Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : suprise...

Pagina's : [1] 2

laila23
24-05-2002, 21:46

hey,ben je nu nog niet klaar?nora,mijn vriendin had me uitgenodigd om naar de film te gaan,...omdat het mijn verjaardag was!jaja,alleen snel mijn haren nog opsteken,en klaar is kees!!even later konden we eindelijk vertrekken.snel nog even langs mama in de keuken,...jema,beslama en niet ongerust zijn hé!!zakia,om 1200 uur thuis!mama,dan is de film nog niet gedaan,om 0100 zal ik er zijn ok,ik ben met de auto!!ok,beslama!zakia,ik ben mijn mobieltje thuis vergeten,kunnen we snel nog even langs m'n huis?even later stonden we bij nora voor de deur,...hier zakia de sleutel,ga jij even op tafel kijken ,ik moet even bij de buurvrouw zijn!!snel hé,riep ik haar nog toe!!eens binnen bij haar thuis,ging ik snel naar de woonkamer op de tafel kijken,...maar ik hoorde wat kraken...voor ik kon kijken wat het eigenlijk was,kwamen er vanuit alle hoeken mensen tevoorschijn!!SUPRISE....ik kon m'n ogen en oren niet geloven!nora had dit achter mijn rug allemaal geregeld,...wat leuk.even later stond iedereen te dansen op de tonen van najim agrib,en even later op desteni's child!! nora,echt bedankt,hoe heb je dat toch allemaal gedaan?wel,.... ik zeg het niet,geniet er nu maar van.ga ik zeker doen!!!ik keek even rond wie er allemaal was,...rachida,karin,mounir hakima,dina,samir,... nora haar ouders waren naar marokko,dus konden onze vrienden er ook zijn!opeens kreeg ik het benauwd,zag ik nu goed,of zag ik spoken....jamal....nora haar broer zat er op een bankje!?!...knap,lief,schattig,...echt,hij had het allemaal!maar,hij was toch met zijn ouders mee??!voor ik nora kon gaan zoeken om uitleg,hoorde ik zijn zachte lieve stem,...zakia lieverd,kom naast me zitten!!ik kon nogmaals mijn oren niet geloven,...lieverd,..ik??? en ik die dacht dat hij me niet zag staan... met knikkende knieen ging ik naar hem toe,...wat was ik toch zenuwachtig.ik zette me naast hem,en voor ik zelf iets kon zeggen gaf hij me 3 kussen,..gelukkige verjaardag schoonheid! ooh,...bedankt.was jij niet naar marokko?? waarom,had je me liever daar gehad misschien?nee nee,ik vroeg me het gewoon af... wel,ik ben vroeger terug gekomen om een mededeling te doen!!euh mededeling,..aan wie misschien?? kan je het niet raden fluisterde hij in m'n oor,...echt waar ik kreeg het zo warm :Iluvu: ,en ik kon nog steeds niet volgen.wel,...ik heb jou iets te vertellen zei hij!... ... ....

Stille
24-05-2002, 22:01
Je woont in Hoogstraten en dat is niet ver van mij.Ik wist niet dat daar marokkanen woonden. Beslama

laila23
24-05-2002, 22:02
er wonen meer marokkanen dan je denkt!!

SweetRose
24-05-2002, 22:05
zid wat had hij je te vertelllen..??? xxx

Stille
24-05-2002, 22:11

[QUOTE]Origineel gepost door laila23 er wonen meer marokkanen dan je denkt!! [/QUOTE Ja een heel klein aantal en niet veel hoor.Ja ik kan het geloven een echte boerengat is Hoogstraten.Wie wilt daar nu wonen. Beslama

laila23
24-05-2002, 22:14
hallo,ik kies toch wel zelf waar ik wil wonen!!!!!!!!!!!!!! als ik het er leuk vind,dan vind ik het er LEUK,ok!!! see ya!!!

Stille
24-05-2002, 22:16
Origineel gepost door laila23 hallo,ik kies toch wel zelf waar ik wil wonen!!!!!!!!!!!!!! als ik het er leuk vind,dan vind ik het er LEUK,ok!!! see ya!!! Join the club ik woon ook in een boerengat.Maar leuk vind ik het niet echt zoooo saai niet normaal. Zied vertel je vervolg van je verhaal ik wacht erop. Beslama

laila23
24-05-2002, 22:18
morgen komt het vervolg,want ik ga slapen nu!!! see ya,en bedankt voor de intresse in mijn verhaal...

Stille
24-05-2002, 22:20
Origineel gepost door laila23 morgen komt het vervolg,want ik ga slapen nu!!! see ya,en bedankt voor de intresse in mijn verhaal... Slaapwel en niet te zoet dromen over die jongen :D Beslama

laila23
24-05-2002, 22:22
ik ben het niet in het verhaal,maar zoet zullen mijn dromen wel zijn...

Mocro07
24-05-2002, 22:30
:regie: IK WIL VERVOLG

laila23
24-05-2002, 22:35
tomorow,my love!!goodnight see ya...

laila23
26-05-2002, 13:56
....wel gaan we nu of wat,hoorde ik een stem achter mij!ik keek om,en zag dat het faiza was,zij is een vriendin van mij en nora,maar blijkbaar van jamal ook... zakia,ik moet je laten,ik spreek je nog wel.die avond kon ik maar niet in slaap,...hij wou me iets vertellen,maar wat?was hij om mij vroeger terug gekomen,...ik wist echt niet wat denken.het heeft me veel pijn gedaan om hem te zien vertrekken met haar,...al huilend geraakte ik slaapde volgende morgen werd ik gewekt met de telefoon,...hallo zei ik nog half slaperig,...éuh..zakia.jamal hier!!plots was ik klaar wakker,...jamal,hoe kom je aan m'n nr?mocht het niet,sorry dan,ik zal wel ophangen,beslama zakia,het spijt me.nog voor ik er een woord kon tussen krijgen had hij al opgehangen.hoe kon ik toch zo stom zijn,zakia,jij met je grote mond,zei ik nog tegen mezelf!!op werk die dag heb ik heel de dag zitten piekeren,wat wou hij van me,...waarom klonk hij zo down,... het heeft me heel de dag bezig gehouden,...en van werk heb ik niets terecht gebracht!!s'avonds na m'n werk,ging ik even langs nora,want dat was een gewoonte van me na m'n werk.na een uurtje bij te praten over gisteren,vroeg ik naar jamal. zeg nora,hij doet zo raar tegen me,weet jij meer?wel zegt ze,hij zei me dat hij om een belangrijke mededeling is terug gekomen uit marokko,maar waarom...dat weet ik niet!wel,zover ben ik ook geraakt dacht ik bij mezelf....!die avond thuis,kreeg ik telefoon,jamal,hallo,ik mocht het dit keer niet verpesten hé... hoe gaat het?met mij goed,en met jou schoonheid?...ik kon wel wegsmelten...goed,goed,zei ik!...wel,...kan ik je morgen zien,ik moet je spreken lieverd zei hij,wel...éuh,...ja,als het nodig is dan kom ik wel.ja,zei hij heel serieus,het is nodig,...en zakia vroeg ik heel voorzichtig,...wel,zij weet hier niets van,...

RIF_CHICKIE
26-05-2002, 15:37
woww wat een mooi verhaal!!!! schiet je op met het vervolg en nog een vraagje is dit een verhaal die in de ik-vorm wordt geschreven of heb je dit zelf meegemaakt?? laat je me het weten kuzzzie

laila23
26-05-2002, 15:57

vervolg komt er later aan,en wat betreft je vraag rif_chickie,het gaat niet over mij. de groeten,and see ya ...

Pagina's : [1] 2