Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MEIDEN ik heb hulp en raad nodig!

Pagina's : [1] 2

LZN
14-05-2003, 16:25

Sellem!! Ik heb er geen woorden voor!!Ik begon van de beste vriend van mijn broer te houden en hij ook van mij. Wij wouden beiden uit respect voor onze ouders - godsdienst - onszelf, liever geen verkering. Daarom is hij bij mijn broer gegaan en vroeg om toestemming om mij te komen vragen. Na 1 week wist iedereen van zijn en mijn gezin het behalve onze vaders! We hadden besloten dat hij in de zomer ging afkomen want ik studeer nog. We houden zoveel van elkaar!maar zoals verwacht zijn de mensen beginnen roddelen. Ze hebben grove leugens over mij vertelt terwijl ik NOOIT iets met iemand heb gehad! Hij was de 1ste jongen met wie ik ooit contact heb gehad. nu is hij razend op mij want hij geloofd die gast precies! het ergste is dat hij niet weet wie die marokkaan is want die jongen belde hem anoniem op!!!! zo razend dat hij zelfs heeft gezegd dat ik uit zijn leven moest stappen, maar probleem is dat hij dat via zijn zus heeft gedaan! en mijn broer weet hiervan en daardoor is zijn vriendschap met die jongen gewoon verbroken! En mijn vriendschap met zijn zus is ook verbroken, zij was mijn beste vriendin! Ik hoor niks meer van hem!!!maar hij komt wel ALTIJD toevallig aan de poort van 't school staan wachten tot ik buiten kom, wanneer ik weg ben vertrekt hij ook!Als ik ga werken komt hij toevallig na mijn werk voorbij rijden. ik belde hem dan eens op maar hij zei dat ik liever niet meer moest terug bellen. Maar waarom volgt hij mij dan overal???Wat wil dit zeggen meisjes??ik heb jullie raad nodig!Ik begrijp hier niks van!!.

meryema
14-05-2003, 19:31