Bekijk originele versie : Rijexamen!!!!!!!!!!!
ik moet binnenkort op voor mijn rijexamen
en ik ben zo zenuwachtig!!!!!!!!!!
hoe is bij jullie gegaan?? :giechel:
alle ervaringen zijn welkom!
ik heb ook gehoord dat een banaan helpt als het eet uur van te voren en zout in je schoenen?????
please help me!!! :huil:
Origineel gepost door kaima84
ik heb ook gehoord dat een banaan helpt als het eet uur van te voren en zout in je schoenen?????
Een banaan :confused: Zout in je schoenen :confused:
:hihi:
LADYKARIMA
14-05-2003, 11:17
geloog niet in die onzin zorg er voor dat je niet al te zenuwachtig bent! dan haal je m insallah wel ik ga binnekort ook lessen! liefs karima
weet je wat ik heb gedaan
ik heb eerst doeá gedaan en allah gevraagd om mij te helpen.
daarna heb ik mijn arts gevraagd om mij wat te geven tegen de zenuwen (dat heeft bij mij wel geholpen)
daarna ben ik gaan rijden ik kwam terug en hij zei dekra je bent geslaagd.
en nu scheur ik vrolijk door de straten jiiiiiiihaaaaaa :hoera: :hoera:
veel succes en inshaállah haal je het.
:zwaai: :zwaai:
BESTE MEISJE, ALS JE GAAT AFRIJDEN MOET JE TEN EERSTE NIET DE INDRUK GEVEN DAT JE HEEEL GOED KAN RIJDEN, JE MOET RUSTIG ZIJN RUSTIG BLIJVEN TWEE HANDEN AAN DE STUUR GOED IN JE BUITEN/BINNEN SPIEGEL KIJKEN OVER JE SCHOUDERS, VERGEET NIET AUTO'S VAN RECHTS VOORANG TE GEVEN, GEWOOOOON DUS VOLGENS DE BOEKJE..ALS EEN OMA RIJDEN DAT IS DE BESTE.
IK ZELF REE ALTIJD VOOR IK ME RIJBEWIJS HAD DUS ALS IK GING AFRIJDEN GING IK TE SNEL DOOR DE ZENUWEN OF NOET GENOEG OP LETTEN ENZ. ZO BEN IK 4 KEER GEZAKT...WAS NIET LEUK ELKE KEER WERD IK ALLEEN MAAR ONZEKEREDER, TOT DAT IK LAATSTE KEER ALS EEN OMA GING RIJDEN EN AAN DE REGELS HIELD WAS IK METEEN GESLAAAAGD.
nOU VEEL SUCCES DOE JE BEST EN DE REST LAAT JE AAN ALLAH OVER, MAAR VERGEET NIET HET IS HEEL NORMAAL ALS JE JE EERSTE KEER ZAKT. DUUUUS
dus jullie zijn niet de eerste keer geslaagd, want het is de eertse keer dat ik op moet en zal ik mijn rij-instructeur meenemen, iedereen zegt van wel , zo houdt degene
naast mij niet zo alles in de gaten????
bedankt voor jullie reacties!! :zwaai:
:zwaai:
rachlion
14-05-2003, 11:47
dus jullie zijn niet de eerste keer geslaagd, want het is de eertse keer dat ik op moet en zal ik mijn rij-instructeur meenemen, iedereen zegt van wel , zo houdt degene
naast mij niet zo alles in de gaten????
bedankt voor jullie reacties!! :zwaai:
:zwaai:
Ja hij kan ook de indruk geven dat de examinator je in de gaten houd.
- Dus als de examinator je wil matsen gaat dat iets moeilijker.
- Een extra persoon, geeft wat meer zenuwen
Aan de andere kant heb je ook wel gelijk. Hij kan helpen door de examinator een beetje af te leiden.
Moehiem belangrijks is sta sterk in je schoenen. Vergeet geen voorrang te verlenen en vergeet niet te kijken.
Niemand kan foutloos rijden, rij op een manier waarop hij kan denken "ja ik voel me veilig". Dus gewoon doen...
En bij speciale handelingen = kijken belangrijker dan dat je de handeling goed verricht.
En wat de zenuwen betreft, dat is normaal. Vertrouw op Allah...
Zorg als je met de examinator praat op de weg blijft letten.
Succes ...
MarocSistah
14-05-2003, 11:50
Hoe het is gegaan????? ........ 2 maal gezakt :(
zout en banaan :confused:
ik denk dat ik dat maar eens ga proberen!!! :)
GOod luck meid!!!!!!
Ikzelf ben 3 keer gezakt, volgende week ga ik voor de 4e keer!
Atlas_Gebergte
14-05-2003, 11:50
Sallaam zuster, Ik geef je 1 advies, wees niet te zenuwachtig, want daardoor ga je zakken, ik spreek uit ervaring, maar Hamdoullih ik heb hem nu al. Succes.
Wa Sallaam Alikoum
saidaaatje
14-05-2003, 12:07
kon dat maar zo makkelijk, omkopen....
als dat kon had iedereen wel een rijbewijs!!!!!!!!!!!!
de laatste tijd doet mijn rijstructeur raar!!
het lijkt net of hij nie wil dat ik slaag
*****zak!!!
begrijpen jullie het!!
arrashied
15-05-2003, 09:46
Wist je dat de vierde keer afrijden op de kosten van je rijinstructeur zijn? Dus maak je geen zorgen meid....zak je dit keer, tweede keer en zak je daarna alsnog krijg je een gratis mogelijkheid om af te rijden (nader onderzoek). En geloof me je rij-instructeur wil maar al te graag van je af....
Atlas_Gebergte
15-05-2003, 10:23
Salaam, Arrashied waar haal jij die theorie vandaan? het is namelijk niet zo dat je rij-instructeur de 4e keer je rijexamen gaat betalen hoor, ik weet niet van wie je het hebt, maar dat is niet waar. Hier in NL moet je ALLES zelf betalen, je weet toch zelf wel dat de hollanders bekend staan om hun gierigheid???????????
Wa Sallaam Alikoum
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.