Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn goede vriendin is slecht, wat moet ik doen!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

tariffst
14-05-2003, 13:07

Hallo allemaal, Ik zit met een klein probleempje, ik heb een goede vriendin we kennen elkaar al 5 jaar, maar ze doet vreselijke dingen, bijvoorbeeld ze rookt heeft een nederlandse/surinaamse vriend ze liegt altijd tegen haar ouders en ze bid niet en in de ramadan eet ze gewoon. Het probleem is dat wat ik ook tegen haar zeg: ze luistert toch niet!. Ze zegt altijd zovan ja ja je hebt gelijk ik ga veranderen en ik hou van je je bent mijn allerbeste vriendin, als ik jou niet had enz.enz. Maar ze verandert niet!! Ik hou heel erg veel van haar, en ik heb een moeilijke jeugd gehad en ze heeft me gigantisch gesteund!, dus ik wil haar niet in de steek laten dan voel ik me geen vriendin namelijk! Ik wil haar op de betere pad brengen want dat jullie het weten: IK ROOK NIET, HEB GEEN VRIEND, BID 5X PER DAG EN DOE AAN DE RAMADAM EN IK HEB DE GROOTSTE RESPECT VOOR MIJN VADER!!! laat dat wel duidelijk zijn. Ik heb af en toe het idee dat mensen denken dat ze me beinvloed als ik ergens met haar ben, zo van zij gaat met haar om dus ze zal wel hetzelfde zijn. Ik zou graag alleen een reactie willen van mensen die dit serieus nemen alvast thanx

minora
14-05-2003, 13:13
he meid, blijf vriendinnen. vertel haar dat je er echt mee zit, dat je wilt dat ze veranderd, niet voor jou maar voor haarzelf. en als zij toch doorgaat met al die dingen die jij opnoemt, ja..... dan moet je toch overwegen om minder met er om te gaan. ze zal je missen en vanzelf met je willen praten :zwaai: suc10 d'r mee

SaMiax
14-05-2003, 13:14
ja praat met haar en als ze niet wilt luisteren.. stjah.. dan moet ze het maar zelf weten.. zolangjij maar op het rechte pad blijft ;)

Itsjustme
14-05-2003, 13:21
als het echt je vriendin is dan luistert ze naar je , want ze weet dan dat je het beste met haar voor hebt doet ze dat niet weet je hoe veel jij voor haar betekent zo zie ik het easyy come easy go

minora
14-05-2003, 13:26

Vriendschap is elkaar vertrouwen. Vriendschap is met elkaar lachen én huilen. Vriendschap kan leuk zijn maar ook minder. Vriendschap is elkaar vergeven. Vriendschap is elkaar steunen in moeilijke tijden. Vriendschap is van elkaar houden en elkaar respecteren Vriendschap is niet over elkaar roddelen. Vriendschap is eerlijk tegen elkaar zijn.

tariffst
14-05-2003, 13:30
thanx voor jullie reactie ik kan haar echt niet in de steek laten. echt niet!!! Ik heb zelfs gedreigd dat ik naar haar ouders zou gaan ze luistert niet!!! Ik heb veel met haar meegemaakt! Ik heb wel een vraagje aan jullie : als een meisje slecht is en iemand gaat met haar om, denken jullie dan gelijk zo van goh zij gaat met haar om dus ze zal ook wel slecht zijn. Dat wil ik graag weten XXXXXXXXXXXXtariffst

minora
14-05-2003, 13:33
nee helemaal niet! jij bent jij en zij is zij!

tariffst
14-05-2003, 13:41
oke gelukkig maar, maar ja aan de andere kant weet ik gewoon aan de blikken van andere mensen dat ze denken dat ik ook zo ben.

minora
14-05-2003, 13:43
laat die mensen joh.... als je van alle blikken wat moet aantrekken...... als zij jouw vriendschap waard is blijf je haar steunen. maar vertel haar dat je er erg mee zit, anders zou je deze topic nie openen :zwaai:

loella
14-05-2003, 14:18
Yoooooooooooooooooooooooooooo... Nou kijk...hier komt mijn meninggggggggg.... Je moet je in iedergeval nix van de mensen aantrekken die zogenaamd dingen over jou gaan denken....oke..want anders dan word het alleen maar erger... Enne..je vriendin...ja.....ik neem aan dat je het er al vaker met haar hebt over gehad.....in dat geval moet je het laten rusten want ze weet al hoe jij erover denkt..en je moet niet denken dat ze echt naar je gaat luisteren als jij het nog een paar x voor haar gaat herhalen...want op een gegeven moment gaat het bij haar het ene oor in en het andere oor uit...ze weet waar ze mee bezig is ze weet dat het slecht is wat ze doet... Ja dus euhm ja....laat haar maar lekker dr gangetje gaan...op een gegeven moment realiseert ze zich echt wel dat het niet meer zo verder kan gaan.... Oeffff sorry ik ben een beetje vaag....maarre ik hoop dat je het begrijpt Take care meissie....enne veel succes met die vriendin.....Thallay...allahie3ouwen inshallah Ciao,

tariffst
16-05-2003, 12:16
nog bedankt dames en loella ik vind je helemaal niet vaag xxxtariffst

Zin_Rabat
16-05-2003, 12:29
Origineel gepost door tariffst Hallo allemaal, Ik zit met een klein probleempje, ik heb een goede vriendin we kennen elkaar al 5 jaar, maar ze doet vreselijke dingen, bijvoorbeeld ze rookt heeft een nederlandse/surinaamse vriend ze liegt altijd tegen haar ouders en ze bid niet en in de ramadan eet ze gewoon. Het probleem is dat wat ik ook tegen haar zeg: ze luistert toch niet!. Ze zegt altijd zovan ja ja je hebt gelijk ik ga veranderen en ik hou van je je bent mijn allerbeste vriendin, als ik jou niet had enz.enz. Maar ze verandert niet!! Ik hou heel erg veel van haar, en ik heb een moeilijke jeugd gehad en ze heeft me gigantisch gesteund!, dus ik wil haar niet in de steek laten dan voel ik me geen vriendin namelijk! Ik wil haar op de betere pad brengen want dat jullie het weten: IK ROOK NIET, HEB GEEN VRIEND, BID 5X PER DAG EN DOE AAN DE RAMADAM EN IK HEB DE GROOTSTE RESPECT VOOR MIJN VADER!!! laat dat wel duidelijk zijn. Ik heb af en toe het idee dat mensen denken dat ze me beinvloed als ik ergens met haar ben, zo van zij gaat met haar om dus ze zal wel hetzelfde zijn. Ik zou graag alleen een reactie willen van mensen die dit serieus nemen alvast thanx Meid Zij Was Er Voor Jou Wees Er nu voor Haar!!! Laat haar niet zitten als je dat doet weetje zeker dat er niets meer te redden valt alleen pas op dat jij niet beinvloed wordt door haar maar meid 1 iets moet je echt niet doen jullie vriendschap verbreken ik vind dat zo zwak dat wanneer je samen in ene down periode zit dat dan mensen snel de neiging hebben om alles los te laten dan pas laat je zien hoe sterk je bent als men

bint_duh_bledie
16-05-2003, 12:37
Origineel gepost door noual Ik weet er alles van: DUMPEN DIE HANDEL!! Heb ik ook gedaan.....heerlijk gevoel! Ik was ook jaren haar beste vriendin, maar ze bleek anders te zijn dan ze voordeed!Ze was echt SLECHT!Nou sorry, maar ik wil niet met sitan optrekken....je wilt niet weten wat er nu van haar is geworden...ik ben blij dat ik van haar af ben en mn eigen goede leventje leidt! nou jah als ze zo een goeie vriendin van je is dan zou jij alles er aan moeten doen om haar op de goede pad te leiden neem haar naar de moskee luister vaak naar de koran ik bedoel dat kan ze niet negeren bren vaker de tijd met haar door en als ze niet luisterd jah dan moet je haar ouders inschakelen

girlfromnador
16-05-2003, 12:49
salam oe alikom ik wou even zeggen dat je gewoon vriendinnen met haar moet blijven, maar als je ziet dat zij jou al die dingen ook wilt aanleren dan moet je beter afstand nemen. thalla vie raskom, beslama, karima

tariffst
16-05-2003, 12:50

Ik kan haar niet laten zakken, zij beinvloed mij niet maar zo te zien kan ik haar niet veranderen. Zin-Rabat heeft wel gelijk zij was er voor mij nu moet ik er voor haar zijn, xxxxtariffst

Pagina's : [1] 2