Bekijk originele versie : Hoezo Mogen De Jongens Meer Dan De Meisjes???
SOMBODY TELL ME THAT KOM MAAR OP MET JULLIE ANTWOORDEN :zwaai: :zwaai: :confused: :confused:
Origineel gepost door smartie2
Jij bent dom
:hihi:
shirien85
14-05-2003, 09:22
haha aanwezig
i am back
ja dat heb ik gemerkt:stout: :hihi: :zwaai:
ja sorry hoor het was maar een vraag, ik ben zelf geen marokkan maar ik hou wel van jullie culutuur
Noem eens een paar rechten die de vrouw volgens de Koran heeft en de man niet? Andersom lijkt me niet zo`n probleem.
Neem de koran vervolgens een beetje (te) letterlijk en er ontstaat vanzelf een dikke ballen macho cultuur.....
hoezo mogen jongens meer dan meisjes???????
het is bij iedereen verschillend.. de ene vind dat zijn dochter thuis moetblijven terwijl zijn zoon overal en nergens is en de een vind het geen probleem dat zijn dochter ook uitgaaat :D
Waarom een jongen meer mag dan een meisje? Dat is simpel, een jongen is geboren met een piemeltje en een meisje met een gatje. ;)
of hun hersenen blijven nog steken in het jaartal 1400 :rolleyes:
k mag een boel dingen niet van mijn pa .. maar maakt niks uit.. ik vermaak me altijd :melig:
Origineel gepost door Sahra22
Waarom een jongen meer mag dan een meisje? Dat is simpel, een jongen is geboren met een piemeltje en een meisje met een gatje. ;)
:haha:
Origineel gepost door MijnFansForum
Mannen mogen meer dan de meiden dat staat vast en kom mij niet zeggen dat wijven ook meer mogen.
De man is de baas in de marokkaanse cultuur en niet andersom
Dus kunnen de dames hun bek niet eens dichthouden als het gaat om de vrijheid van de man...zijn jullie jaloers of zo ?
tazz safie de man is de baas en moet gelijk dominere wellaa.. en vind je het gek dat we ze de vrijheid niet gunnen.. ze kunnen er geenees mee omgaan :rolleyes:
dat zegt niks
zittend plassen en staand plassen
achterkant doe je hetzelfde mee
:D
zoooooooo meen je daTTTTTTTTTTT :maf2:
Nou nou nou
spreek niet voor mij samia
haha :stout: :jeweetog:
hehhe.. nee man niet voor jou.. de meeste jongens kunnen er niet mee omgaan ;)
shirien85
14-05-2003, 11:00
Origineel gepost door MijnFansForum
Mannen mogen meer dan de meiden dat staat vast en kom mij niet zeggen dat wijven ook meer mogen.
De man is de baas in de marokkaanse cultuur en niet andersom
Dus kunnen de dames hun bek niet eens dichthouden als het gaat om de vrijheid van de man...zijn jullie jaloers of zo ?
:lol: :lol: :lol: echt een akampiew geboren in arkampo yek hhahaahh:lol: je lijkt net me vader hhahahhahahahahh:lol: :lol: :D :zwaai:
shirien85
14-05-2003, 11:01
Origineel gepost door Sahra22
hahahah:lol: :lol: die is goed :lol: :lol: :D :zwaai:
Origineel gepost door shirien85
:lol: :lol: :lol: echt een akampiew geboren in arkampo yek hhahaahh:lol: je lijkt net me vader hhahahhahahahahh:lol: :lol: :D :zwaai:
ik snap niet wat er te lachen valt :confused: wat hij zei is gewooon BULLSHIT...
maar ja.. ieder zijn eige mening he :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.