Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DE geboycotte producten

Pagina's : [1] 2

Amira010
25-05-2002, 00:29

He kan iemand mij vertellen wat ik niet mag kopen om de israeliers niet te helpen

Stille
25-05-2002, 01:08
Ik heb thuis een lijst thuis liggen van de verboden produkten die je niet mag kopen.Zal het morgen opsommen welke dat dat zijn.

Sajieda
25-05-2002, 01:15
hoi/ salaam, Ik ben bezig voor je te zoeken maar het gaat niet zo snel, dan ik verwacht heb. Heb geduld, misschien hebben mij vrienden/innen hem nog... Je hoort nog groetjes S

schatvmelha
25-05-2002, 13:09
Kijk ook naar de streepjes code. Als die begint met 729 komt het uit Israel. Maar die van de usa weet ik niet. Ik heb een hele lijst in mijn mailbox met foto's erbij van de meeste producten die je niet mag kopen. Als je me je emailadres geeft stuur ik het naar je toe. groetjes

schatvmelha
25-05-2002, 13:17

-Disney dus ook geen disney films -geen bioscoop --> hollywood -huggies -hema steunt israel volgens het bericht in mijn mailbox -Kit Kat -Lóreal -Nescafe -Danone -Vittel -Kotex -Nestle -Vittel: water -Tommy hilfiger -Hugo boss -Sara Lee -Bio Therm -Carrefour : Franse supermarkt-keten -Maggi -Nescafe -Calvin klein -

DESPERADA
25-05-2002, 16:21
salaam aleikOm.... DjazaakAllah ougharaijan voor de sites..... ToT mijn verbazing zag ik Tide er tussen staan, Ik had namelijk altijd gedacht dat dat in Marokko werd geproduceert.... Maar mensen probeer je er aan te houden, het is degelijk wel van belang, als wij moslims 1 oemah zouden vormen zou de ellende niet zo erg zijn..... Want tot mijn schrik zie ik nog steeds Macdonalds gevuld met moslimats en Moslims, en dat is maar enkel 1 voorbeeld..... Laat de joden niet profiteren van onze centen..... :zwaai:

Kifaya
25-05-2002, 16:26
Dit gaat nergens over Maar wie ben ik Beslama

dinaatje
25-05-2002, 23:30
ya allatief hoeveel dingen!!Die joden zijn echt overal!!!Ik wist echt niet dat zoveel dingen door hen werd geproduceerd!!!Gelukkig gebruik ik al het grote merendeel van deze producten niet. Sommige heb ik zelfs nooit van gehoord. Maar nu ik het weet ga ik ze echt nooit kopen. Snickers smaakt b.v echt niet zo lekker meer als je jezelf tijdens het eten ervan bedenkt dat jij met het eten van deze snicker de joden helpt om weer een Palestijns jongetje af te schieten! :kwaad: Ik ben al een tijdje geleden gestopt met het drinken van Coca cola producten en de Mac. En met mij ook een paar vrienden en mijn zus. En ik moet zeggen het is een heerlijk gevoel om te weten dat de joden weer een paar minder geldschieters hebben :) Dus lmgarba en co hier is jullie kans om niet alleen TE ZEGGEN MAAR TE DOEN!!! kisses dinaatje :zwaai:

Sarahsalima
25-05-2002, 23:39
Dat van HUGO BOSS lijkt me sterk. Dat was een Duitser en die heeft de uniformen voor de Duitse soldaten in de tweede wereld oorlog ontworpen toen ze de Joden oppakte, dan denk ik niet dat ze Israel gaan steunen die tal joden telt. Maar je weet maar nooit met die kafirs, die doen nu alles om het de moslims moeilijk te maken.

Moonshine
26-05-2002, 00:35
hmm is goed dat je die lijstje geplaats hebt..........ik was allang mee begonnen...zoals geen cocal cola drinken, pepsi, mars en etc........maar dit is wat specefieker....... bye bye koes moontje

schatvmelha
26-05-2002, 02:14
Oke wij drinken geen cola en gaan niet meer naar de Mac. Bij de Mac's in Utrecht is 90% van de medewerkers Marokkaans. Hoe kom ik aan mijn 90%? oke ik heb ze niet precies geteld maar toen ik daar vroeger= (3 weken geleden....) kwam waren van de 5 kassa's 4 door Marokkanen beheerd. De manger was Marokkaans en strak in het pak. En hoe ik weet dat ze Marokkaans zijn, er werd onderling in het Marokkaans gesproken. Als die lui nou ook meededen met het boycotten dan waren we al vele stapjes verder!

schatvmelha
26-05-2002, 02:23
He Sarah, Wat je zegt over Hugo boss hoe kom je aan die informatie? Ik weet het ook niet met zekerheid te zeggen. Ik heb de lijst ook maar van iemand gekregen. Van de stichting stmeander. Een vereniging of stichting die Marokkanen en Tunesiers steunt. Ik ga er maar wel van uit bovendien et is een te duur merk voor me!! ben ik nog voordelig uit ook kijk eens aan!!

miss_alhoceima
26-05-2002, 11:57
he ik ga jullie wat vertellen, De joden zijn de slimste en de meest rijkste mensen hier op aarde. Dachten jullie nou echt als je die produkten niet koopt dat hun zehma minder geld hebben of zo of dat ze zehma geen winst meer hebben of geen omzet. Ya elfikra, zo kun je zien dat marokkaanen niet spooren. Weet je wat wij kunnen doen om onze broeders in palestina te helpen, elke maand geld storten om hun te helpen aan voedsel, kleding en dat soort levens behoeftens. Sadaka heet zo iets. En om elke dag te bidden, want het leven hier op aarde stelt niets voor, maar het leven in het hiernamaals dat stelt pas iets voor. En laat allah (swt) deze mensen maar straffen voor hun daden. Want als je dood gaat gaan jullie zeker ook zeggen van nou ik heb de laatste paar jaar maar geen coca cola gedronken en me haar niet meer met pantene gewassen. Want ik heb gehoord dat je daarmee de joden helpt. Of wat jullie ook zouden kunnen zeggen is nou mijn broeders in palestina die hebben het heel moeilijk en ze worden vermoord door de joden. Dus ik geef elke maand sadaka om deze mensen een beetje te helpen in hun levens behoeftens. Wat denken jullie dat allah(swt) meer op prijs zou stellen. Denk even allemaal goed na. thalla miss alhoceima

Sarahsalima
26-05-2002, 13:16
Origineel gepost door schatvmelha He Sarah, Wat je zegt over Hugo boss hoe kom je aan die informatie? Ik weet het ook niet met zekerheid te zeggen. Ik heb de lijst ook maar van iemand gekregen. Van de stichting stmeander. Een vereniging of stichting die Marokkanen en Tunesiers steunt. Ik ga er maar wel van uit bovendien et is een te duur merk voor me!! ben ik nog voordelig uit ook kijk eens aan!! Als je boeken leest , dan zou je dat kunnen weten. In verschilldende boeken onder andere over de tweede wereldoorlog staat dat Boss de legeruniformen ontwierp. Ik heb een boek thuis liggen van legeruniformen (Marokkaanse tot Russische soldaten) en stond bij de Duitste soldaten de ontwerper ervan. Hugo Boss maakte ook de stof voor de Parachutte en de tenten voor die soldaten.

schatvmelha
26-05-2002, 15:43

hmmmmm Sarah ik lees wel boeken, maar niet over legeruniformen en de tweedewereldoorlog............................. ff reageren op miss Alhoceima: Ga ga zoo door, jij geeft saddaka als jij dat kunt. Maar sommigen kunnen het zich niet veroorloven om iedere maand een bepaald bedrag te sturen, dus kopen ze maarr geen amerikaanse en producten uit Israel. Als je niet mee doet door te boycotten dan geef ji in principe ook saddaka aan de Joden lijkt me...... p.s In Egypte is een Mac filiaal failliet gegaan................... Oke het is ver weg maar toch...... Alle beetjes helpen.

Pagina's : [1] 2