Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Palestina al 55 jaar leed!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

mrs_jamila
14-05-2003, 12:21

Beste mensen, Het Palestijnse volk leeft al 55 jaar in onderdrukking en al 55 jaar worden de mensenrechten van de Palestijnse bevolking op allerlei gebieden geschonden! Daarom beste mensen, is er een picketline ( stilstaand demonstratie)georganiseerd voor het Israelische Ambassade in Den Haag! Verspreid deze oproep aan al je contactpersonen. Donderdag 15 mei om 10:00 staan wij voor de Israelische Ambassade in Den haag! Geef gehoor aan deze oproep en herdenk samen met ons de 55 jarige leed en onderdrukking van de Palestijnse bevolking!! Voor vragen kun je mailen of bellen naar Jamila 06 483 151 38 of Saida 06 153 245 68 Verspreid deze oproep zoveel mogelijk!!! Met vriendelijke groet, IS & AEL & Jongeren voor Palestina

mrs_jamila
14-05-2003, 12:31
Origineel gepost door mrs_jamila Beste mensen, Het Palestijnse volk leeft al 55 jaar in onderdrukking en al 55 jaar worden de mensenrechten van de Palestijnse bevolking op allerlei gebieden geschonden! Daarom beste mensen, is er een picketline ( stilstaand demonstratie)georganiseerd voor het Israelische Ambassade in Den Haag! Verspreid deze oproep aan al je contactpersonen. Donderdag 15 mei om 10:00 staan wij voor de Israelische Ambassade in Den haag! Geef gehoor aan deze oproep en herdenk samen met ons de 55 jarige leed en onderdrukking van de Palestijnse bevolking!! Voor vragen kun je mailen of bellen naar Jamila 06 483 151 38 of Saida 06 153 245 68 Verspreid deze oproep zoveel mogelijk!!! Met vriendelijke groet, IS & AEL & Jongeren voor Palestina

Masriya
14-05-2003, 12:33
Origineel gepost door mrs_jamila Beste mensen, Het Palestijnse volk leeft al 55 jaar in onderdrukking en al 55 jaar worden de mensenrechten van de Palestijnse bevolking op allerlei gebieden geschonden! Daarom beste mensen, is er een picketline ( stilstaand demonstratie)georganiseerd voor het Israelische Ambassade in Den Haag! Verspreid deze oproep aan al je contactpersonen. Donderdag 15 mei om 10:00 staan wij voor de Israelische Ambassade in Den haag! Geef gehoor aan deze oproep en herdenk samen met ons de 55 jarige leed en onderdrukking van de Palestijnse bevolking!! Voor vragen kun je mailen of bellen naar Jamila 06 483 151 38 of Saida 06 153 245 68 Verspreid deze oproep zoveel mogelijk!!! Met vriendelijke groet, IS & AEL & Jongeren voor Palestina

Masriya
14-05-2003, 12:35
Origineel gepost door mrs_jamila Beste mensen, Het Palestijnse volk leeft al 55 jaar in onderdrukking en al 55 jaar worden de mensenrechten van de Palestijnse bevolking op allerlei gebieden geschonden! Daarom beste mensen, is er een picketline ( stilstaand demonstratie)georganiseerd voor het Israelische Ambassade in Den Haag! Verspreid deze oproep aan al je contactpersonen. Donderdag 15 mei om 10.00 staan wij voor de Israelische Ambassade in Den haag! Geef gehoor aan deze oproep en herdenk samen met ons de 55 jarige leed en onderdrukking van de Palestijnse bevolking!! Voor vragen kun je mailen of bellen naar Jamila 06 483 151 38 of Saida 06 153 245 68 Verspreid deze oproep zoveel mogelijk!!! Met vriendelijke groet, IS & AEL & Jongeren voor Palestina

Masriya
14-05-2003, 12:37

Origineel gepost door mrs_jamila Beste mensen, Het Palestijnse volk leeft al 55 jaar in onderdrukking en al 55 jaar worden de mensenrechten van de Palestijnse bevolking op allerlei gebieden geschonden! Daarom beste mensen, is er een picketline ( stilstaand demonstratie)georganiseerd voor het Israelische Ambassade in Den Haag! Verspreid deze oproep aan al je contactpersonen. Donderdag 15 mei om 10:00 staan wij voor de Israelische Ambassade in Den haag!! Geef gehoor aan deze oproep en herdenk samen met ons de 55 jarige leed en onderdrukking van de Palestijnse bevolking!! Voor vragen kun je mailen of bellen naar Jamila 06 483 151 38 of Saida 06 153 245 68 Verspreid deze oproep zoveel mogelijk!!! Met vriendelijke groet, IS & AEL & Jongeren voor Palestina

mrs_jamila
14-05-2003, 12:39
Niemand die samen met ons willen protesteren tegen het lee dvan de Paletijnse bevolking? Niemand die samen met ons palestina wil herdenken..? :kwaad:

Masriya
14-05-2003, 12:41
Origineel gepost door smartie2 ik ben er niet lost niks op alleen tijdverlies wat er in je hart zit kan je uiten maar met een demonstratie kan je dat doen maar je bereikt er niks mee Darki peota poeka aboo mi lab yoo pari bow wow :boos:

mrs_jamila
14-05-2003, 12:41
Origineel gepost door smartie2 ik ben er niet lost niks op alleen tijdverlies wat er in je hart zit kan je uiten maar met een demonstratie kan je dat doen maar je bereikt er niks mee Tijdberlies..? Ik heb ooit een mail gekregen van een jongen in Palestina.. Hij vertelde dat onze acties hen weer moed gaven om te leven. Dat er mensen aan hun dachten en dat er mensen zijn die de leed en onderdrukking van de Palestijnse bevolking erkennen!! Ik noem dit geen tijdsverlies!! Echt niet!!!! :kwaad:

Masriya
14-05-2003, 12:46
Origineel gepost door mrs_jamila Beste mensen, Het Palestijnse volk leeft al 55 jaar in onderdrukking en al 55 jaar worden de mensenrechten van de Palestijnse bevolking op allerlei gebieden geschonden!! Daarom beste mensen, is er een picketline ( stilstaand demonstratie)georganiseerd voor het Israelische Ambassade in Den Haag! Verspreid deze oproep aan al je contactpersonen. Donderdag 15 mei om 10:00 staan wij voor de Israelische Ambassade in Den haag! Geef gehoor aan deze oproep en herdenk samen met ons de 55 jarige leed en onderdrukking van de Palestijnse bevolking!! Voor vragen kun je mailen of bellen naar Jamila 06 483 151 38 of Saida 06 153 245 68 Verspreid deze oproep zoveel mogelijk!!! Met vriendelijke groet, IS & AEL & Jongeren voor Palestina

Masriya
14-05-2003, 12:57
Origineel gepost door mrs_jamila Beste mensen, Het Palestijnse volk leeft al 55 jaar in onderdrukking en al 55 jaar worden de mensenrechten van de Palestijnse bevolking op allerlei gebieden geschonden! Daarom beste mensen,is er een picketline ( stilstaand demonstratie)georganiseerd voor het Israelische Ambassade in Den Haag! Verspreid deze oproep aan al je contactpersonen. Donderdag 15 mei om 10:00 staan wij voor de Israelische Ambassade in Den haag! Geef gehoor aan deze oproep en herdenk samen met ons de 55 jarige leed en onderdrukking van de Palestijnse bevolking!! Voor vragen kun je mailen of bellen naar Jamila 06 483 151 38 of Saida 06 153 245 68 Verspreid deze oproep zoveel mogelijk!!! Met vriendelijke groet, IS & AEL & Jongeren voor Palestina

mrs_jamila
14-05-2003, 13:20
Origineel gepost door smartie2 Ik heb zelf familie in Jenin en in het palestijns gebied moet je kijken hoe ik het noem "palestijns gebied" ben bang om bezet te zeggen, een mailtje van een palestijnse jongen, ja nou leuk ik bel bijna iedere 2 weken daar naartoe en jij met je mail Je hebt zelf familie in PALESTINA, dus je weet zelf heel goed wat daar allemaal gebeurt! Juist jij zou mensen moeten oproepen om aan palestina te denken en te protesteren tregen al het leed! Als jij het tijdsverlies vindt, ewa das jouw mening! Ik en vele anderen vinden dat niet en wij zullen Insha Allah a.s donderdag voor het Israelische Ambassade staan! Jammer dat jij er zo over denkt... En wat is er leuk aan om een mail te ontvangen het was bedoeld asl voorbeeld dat er mensen zijn die het waarderen dat er anderen zij die aan hun dneken en protesteren tegen de Zionistische staat!!!! :kwaad:

Masriya
14-05-2003, 13:22
Origineel gepost door smartie2 Ik heb zelf familie in Jenin en in het palestijns gebied moet je kijken hoe ik het noem "palestijns gebied" ben bang om bezet te zeggen, een mailtje van een palestijnse jongen, ja nou leuk ik bel bijna iedere 2 weken daar naartoe en jij met je mail En nog een keer darki peota poeka aboo mi lab yo pari bow wow :boos:

mrs_jamila
14-05-2003, 15:50
Wie komen er meer..?

-xxx-Rachida
14-05-2003, 17:44
ik was op dinsdag geweest...en mijn hoofd prijkt in de krant:toink:

mrs_jamila
14-05-2003, 18:01

Origineel gepost door -xxx-Rachida ik was op dinsdag geweest...en mijn hoofd prijkt in de krant:toink: Ja het was geweldig heh!! Vertel..welke krant? Kijk ff in de spits daar staat ook een goede foto in!!

Pagina's : [1] 2