Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : -*- FouNdation ToPiC -*-

Miss_Sakina
18-03-2006, 20:24

Hoii Dames... Ben erg nieuwsgierig...naar welke soort foundation..jullie gebruiken..? Let me Know;), plaatsen mag ook ;) En heb n vraagje.......hoe krijg je zo een egale lichte brons achtige huid? Weten jullie dat? En vermeldt ook de prijs en winkel.. aub..... :o ThanQ Sgatjes ;)

hanan_01
18-03-2006, 22:26
Hoii Dames... Ben erg nieuwsgierig...naar welke soort foundation..jullie gebruiken..? Let me Know;), plaatsen mag ook ;) En heb n vraagje.......hoe krijg je zo een egale lichte brons achtige huid? Weten jullie dat? En vermeldt ook de prijs en winkel.. aub..... :o ThanQ Sgatjes ;) hehe niemand reageert dus doe ik het maar. ik gebruik honey foundation het is van het merk l'oréal HEEEEEL GOEDD een beetje aanbrengen en het is al genoeg Het kost 15€ en je vind het eigenlijk over kruidvat delhaize maar als je van nederland bent dan Kruidvat ofzoow Je hebt verschilende soorten foundation Weet je wat je doet ga naar een winkelierster van de kruidvat en ze legt het je wel uit MAar neem een goeie merk die blijven langer op je gezicht en het gaat ok langer mee omdat je met een beetje genoeg hebt DIkke kuzzzzz

Yas_Min
18-03-2006, 22:38
Gewoon eentje van l'oreal, die met zogenaamde poederfinish vind m wel oke

diamondlady84
18-03-2006, 23:08
ik gebruik er een van clinique. nummer 3 geloof ik. hij is eehm eff denken iets van 26 euro. maar hij is echt goed. lekker makkelijk smeerbaar en ik heb me laten vertellen ddor die douglas medewerkster dat het allergieen voorkomt. dus als je een gevoelige huid hebt is dit een aanrader. Ciaou Ciaou, x

meknessia86
19-03-2006, 00:03

Ik heb 2 jaar geleden foundation bij de Hema gekocht :D en heb m nog steeds, hij is ook niet over datum ofsow :hihi: Hij is echt goed, maar ik gebruik het alleen op een feest..............

Miss_Sakina
19-03-2006, 00:20
Hmm..oke...dank je wel voor de reacties..maar ben er nog steeds niet uit.. Ikzelf gebruik heel wat soorten foundation..maar echt een goeie heb ik niet gevonden... Heb van alles...van Maybeline, Bourjoirs, Lóreal (deze onder andere Dream mat mousse, die was wel goed)...en ga zo maar door.. Maar ik zoek een egale bronsachtige tint..met langdurige werking :( of iets anders wat langer blijft zitten,, Ik hoor het wel.. xxx

SweetCheeks
19-03-2006, 01:50
Ik gebruik zelf geen foundation, maar hoor vaak dat BIOTHERM LIGHT een goeie foundation is. Het is licht, dus niet zwaar op de huid en schijnt erg goed te dekken... Kent iemand het? http://www.zitomer.com/ProductImages/large/biotherm_light.jpg