Bekijk originele versie : vet bij mijn heupen wil het kwijt
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Hoe kan ik het best mijn vet rond mijn heupen kwijt raken............
haajar20
19-03-2006, 23:07
hardlopen, fietsen, steppen of zwemmen (baantjes dan)
Echt waar, van fietsen???
hoi roos
heb jij daar ook last van?
ik ook. hoeveel vet heb je daarop zitten? ik bedoel dan bijvoorbeeld in verhouding met je bovenlichaam.
ik heb echt een groot verschil en ik word er zo depri van. ik kan gewoon geen leuke kleding vinden. vooral ook omdat het niet alleen op mijn heupen zit maar ook op mijn kont. ik heb echt een negerkontje.
volgens mij zat mijn moeder (toen ze zwanger was van mij) alleen maar naar negervrouwen te kijken :hihi: want ik ben de enige thuis die dit heeft.
ik heb boven maat 40 (bloesjes bijvoorbeeld) en broeken en rokken maat 46. wallah echt een verschil.
Zelfs tuniekjes staan me niet. ik liep zaterdag bijna huilend de winkel uit omdat alles wat ik paste niet stond :jammer:
hoi roos
ik ook. hoeveel vet heb je daarop zitten? ik bedoel dan bijvoorbeeld in verhouding met je bovenlichaam.
ik heb echt een groot verschil en ik word er zo depri van. ik kan gewoon geen leuke kleding vinden. vooral ook omdat het niet alleen op mijn heupen zit maar ook op mijn kont. ik heb echt een negerkontje.
volgens mij zat mijn moeder (toen ze zwanger was van mij) alleen maar naar negervrouwen te kijken :hihi: want ik ben de enige thuis die dit heeft.
ik heb boven maat 40 (bloesjes bijvoorbeeld) en broeken en rokken maat 46. wallah echt een verschil.
Zelfs tuniekjes staan me niet. ik liep zaterdag bijna huilend de winkel uit omdat alles wat ik paste niet stond :jammer:
Tip,
Winkel bij de H&M afdeling BB.
Ik slaag gelukkig altijd!
crazychick
20-03-2006, 12:38
hoi roos
Hoi lieverd, Ik ben juist gek op heupen echt ik vind het heel mooi, Het is juist vrouwelijk:goedzo: Ik snap dat je hier niets aan hebt, Maar ik zie dat je bezig bent met afvallen, Als je afvalt, Gaat er automatisch ook wel wat vet af bij je heupen, als je je doel hebt bereikt en je kilo's kwijt bent, dan kan je kijken wat je nog wilt trainen van je heupen af enzo :kus:
haajar20
20-03-2006, 12:59
Echt waar, van fietsen???
ja maar dan wel een uurtje per dag en een beetje op je voeding letten en zorgen dat je niet meer dan 2000 calorieen binnen krijgt, voldoende drinken etc.
ik heb dit in de zesde van de middelbare school altijd gedaan en ik merk echt het verschil met toen :traan1: aangezien ik nu niet zo vaak meer fiets.
hier alvast een site waar je misschien iets aan hebt ;)
http://www.digitale-dietist.nl/calorientab.htm
nou veel succes dan maar:goedzo:
missysalima
20-03-2006, 13:05
wees blij met je heupen
crazychick
20-03-2006, 13:05
ja maar dan wel een uurtje per dag en een beetje op je voeding letten en zorgen dat je niet meer dan 2000 calorieen binnen krijgt, voldoende drinken etc.
ik heb dit in de zesde van de middelbare school altijd gedaan en ik merk echt het verschil met toen :traan1: aangezien ik nu niet zo vaak meer fiets.
hier alvast een site waar je misschien iets aan hebt ;)
http://www.digitale-dietist.nl/calorientab.htm
nou veel succes dan maar:goedzo:
Weetje misschien hoeveel calorieen je ongeveer per dag mag?
Tip,
Winkel bij de H&M afdeling BB.
Ik slaag gelukkig altijd!
Hoi heel erg bedankt voor je tip. Erg lief maar geloof me ik ben daar nooit geslaagd. Weet je waarom? het lukt dan wel om een broek of rok te kopen dat is niet zo een probleem maar wat je er boven draagt om te camoufleren is dan een probleem. ik heb bijvoorbeeld in een winkeltje een hele leuke overslag bloesje gezien maar die stof was van t-shirt stof. ik dacht laat ik het toch maar even proberen. echt van boven zag het er zo mooi en lief uit maar bij mijn heupen (en vooral mijn billen) stak er van alles uit. en de winkeljuffrouw was ook heel eerlijk en zei dat het niet zo mooi was.
Wallah dit is echt niet mijn onzekerheid ofzo hoor maar mijn lichaam is echt raar bij mijn heupen.
Hoi lieverd, Ik ben juist gek op heupen echt ik vind het heel mooi, Het is juist vrouwelijk:goedzo: Ik snap dat je hier niets aan hebt, Maar ik zie dat je bezig bent met afvallen, Als je afvalt, Gaat er automatisch ook wel wat vet af bij je heupen, als je je doel hebt bereikt en je kilo's kwijt bent, dan kan je kijken wat je nog wilt trainen van je heupen af enzo :kus:
hoi meid, bedankt voor je reactie.
echt waar ik ben ook gek op heupen en ik vind het gewoon heel mooi vrouwelijk maar mijn heupen zien er niet rond gevormd uit maar hoekig. Het is net alsof ik twee driehoeken aan mijn lichaam heb geplakt :hihi: Gelukkig kan ik er nog om lachen :D
maar nogmaals wallah dit is niet mijn onzekerheid maar het is gewoon een feit. en als ik niet echt leuke kleding kan vinden om het te camoufleren dan ziet het er niet uit.
ik ken zoveel meisjes die zo veel dikker zijn dan ik maar toch is het bij hun anders dan bij mij. bij mijn moeder bijvoorbeeld ook. zij is dikker dan ik maar toch ziet zij er zo leuk uit met kleding, dat komt omdat zij zowel boven als beneden dik is dus als zij gewoon naar BB van H&M gaat of naar M&Smode dan vindt zij daar genoeg leuke kleding die haar mooi staat.
crazychick
20-03-2006, 14:01
hoi meid, bedankt voor je reactie.
echt waar ik ben ook gek op heupen en ik vind het gewoon heel mooi vrouwelijk maar mijn heupen zien er niet rond gevormd uit maar hoekig. Het is net alsof ik twee driehoeken aan mijn lichaam heb geplakt :hihi: Gelukkig kan ik er nog om lachen :D
maar nogmaals wallah dit is niet mijn onzekerheid maar het is gewoon een feit. en als ik niet echt leuke kleding kan vinden om het te camoufleren dan ziet het er niet uit.
ik ken zoveel meisjes die zo veel dikker zijn dan ik maar toch is het bij hun anders dan bij mij. bij mijn moeder bijvoorbeeld ook. zij is dikker dan ik maar toch ziet zij er zo leuk uit met kleding, dat komt omdat zij zowel boven als beneden dik is dus als zij gewoon naar BB van H&M gaat of naar M&Smode dan vindt zij daar genoeg leuke kleding die haar mooi staat.
Okey ik snap wat je bedoelt meid;) , Maar dan inderdaad fietsen helpt, Lopen rennen dat soort dingen , ik ben juist bang dat als ik afval dat me heupen weg gaan:(
Okey ik snap wat je bedoelt meid;) , Maar dan inderdaad fietsen helpt, Lopen rennen dat soort dingen , ik ben juist bang dat als ik afval dat me heupen weg gaan:(
ok. dan ga ik dat maar doen. vooral dat lopen dan. fietsen ga ik denk ik de hometrainer bij mijn moeder halen. geen tijd om naar buiten te gaan naast het werk en twee kinderen :D
crazychick
20-03-2006, 14:23
Ja kan je doen maar ook op de grond liggen en dan met je benen in de lucht zeg maar fietsen helpt w8 ik geef je een link van een site waar oefeningen op staan
crazychick
20-03-2006, 14:24
http://www.margriet.nl/media/oefeningen/streepjeslank_popup.html
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.