mimount Boussakla van de SPa is geschokt omdat er een ‘haatcampagne’ tegen haar is : overal waar ze komt wordt ze « uitgescholden », en zondag werd ze zelfs « fysiek aangevallen » door marrokaanse meisjes van 13 jaar… ( !) Volgens Bousakla is het duidelijk « dat deze haatcampagne vanuit de partij RESIST van Dyab Abou Jahjah komt". Hoezo duidelijk ? Uiteraard heeft RESIST nooit opgeroepen tot geweld tegen Mimount. Als Mimount wordt aangevallen door marrokaanse jongeren, dan zou ze zich beter afvragen of ze dat niet aan zichzelf te danken heeft... Ten eerste omwile van haar uitspraken tegen de migrantengemeenschap zelf. « ik klaag wantoestanden binnen de allochtone gemeenschap aan » zegt Mimount in de GVA. Wat Mimount echter doet is racistische leugens herhalen. Zoals deze gevleugelde uitspraak van Mimount : “Ik ben er ook niet trots op dat allochtone jongeren zo hoog scoren in de criminaliteitscijfers”. Ten tweede omdat Mimount zélf al jaren bezig is met een haatcampagne tegen de AEL . Ze wil zelfs een cordon sanitair eisen tegen Dyab: Abu Jahjah zegt dat hij een allochtone partij wil oprichten. Mocht hij het doen', zegt Bousakla, ,,dan eis ik een cordon sanitair tegen die partij. Net zoals we die tegen het Vlaams Blok hebben'” (Bron: NRC Handelsblad van 12 oktober 2002 RESIST slaat geen vrouwen, geeft geen doodsbedreigingen, scheldt niet. Integendeel. RESIST is niet tegen « vrouwen die geen sluier dragen » of « marrokaanse vrouwen die samenwonen met een Belg » De helft van de vrouwen die op de lijst RESIST staat, draagt geen hoofddoek en dat is voor ons evenmin een probleem als vrouwen die wel een hoofddoek dragen. RESIST heeft geen enkel probleem met de persoon van Mimount en lanceert geen persoonlijke aanvallen. RESIST verschilt politiek van mening met Mimount en voert de strijd politiek. http://www.lijst-resist.be/ Ik had jou stukje inderdaad nog niet gelezen, ik was toen mijn bericht aan het schrijven. Maar ik had het dan ook niet over het onderwerp ,maar over de manier waarom stalker-man hierop reageert. Alsjeblieft....en doei :zwaai:

Grietje
15-05-2003, 01:00
je link deugt nog steeds niet and3j. ach wat kan die hele mimount mij schelen. ze slaan mekaar maar lekkur de hersuns in.

Grietje
15-05-2003, 01:17
Origineel gepost door SoulGirl Kan iemand mij even in een aantal zinnen uitleggen waar het om gaat. Mis ik de ontwikkelling van de EEUW. Ik hoor alleen maar onbekende namen. Mimount Bousakla is de Belgische Ayaan Hirsi Ali, al zegt Mimount dat ze wel moslim is. Wees creatief SoulGirl en bedenk een gepaste straf. Steniging? Zweepslagen? Jij bent de expert op dit gebied.

mojojojo
15-05-2003, 14:02
Ik denk dat de volgende site bedoeld. (Wel even de vraagtekens verwijderen) http://www.ama?z?igh.nl/acties/bousakla.php

an3sdej
15-05-2003, 14:27
Ba3ja .....Als mensen het met je eens zijn zijn ze oke.....zo niet dan ......Tsja dan... he? Wwaarom reageer je niet op mijn reactie? Op wat Zohra heeft geplaatst?...... hihih, dat zie ik bij iedereen hier, dus doe ik mee hihih. LEVE MIMOUNT EN HIRSI !!!

Massin2953
15-05-2003, 15:17

Voor degenen die steun willen betuigen voor mimount Bousakla je kan ook via Syphax vereniging site naar die link van amazigh,nl doorlinken: http://www.syphax.nl/index.php succes! en mij steun betuiging heeft Mimount Bousakla al gehad.:bril:

Pagina's : [1] 2