Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : . . Afkicken . .

Pagina's : [1] 2

MimaVanilla
19-03-2006, 00:16

Wie wilt er ook afkicken van marokko.nl? Het is er veelste gezelligg.. Ik heb meerdere malen geprobeerd af te kicken..maar mijn vingers typen automatishe www.marokko.nl iin .. Het iis een obsessiiee geworden.. Iedereen wOrdt gek van me thuis ! En op school al helemaal .. :stoned:

Dreamlover
19-03-2006, 00:21
Ik ben helemaal clean ouwe. :cool:

Huismusje
19-03-2006, 00:21
Ik heb dat ook vooral omdat ik weet dat ik bergen werk te doen heb voor school maar toch hier blijf plakken. En elke keer zeg nog 5 minuten en een uur laten zeg ik nog 2 minuten en voordat je het weet is je dag zo voorbij. Soubhana Allah de tijd vliegt

MimaVanilla
19-03-2006, 00:25
Ik heb dat ook vooral omdat ik weet dat ik bergen werk te doen heb voor school maar toch hier blijf plakken. En elke keer zeg nog 5 minuten en een uur laten zeg ik nog 2 minuten en voordat je het weet is je dag zo voorbij. Soubhana Allah de tijd vliegt Hahaha.. precies! :hihi: Heb precies het zelfde probleem .. Maarr er iis sOms een storing op marokko.nl .. Serieuss !! Ik krijg geen adem meerrr !! Ik kan gewoon niet zOnderr.. Ben al jaren lid. Dit is myn nieuwe naamm .. Het iis eCht een obsessie geworden! Niet te gelOvenn . :stoned:

Dreamlover
19-03-2006, 00:26

Als je echt wilt afkicken, dan kun je dat doen ook. Raak die pc gewoon niet meer aan als je er niks op te doen hebt. Ga de dingen doen die je eigenlijk hoort te doen inplaats van het doellozen op m.nl Ga een boek lezen, ga je huiswerk maken, ga naar iemand toe, ga je moeder helpen, doe iets maar raak de pc gewoon niet aan als je er niks hebt te zoeken. Na een week of 2 hoor je dan eigenlijk niet meer zo een grote behoefte te hebben aan marokko.nl. Als je de site dan bezoekt vind je het idioot dat mensen zoveel tijd verpesten aan het gechitchat over dingen die nergens over gaan. Je bent dan als het ware afgekicked, m.nl is dan geen obsessie meer voor jou. Mijn ervaring :hihi:

MimaVanilla
19-03-2006, 00:26
Ik ben helemaal clean ouwe. :cool: Hahhaa.. Ow Ja?:haha: HOoee weet ik dat nou zO zekerr ? :stoned:

Dreamlover
19-03-2006, 00:29
Hahhaa.. Ow Ja?:haha: HOoee weet ik dat nou zO zekerr ? :stoned: Hmm is niet zo van belang om zeker te weten dat ik clean ben toch. :hihi: M.nl is gewoon niet meer boeiend voor mijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :wijs: Als je nu zegt ga offline doe ik het zo voor je zonder dat ik denk ''ik wil nog een uurtje blijven.'' (wat vroeger wel het geval was, een uurtje werd dan gauw 3/4 uurtjes. :jammer: )

MimaVanilla
Als je echt wilt afkicken, dan kun je dat doen ook. Raak die pc gewoon niet meer aan als je er niks op te doen hebt. Ga de dingen doen die je eigenlijk hoort te doen inplaats van het doellozen op m.nl Ga een boek lezen, ga je huiswerk maken, ga naar iemand toe, ga je moeder helpen, doe iets maar raak de pc gewoon niet aan als je er niks hebt te zoeken. Na een week of 2 hoor je dan eigenlijk niet meer zo een grote behoefte te hebben aan marokko.nl. Als je de site dan bezoekt vind je het idioot dat mensen zoveel tijd verpesten aan het gechitchat over dingen die nergens over gaan. Je bent dan als het ware afgekicked, m.nl is dan geen obsessie meer voor jou. Mijn ervaring :hihi: Hahaha, helemaal gelyk !! Maar heb het ook gebrobeerd.. Zit er zelfs tydens de les op! Mijn vriendin wOrdt er niet goed van! Hahaha, maar het iis leuk !! Ik weet niet .. Afkicken ?? Nu snap ik waarom verslaafden niet van de drugs kunnen afblijven! Dit is byna even erg !! :stoned:

Huismusje
Het is meer de nieuwschierigheid die me hiernaartoe trekt niet de verveling want ik kan zo 10000 dingen opnoemen die ik eigenlijk nog moet doen maar nog niet gedaan heb. Ik heb gewoon disipline nodig:traan1:

MimaVanilla
19-03-2006, 00:32
Hmm is niet zo van belang om zeker te weten dat ik clean ben toch. :hihi: M.nl is gewoon niet meer boeiend voor mijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :wijs: Als je nu zegt ga offline doe ik het zo voor je zonder dat ik denk ''ik wil nog een uurtje blijven.'' (wat vroeger wel het geval was, een uurtje werd dan gauw 3/4 uurtjes. :jammer: ) Whahahahhaaa.. Misschien dat ik laterr ook ga denken dat het niet belangrijk meer iis. Laterrr.. Misschiien! maar ik denk dat het nu niet het geval iis.. zOverr ik weet van mezelf kan ik het gwn niet laten omm de site in te typen! Het gaat gwn automatische..Als ik wat voor school moett dOen zit ik ineens op m.nl !! :stoned:

MimaVanilla
19-03-2006, 00:33
Het is meer de nieuwschierigheid die me hiernaartoe trekt niet de verveling want ik kan zo 10000 dingen opnoemen die ik eigenlijk nog moet doen maar nog niet gedaan heb. Ik heb gewoon disipline nodig:traan1: Zelfde probleem als iik !! Is er ook een afkickcentrum voor marokko.nl-ers? :stoned:

Dreamlover
19-03-2006, 00:35
Hahaha, helemaal gelyk !! Maar heb het ook gebrobeerd.. Zit er zelfs tydens de les op! Mijn vriendin wOrdt er niet goed van! Hahaha, maar het iis leuk !! Ik weet niet .. Afkicken ?? Nu snap ik waarom verslaafden niet van de drugs kunnen afblijven! Dit is byna even erg !! :stoned: Het is meer de nieuwschierigheid die me hiernaartoe trekt niet de verveling want ik kan zo 10000 dingen opnoemen die ik eigenlijk nog moet doen maar nog niet gedaan heb. Ik heb gewoon disipline nodig:traan1: Ja ik weet het, het is de nieuwsgierigheid naar bullshit. Want zeg eens eerlijk, heb je na een dag m.nl-en iets bijgeleerd ofzo? Nee je hebt je alleen maar vermaakt met mensen die even doelloos zijn als jij. :hihi: Ik weet afkicken is moeilijk. Vooral als je iemand bent met weinig discipline. Je moet gewoon een keer een klap krijgen waardoor je denkt van waar the fak ben ik mee bezig. (als je een diehardm.nl-er bent) Tot die tijd ben je gedoemd en zit je makkelijk de hele dag op je luie reet te lachen achter de pc met de leden van m.nl :D

Dreamlover
19-03-2006, 00:37
Whahahahhaaa.. Misschien dat ik laterr ook ga denken dat het niet belangrijk meer iis. Laterrr.. Misschiien! maar ik denk dat het nu niet het geval iis.. zOverr ik weet van mezelf kan ik het gwn niet laten omm de site in te typen! Het gaat gwn automatische..Als ik wat voor school moett dOen zit ik ineens op m.nl !! :stoned: Hehehe I feel ya ;) Veel succes met je probleem zover jij het een probleem vindt whaha. Ik ga pitten! xxx DL

Huismusje
19-03-2006, 00:37
Ja ik weet het, het is de nieuwsgierigheid naar bullshit. Want zeg eens eerlijk, heb je na een dag m.nl-en iets bijgeleerd ofzo? Nee je hebt je alleen maar vermaakt met mensen die even doelloos zijn als jij. :hihi: Ik weet afkicken is moeilijk. Vooral als je iemand bent met weinig discipline. Je moet gewoon een keer een klap krijgen waardoor je denkt van waar the fak ben ik mee bezig. (als je een diehardm.nl-er bent) Tot die tijd ben je gedoemd en zit je makkelijk de hele dag op je luie reet te lachen achter de pc met de leden van m.nl :D Moeilijk om toe te geven maar je hebt voor de volle 100% gelijk:hihi: :hihi: geen leven ou safie

Huismusje
19-03-2006, 00:38

Slaap ze! Een stap in de goede richting, ik zal je voorbeeld maar opvolgen.

Pagina's : [1] 2