Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MEIDEN ik heb hulp en raad nodig!

Pagina's : [1] 2

LZN
14-05-2003, 16:25

Sellem!! Ik heb er geen woorden voor!!Ik begon van de beste vriend van mijn broer te houden en hij ook van mij. Wij wouden beiden uit respect voor onze ouders - godsdienst - onszelf, liever geen verkering. Daarom is hij bij mijn broer gegaan en vroeg om toestemming om mij te komen vragen. Na 1 week wist iedereen van zijn en mijn gezin het behalve onze vaders! We hadden besloten dat hij in de zomer ging afkomen want ik studeer nog. We houden zoveel van elkaar!maar zoals verwacht zijn de mensen beginnen roddelen. Ze hebben grove leugens over mij vertelt terwijl ik NOOIT iets met iemand heb gehad! Hij was de 1ste jongen met wie ik ooit contact heb gehad. nu is hij razend op mij want hij geloofd die gast precies! het ergste is dat hij niet weet wie die marokkaan is want die jongen belde hem anoniem op!!!! zo razend dat hij zelfs heeft gezegd dat ik uit zijn leven moest stappen, maar probleem is dat hij dat via zijn zus heeft gedaan! en mijn broer weet hiervan en daardoor is zijn vriendschap met die jongen gewoon verbroken! En mijn vriendschap met zijn zus is ook verbroken, zij was mijn beste vriendin! Ik hoor niks meer van hem!!!maar hij komt wel ALTIJD toevallig aan de poort van 't school staan wachten tot ik buiten kom, wanneer ik weg ben vertrekt hij ook!Als ik ga werken komt hij toevallig na mijn werk voorbij rijden. ik belde hem dan eens op maar hij zei dat ik liever niet meer moest terug bellen. Maar waarom volgt hij mij dan overal???Wat wil dit zeggen meisjes??ik heb jullie raad nodig!Ik begrijp hier niks van!!.

meryema
14-05-2003, 19:31
ooh meid ..... heel jammer man dat het zo gelopen is echt een naaistreek...wallah wel vreemd eigenlijk wat hij doet wat wil die dan van je....wallah weet echt niet wat k moet zeggen begrijp t ook helemaal niet k heb geen raad voor je meid sorry echt....veel succes Liefs

latike
14-05-2003, 19:35
hey meisje ik vind het erg voor je dat er roddels worden verspreid over jou die niet waar zijn en daardoor je relatie stuk is maar als hij je volgt overal waar je gaat denk ik dat hij nog iets voor je voelt. en als jullie veel van elkaar hielden moest hij jou geloven confronteer hem ermee en zeg hem de waarheid die "anonieme jongen" wil jullie gewoon uit elkaar houden ik zou zeggen ga ervoor en laat hem niet los als hij je waard is veel geluk meisje moge Allah je steunen inshaAllah beslama xxxxxx

missfirdous
14-05-2003, 20:41
het is inderdaad erg dat er roddels over je verspreid worden. maar als hij niet echt om je gaf dan zou hij je ook niet steeds bij school komen opzoeken, ga met m praten en vraag waarom hij die jongen gelooft terwijl hij anoniem heeft gebelt, als jullie echt van elkaar houden dan gaat allah jullie inschallah helpen ...........allah me3ak

SweetMe
15-05-2003, 00:03

Als de liefde zo groot is en hij houdt van jou dan zal hij wel op een gegeven moment naar jou terug komen... en trouwens wat heb je deraan als hij eerder die anonieme jongen gelooft en niet jou... Je kunt hem voorstellen om een keer met jou goed alles uit te praten .. Het is niet bepaalt leuk om in een keer niks meer te horen vanhem. Best zwak van hem om via zijn zus je dit allemaal duidelijk te maken > je had geen kans gekregen om met hem te praten. alshij jou niet gelooft en nog steeds die roddels gelooft dan weet je genoeg .. Het kan moeilijk zijn maar je moet goed nadenken wat je ermee opschiet als jij probeert alles duidelijk te maken en het nog steeds niet helpt... Veel succes .. ik probeer je zo beetje te helpen maarja hopelijk komt het insa allah goed tussen jullie

Noa
15-05-2003, 09:16
Hij volgt jou zodat hij denk ik voor zichzelf kan bevestigen of hetgeen wat er over jou is gezegd waar is of niet...? Ik denk zelf wel dat die jongen nog om jou geeft maar hij is op de een of andere manier onzeker en wil gewoon zekerheid als hij de grote stap gaat nemen met jou. Heb geduld met de hulp van Allah swt komt alles goed en hij zal beseffen dat jij niets verkeerds hebt gedaan. Sbar lieve meid!! Liefs Noa

salwa23
15-05-2003, 10:58
hij wil weten of het echt zo is wat er over jou ge zegt word maar mijn advies aan jou ga je eens verdiepen in de islam want als je bid geeft dat je rust meid succes er mee want bij mij heeft mij familie geprobeerd mij ook een slechte naam te geven maar dat is ze niet gelukt want hun eigen dochter heeft een slechte naam in de wijk zij rookt en gaat met jongens om ik vergeef het ze nooit van mijn leven allah is groot een alleen hij oordeeld over mensen en niemand anders

bami
15-05-2003, 12:10
hoi meid, wat erg voor je, ik weet wat je mee maakt meid! heb geduld en als hij voor je geschrijven is dan wordt hij je ware ook hoort hij van die gekkie mensen al die roddels.als jij van je zelf weet dat je het niet gedaan hebt, laat ze maar roddelen,geloof me hij komt er achter dat jij het niet hebt gedaan en daarom volgt hij jouw op afstand en probeert misschien achter de waarheid te komen? ik spreek uit ervaring. het komt goed inchallah. ik ben nu ook geluk en met mij a.s. man. groetjes en sterkte

Miss_mandalinna
15-05-2003, 12:45
ALLAH hie shar el 7ak (moge de waarheid boven water komen insha ALLAH) Dit hoop ik echt voor je vooral omdat je een geod besluit hebt genomen om niet aan verkering te doen. Liefs Mandalinna

soussiab
15-05-2003, 15:18
he schat ik vind dit heel erg voor jou en ook omdat jij een goed meisje bent.ik zeg 1 ding allah spwt is de enige die de waarheid weet. en wat die jongen betreft volgens mij wil hij op je letten en hij is jou niet waard meid je verdient wel wat beter. een man die jou gelooft en vertrouwd! het beste meid

alarabia786
15-05-2003, 15:28
Het feit al dat hij je volgt wil er al zeker op wijzen dat hij jou nog graag ziet, anders zou hij zoveel moeite niet doen. En wees niet bang, zolang je niets verkeerd hebt gedaan zal Alah swt je inshallah helpen en aan jouw vriend de waarheid tonen. Diegene die anoniem heeft gebeld is volgens mij iemand die verliefd is op jou en ervan weet dat jij en je vriend eraan denken om te trouwen. Geloof me, het kan iemand zijn die jij héél goed kent en waarvan jij nooit zou denken dat hij het zou doen (iemand uit je familie misschien?), want ik spreek uit ervaring. Allah i awnek inshallah, zolang je maar het pad van Allah blijft volgen zal alleen het goede gebeuren inshallah

toety
18-05-2003, 21:51
sallaam meid ik vind het erg gemeen dat deze anoniem je verloofde opgebeld heeft en allah zal die persoon straffen insallah. maar eerlijk gezegd vind ik het van je verloofde wel raar dat hij eerder die persoon geloofd dan jou. met andere woorden stel dat jullie waren getrouwd en een man kwam jou man tegen en zei: dat hij jou heeft gezien met een andere man in in andere stad dan zou hij het ook geloofd hebben. inplaats eerst bewijs matriaal hebben en dan praten mijn mening is eerst bewijs en dan geloven iedereen kan leugens vertellen. maar ik ben bang dat deze jongen niet voor jou bestemd is en dat allah deze weg voor jullie heeft gekozen en misschien is er een nog veel beter jongen voor jou bestemd looglem makatieb insallah. ik zou deze jongen vergeten als hij je nu al niet vertrouwd laat staan als jullie getrouwd zijn. ik wens je veel sterkte en insallah een goede jongen die bij je past xxxtoety :zwaai:

afraha
19-05-2003, 14:32
Salaam, Ten eerste Als hij een echte man was had hij die laffe anonieme beller nog wel, niet geloofd. Ten tweede had hij het met jou en diegenen die erbij betrokken zijn gezamenlijk moeten bespreken. Ten derde waar is het grote bewijs? En als laatste dat hij je nog moet volgen om te controleren of het waar is!!! :zweep: En vervolgens nog zeggen bel me niet. Dit zegt meer dan genoeg!!!! :kwaad: Vergeet het en ga verder met je leven hoe moeilijk het ook voor je is. Allah heeft je misschien wel behoed voor hem en liet jou nu al zien hoe hij werkelijk is. Insha Allah komt de ware jouw pad op. En als je gaat bidden vraag dan om hulp daar alleen vind je jouw ware innerlijke rust. Sterkte Beslamaa :zwaai:

divalatifa
19-05-2003, 14:52
Ik sluit me volkomen bij afraha aaAls hij zoveel van je houd waarom gelooft hij andere dan eerder jou? en we hebben het hier niet over een broer ofzo nee een anonieme beller!!! wat is dat nou weer....maar ja het is duidelijk dat hij twijfelt anders zou hij je niet volgen. Hij wil gewoon weten of het waar is wat mensen zeggen zonder dat jij alles ontdekt, met andere woorden hij wil er zelf achter komen. Hij wil het blijkbaar toch met eigen ogen zien, dat je bv na school met jongens staat ofzo. Dan kan je het niet ontkennen begrijp je want dan heeft ie je gezien!! Maar geeft niet, jij doet niets fout laat hem je maar lekker volgen inshaallah draait ie bij en zal hij inzien wat ie laat lopen en dat ie andere mensen niet belangrijk vind maar dat het allemaal om jou gaat!

divalatifa
19-05-2003, 14:53

hierboven is het woord 'ontdekt' een typfout, het moet ontkend zijn!!

Pagina's : [1] 2