Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vertel me waarom marokkaanse meiden jaloers zijn?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

politiebericht
18-03-2006, 19:58

wanneer een marokkaanse gozer niet met je wilt maar een andere cultuur wilt..:o

politiebericht
18-03-2006, 20:00
:moe:je weet geen antwoord te geven:D

ellae
18-03-2006, 20:03
je weet geen antwoord te geven:D nee hoor tis alleen de 1000ste onzin topic van vandaag;) jij bent zeker geen marokkaanse:hihi:

sushimon
18-03-2006, 20:06
ik ben het met de topic starter helemaal eens

smurfi
18-03-2006, 20:09

Onzin...vrouwen in het algemeen zijn jaloerse wezens :)

IkBenNadina
18-03-2006, 20:09
wanneer een marokkaanse gozer niet met je wilt maar een andere cultuur wilt..:o Je moet nooit vergeten, a Kaasss.. Dat wij Marokkaanse meisjes altijd op Nummer 1 staan bij de Marokkaanse mannen. Dus voel je niet bijzonder omdat je nu ff iets hebt met een Marokkaanse jongen. Hij gebruikt je vast alleen..

Safah83
18-03-2006, 20:11
Jaloezie is in zekere mate menselijk..maar soms gaan mensen daar helaas Te ver mee...:jammer:

esin
18-03-2006, 20:14
Je moet nooit vergeten, a Kaasss.. Dat wij Marokkaanse meisjes altijd op Nummer 1 staan bij de Marokkaanse mannen. Dus voel je niet bijzonder omdat je nu ff iets hebt met een Marokkaanse jongen. Hij gebruikt je vast alleen.. En marokkaanse meiden worden zeker niet gebruikt ... ;)

smurfi
18-03-2006, 20:18
Je moet nooit vergeten, a Kaasss.. Dat wij Marokkaanse meisjes altijd op Nummer 1 staan bij de Marokkaanse mannen. Dus voel je niet bijzonder omdat je nu ff iets hebt met een Marokkaanse jongen. Hij gebruikt je vast alleen.. En marokkaanse meiden worden zeker niet gebruikt ... ;) Wijse woorden :goedzo:

IkBenNadina
18-03-2006, 20:20
Esin?... Bedoelde je dat sarcastich; en marokkaanse meiden worden zeker niet gebruikt?..

zainab1
18-03-2006, 20:57
wanneer een marokkaanse gozer niet met je wilt maar een andere cultuur wilt..:o Elk mens heeft jaloezie in zich, tot bepaalde mate is het ook nog gezond. Bovendien zal Allah zich wel bekommeren om de jaloezie onder mensen. Mag ik vragen waarom je, je hier mee bezig houdt??? :moe:

ellae
18-03-2006, 21:14
Hoezo jaloers? Iedereen moet het toch maar zelf weten vind je niet? Ik persoonlijk heb er geen problemen mee als een Mocro met een niet-Marokkaanse huwt. Maar eerlijk is eerlijk dr gaat niets boven een echte Marokkaanse vrouw, iemand met wie je je cultuur en tradities kunt delen. Je kunt om dezelfde dingen lachen enzo en dat is wel belangerijk vind ik. Een Marokkaanse is onvervangbaar;) p.s. Ik denk eerder dat de Mocromannen geel groen zien van jaloezie als ze een Marokkaanse met een niet-Marokkaan zien... :goedzo:

Sammargirl
18-03-2006, 21:19
Geniet er nog maar ff van zolang het duurt.. Waarom zou je je druk moeten maken?? Of gebruik je het verkeerde woord?? Volgens mij wordt je niet geaccepteerd door de familie en zeg je dat Marokkaanse vrouwen jaloers zijn.. Offfffffff je pikt de man van een ander in en zij grijpt in, en nu noem je haar jaloers...?? Kies maar..

IkBenNadina
18-03-2006, 21:39
aLSOF MAROKKAANSE JONGENS HUN MAROKKAANSE ZUSTERS OOK NIET ONTMAAGDEN EN DAN DUMPEN! :hihi: Misschien bij makkelijke sletjes zoals jij.

Wifey
18-03-2006, 21:44

Je moet nooit vergeten, a Kaasss.. Dat wij Marokkaanse meisjes altijd op Nummer 1 staan bij de Marokkaanse mannen. Dus voel je niet bijzonder omdat je nu ff iets hebt met een Marokkaanse jongen. Hij gebruikt je vast alleen.. Ha ha, je gaat wel los he vandaag?! :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6