Bekijk originele versie : ben jij een moslim
dus je zegt dat je een moslim bent. Waaruit blijkt dat. Is dat omdat je 5x per dag bidt en 1x in het jaar aan de ramadan begint en dat is het dan. Dacht het dus niet. Mensen kunnen heel snel van zich zelf vertellen dat zij moslims zijn maar ondertussen hebben ze wel een relatie terwijl ze nog niet verloofd/getrouwd zijn. Ik dacht dat dit niet in de islam mocht. En ik kan denk ik ver zo verder gaan drinken, gokken, roddelen, vriendjes terwijl je bid.. ga zo maar door :kwaad:
je bent een moslim als je alle regels van de islam na streeft..
Corleone
14-05-2003, 14:33
Zo dat is eruit :D
Origineel gepost door thement
dus je zegt dat je een moslim bent. Waaruit blijkt dat. Is dat omdat je 5x per dag bidt en 1x in het jaar aan de ramadan begint en dat is het dan. Dacht het dus niet. Mensen kunnen heel snel van zich zelf vertellen dat zij moslims zijn maar ondertussen hebben ze wel een relatie terwijl ze nog niet verloofd/getrouwd zijn. Ik dacht dat dit niet in de islam mocht. En ik kan denk ik ver zo verder gaan drinken, gokken, roddelen, vriendjes terwijl je bid.. ga zo maar door :kwaad:
je bent een moslim als je alle regels van de islam na streeft. nee je bent een moslim als je de vijf zuilen volgt van de islam als men vriendje of vriedinetje neemt word hij er voor gestraft als men alcehol drinkt word hij er voor gestraft maar zo lang men de vijf zuilen van de islam volgt is hij zij een moslim alles wat een persoon fout doet wordt hij of zij er voor gestraft, maar als men niet bid is het ook geen moslim.
moge allah swt mij vergeven als ik het verkeerd heb
liefs amel
Corleone
14-05-2003, 14:44
Ok sorry erin :rolleyes:
Wat heb ik fout gedaan :confused:
Wij zijn zoals ze noemen "gematigd Moslim" :D
Corleone
14-05-2003, 14:56
Kijk zelf eerst of je een goede moslim bent
Een beter milieu begint bij jezelf
maak je niet druk om andere mensen het is hun leven ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.