Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een dertigershoekje dat uit nood bestaat! echt serieus

Pagina's : [1] 2 3

LZN
14-05-2003, 15:14

Beste leden van Marokko community, Omdat we een groep van dames en heren dertig plus, die vrijgezellen zijn, hebben we dit hoekje tot het leven georepen op deze site om juiste zonder TFELYA, een ontmoetingsplek voor ieder die op zoek naar een partener, wij hoppen dat er zoveel mensen hieraan zullen zich melden, er is een werkgroep die zich zal buigen om de aanmeldingen en de gegevens daarvan in alle eerljkheid, betrouwbaarheid en zeer discreet te behandelen zodat mensen gekoppeld kunnen worden volgens hun profiel. het enige wat gevraagd wordt is enkel informatie cirqwa gegevens over je zelf vertelen "je mag zelf bepalen wat je over je zelf wilt vertellen" en vergeet zeker niet ons te vertellen waar jij opzoek bent, dan wordt voor je gezocht bij wie je past onder de aangemelde zoekende. Fotos, adressen, email adressen en telefoonnummers kunnen pas opgestuurd worden als er een partener gevonden en goedgekeurd wordt. Dit is een poging om het vinden van een partener wat makelijkker te maken, omdat we het vakker hebben geprobeerd via de rubriekken "vrouw zoekt man" en "man zoekt vrouw" en meestal mondt het uit op een mislukking of teleurstellingen en soms op een elende. Zegt dit berricht je wat, stuur dan een prive bericht en wie weet hebben wij misschien al een partener voor je. En groep dertiger plus.

TwinkleEye_19
14-05-2003, 15:22
Origineel gepost door koppelingshoek Beste leden van Marokko community, Omdat we een groep van dames en heren dertig plus, die vrijgezellen zijn, hebben we dit hoekje tot het leven georepen op deze site om juiste zonder TFELYA, een ontmoetingsplek voor ieder die op zoek naar een partener, wij hoppen dat er zoveel mensen hieraan zullen zich melden, er is een werkgroep die zich zal buigen om de aanmeldingen en de gegevens daarvan in alle eerljkheid, betrouwbaarheid en zeer discreet te behandelen zodat mensen gekoppeld kunnen worden volgens hun profiel. het enige wat gevraagd wordt is enkel informatie cirqwa gegevens over je zelf vertelen "je mag zelf bepalen wat je over je zelf wilt vertellen" en vergeet zeker niet ons te vertellen waar jij opzoek bent, dan wordt voor je gezocht bij wie je past onder de aangemelde zoekende. Fotos, adressen, email adressen en telefoonnummers kunnen pas opgestuurd worden als er een partener gevonden en goedgekeurd wordt. Dit is een poging om het vinden van een partener wat makelijkker te maken, omdat we het vakker hebben geprobeerd via de rubriekken "vrouw zoekt man" en "man zoekt vrouw" en meestal mondt het uit op een mislukking of teleurstellingen en soms op een elende. Zegt dit berricht je wat, stuur dan een prive bericht en wie weet hebben wij misschien al een partener voor je. En groep dertiger plus Vast en zeker een wanhopige verborgen Moderator, die de Dating-rubriek beheert :hihi:

sahira
14-05-2003, 15:23
Origineel gepost door MijnFansForum Tazzzzzz hebben de 30 jarigen dan geen leven of zo ? sterker nog...ze hebben al een heel leven gehad, en beginnen aan een nieuwe fase... :D

WoeTKMieZaaT
14-05-2003, 15:23
Volgens mij zijn alle 30+ al getrouwd of willen ze vreemdgaan .

sahira
14-05-2003, 15:26

Origineel gepost door MijnFansForum Sahira jou ken ik :) alles goed ? eh..mijnfansforum zegt me niets, maar met mij alles goed hoor, ken ik jou ook?

TwinkleEye_19
14-05-2003, 15:31
Origineel gepost door WoeTKMieZaaT Volgens mij zijn alle 30+ al getrouwd of willen ze vreemdgaan . En waar komt meneertje uit Overvecht :engel:

WoeTKMieZaaT
14-05-2003, 15:38
Origineel gepost door TwinkleEye_19 En waar komt meneertje uit Overvecht :engel: Ben je ook 30+ :D Wc De klop , Jij ook .

sahira
14-05-2003, 15:40
Origineel gepost door koppelingshoek Gek, he Als mensen toch de initiatief nemen om iets nuttigs te doen binnen de grens van ons warde en normen, worden ze ongegrond becretiseerd, Soeb7anallah. ter informatie de groep die zich tot nu toe zich heeft aangemeld bestaat wel uit mensen die hoog opgeleid zijn en die geen tijd hebben gehad om rare en haraam verkeringen te hebben en het zijn vooral niet wanhooppige mensen. PS: als je niet aangesprokken voelt waarom moet je zonodig negatief reageren. Meid trek het je niet aan, ga door met je initiatief, er zijn genoeg dertig plussers hier, en zelfs 40+ ....degene die ik ken zijn zeker niet wanhopig, juist mensen met een karakter, intelligent ...en gek op internet... :D

TwinkleEye_19
14-05-2003, 15:41
Origineel gepost door WoeTKMieZaaT Ben je ook 30+ :D Wc De klop , Jij ook . 'T viel me gelijk op.... In de buurt :D Zeker WC-Overvecht bezoeker :engel: wc klop-> die 10 hoge flat zeker :hihi:

sahira
14-05-2003, 15:42
Origineel gepost door MijnFansForum ga weg jij ga maar weg en ga je haraam dingen aan de kant laten ...dit is pas haram wat je doet !!!! zelf die onzin van jou komt me niet bekend voor... :rolleyes:

WoeTKMieZaaT
14-05-2003, 15:45
Origineel gepost door TwinkleEye_19 'T viel me gelijk op.... In de buurt :D Zeker WC-Overvecht bezoeker :engel: wc klop-> die 10 hoge flat zeker :hihi: Oud vrouwtje :rolleyes: Nee ben aldi bezoeker Overkapel ........... ;) jij WC overvecht Lidl toch :p Nee geen FlaT : Mayadreef luxe appartementen :hihi:

sahira
14-05-2003, 15:48
Origineel gepost door MijnFansForum sahira je komt aardig in de buurt van 40 jaar :) trouwens met mij goed ..hoe is het in hoge noorden ? ik nader de 40 met rasse schreden ja...nog precies 2 weken, en dan is het zover, vroeger vond ik 40 heel oud klinken, nu ben ik iets beledigd als men mij oud vind..(de kids bijvoorbeeld), maar ik kan het niet tegenhouden he? Ik ben juist blij dat ik 40 wordt, Alhamdoelilah, ik zou geen 20 jaar meer willen zijn, dan is alles nog nieuw en verleidelijk, keuze's maken, onzekerheid...ach, hou maar op...... :D het gaat goed hier in het hoge noorden, sommige weten niet eens waar Drenthe staat op de kaart, moet je nagaan...zo groot is nederland nou ook weer niet... :rolleyes: het is hier bewolkt, onweer en hagel...kortom..pyama-weer... ;)

TwinkleEye_19
14-05-2003, 15:54
Origineel gepost door WoeTKMieZaaT Oud vrouwtje :rolleyes: Nee ben aldi bezoeker Overkapel ........... ;) jij WC overvecht Lidl toch :p Nee geen FlaT : Mayadreef luxe appartementen :hihi: Aldi-Overkapel :eek: kwoon er 25 meter vandaan :eek: Lidl :hihi: als ik klaar ben met werken ;) Mayadreef...vlakbij politiebureau :hihi:

WoeTKMieZaaT
14-05-2003, 16:02
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Aldi-Overkapel :eek: kwoon er 25 meter vandaan :eek: Lidl :hihi: als ik klaar ben met werken ;) Leuke jonge werkt daar he ;) Vaste Klant op vrijdagmiddag met Erhadj :D Nee T.O Wc De klop Mayadreef...vlakbij politiebureau :hihi:

TwinkleEye_19
14-05-2003, 16:07

Origineel gepost door WoeTKMieZaaT Nee T.O Wc De klop Oef! Zo dichtbij....kblijf maar uit de buurt.... Heel Overvecht weet wie ik ben :engel:

Pagina's : [1] 2 3