Bekijk originele versie : Vraag ? graag je Mening
Salaam Allemaal...
Dit wil ik effe vragen aan jullie...vinden jullie het goed dat ik informatie blijf plaatsen onder andere over sexuele voorlichting en andere belangrijke onderwerpen.
Deze vraag is het gevolg van...dat bepaalde mensen het vies en met alles wat slecht is vergelijken (hier heb ik het over topic "sexualiteit algemeen").
Mijn bedoeling is en blijft...zo correct mogelijk informatie hier over brengen...wat de mensen ermee doen dat is hun zaak.
Omdat het zo taboo is...dreigt desinformatie en minderwaardig informatie de overhand te krijgen.
Ik wil er alles aan doen om jullie te blijven informeren.
Maar als jullie (de meerderheid) beslissen om ermee te stoppen.
Dan stop ik...en neem ik mijn conclusies.
Ik hoop dat jullie oprecht stemmen...ik zal mij bij de uitslag neerleggen.
Ik dank jullie.
ja,waarom niet!!ik vind het wel leerrijk!!
see ya...
Camilla27
24-05-2002, 22:51
Absoluut niet stoppen...........door gaan.klasse MJ...... :zwaai:
tetouani79
24-05-2002, 22:56
wa sma3, de engel geeft jou toestemming om door te gaan met je informatie. er zijn mensen die het heel leerzaam vinden, mensen die weinig er over weten. er zijn ook een aantal mensen die het niet goed vinden wat je schrijft, maar die zullen je topics moeten negieren, anders krijgen ze met mij te maken ok. ga gewoon door jongen, laat zien wat je in huis hebt en informeer ons met nutige informatie.
de oprechte engel spreekt :engel: :engel:
SweetRose
24-05-2002, 23:03
MJ, ik zeg neen of liever, ik verbied je om ermee te stoppen...aangezien ik niet vaak bij leer van anderen...kan ik dat allemaal inhalen door U, iwaaaaaaaa stop aub niet...oké...jij bent zo'n beetje mijn yasminameester...luv yaaaaa
xxx
tetouani79
24-05-2002, 23:06
sorry niama_nora, maar dat vind ik een dome ergument. je moet juist over dit soort dingen gaan praten, anders weet je niet wat je mee te maken gaat krijgen. het zijn geen dingen waarvan je bang moet worden. wat mo j schrijft is alleen nutige informatie waar we allemaal wat aan hebben en waar we van kunnen leren. sexualiteit is geen taboo, dat hebben wij van gemaakt. mensen moeten en hebben er het recht op om dingen te weten, als je het niet van huis meekrijgt dan moet je het op een ander manier zie te weten.( dit is geen aanval, maar ben het niet eens met wat je zegt)
de engel en zijn menning :engel: :engel:
lelalaila
24-05-2002, 23:09
JOU MENING IS ALTIJD WELKOM! WE KUNNEN ALTIJD WAT MEER VAN HET LEVEN LEREN!
GROETJES LELALAILA
Het is goed om mensen wat bij te brengen, dus ik vind dat je zeker door moet gaan! Want ookal is het een taboe, moet je gewoon doorgaan hoor, want ook de moslims willen stiekem toch ook alles (bijna alles dan hihi) erover weten. Want het is menseigen om nieuwsgierig te zijn
Beslama! :zwaai: :D
Moonshine
24-05-2002, 23:17
gewoon niks van aantrekken en lekker doorgaan......en het is bedoeld om mensen te helpen.....wie heeft nou niet hulp nodig he.......
eindconclusie:>>>>>>>DOORGAAN...............
Ik dank jullie allemaal...voor de reacties
17 stemmen in totaal tot nu toe...a.u.b. mensen stemmen
Camilla27
25-05-2002, 00:02
Origineel gepost door karima _bos
hmm geile dames zo te zien reageren er alleen dames die willen dat je niet stopt volgens mij hebben ze het heel warm op sommige momenten daarom willen ze een beetje ervaring op doen ..
Nee dame geen ervaring op doen maar kennis.....geil tzzzz word jij dan geil van dit....nu ik niet hoor....wat een onzin praatjes allemaal ga toch lekker met jullie poppen spelen en laat ons met rust enuuuuuhhhh naima_nora.hoezo kleintjes komen hier..........ja en.........als ze dat lezen snappen ze er toch niks van.......dat heet grote mensen taal........en als ze het begrijpen nou mooi dan leren ze er wat van.
En Mojahid get your ass out off here!!!!!!!!!!!!!! :D
mrs_jamila
25-05-2002, 11:49
hallo...MJ
Je plaatst meestal interessante topics en serieuze....Blijf zo doorgaan..Maar wat iemand al eerder schreef en waar ik niet eerder bij was stilgestaan..is dat er ook kleine kinderen deze forum bezoeken..misschien dat je daar ook rekening mee kan houden....en niet alleen jij hoor...WIJ OOK..Onze taalgebruik soms..vreselijk..(ik ben er soms ook schuldig aan hoor)
Dus mensen let op jullie taalgebruik...
MRS JAMILA
Daar heb je echt gelijk in, niet normaal meer gewoon K****R dit en K****R dat, niet normaal, zemer dit kagbe dat. Het gaat echt nergens over! Jammer is dat. Weinig respect voor er in veel topics getoont. Laat mensen gewoon in zijn waarden. Wat boeit jou t nou wat een ander in zijn leven doet!
Beslama
mrs_jamila
25-05-2002, 12:17
Origineel gepost door Kifaya
MRS JAMILA
Daar heb je echt gelijk in, niet normaal meer gewoon K****R dit en K****R dat, niet normaal, zemer dit kagbe dat. Het gaat echt nergens over! Jammer is dat. Weinig respect voor er in veel topics getoont. Laat mensen gewoon in zijn waarden. Wat boeit jou t nou wat een ander in zijn leven doet!
Beslama
hahaha..Kifaya moet je vooral in je reactie gaan schelden... :D
Jammer is het zeker...maar als ik boos ben op iemand..ja dan reageer is soms een beetje overdreven..maar ik ga me proberen in te houden...Hoop dat de rest ook mijn voorbeeld volgt...
Nou groetjes Jamila
Salaam MJ
Ik heb ook gestemt dat je door moet gaan. Het leven is kennis vergaren en daarbij kun je alle hulp gebruiken.
Ik zeg niet dat ik zelf alles intressant vind, maar dat is ook in het dagelijkse leven zo. Je neemt tenminste innitiatief dat alleen al vind ik een schouderklopje waard.
Keep up the good work.
Beslama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.