Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoezo Mogen De Jongens Meer Dan De Meisjes???

Pagina's : [1] 2 3

venatey
14-05-2003, 09:16

SOMBODY TELL ME THAT KOM MAAR OP MET JULLIE ANTWOORDEN :zwaai: :zwaai: :confused: :confused:

cheima
14-05-2003, 09:18
Origineel gepost door smartie2 Jij bent dom :hihi:

shirien85
14-05-2003, 09:22
Origineel gepost door smartie2 haha aanwezig i am back ja dat heb ik gemerkt:stout: :hihi: :zwaai:

venatey
14-05-2003, 09:32
ja sorry hoor het was maar een vraag, ik ben zelf geen marokkan maar ik hou wel van jullie culutuur

Tijn
14-05-2003, 09:55

Noem eens een paar rechten die de vrouw volgens de Koran heeft en de man niet? Andersom lijkt me niet zo`n probleem. Neem de koran vervolgens een beetje (te) letterlijk en er ontstaat vanzelf een dikke ballen macho cultuur.....

SaMiax
14-05-2003, 09:56
hoezo mogen jongens meer dan meisjes??????? het is bij iedereen verschillend.. de ene vind dat zijn dochter thuis moetblijven terwijl zijn zoon overal en nergens is en de een vind het geen probleem dat zijn dochter ook uitgaaat :D

Sahra22
14-05-2003, 10:04
Waarom een jongen meer mag dan een meisje? Dat is simpel, een jongen is geboren met een piemeltje en een meisje met een gatje. ;)

SaMiax
14-05-2003, 10:04
of hun hersenen blijven nog steken in het jaartal 1400 :rolleyes: k mag een boel dingen niet van mijn pa .. maar maakt niks uit.. ik vermaak me altijd :melig:

SaMiax
14-05-2003, 10:06
Origineel gepost door Sahra22 Waarom een jongen meer mag dan een meisje? Dat is simpel, een jongen is geboren met een piemeltje en een meisje met een gatje. ;) :haha:

SaMiax
14-05-2003, 10:10
Origineel gepost door MijnFansForum Mannen mogen meer dan de meiden dat staat vast en kom mij niet zeggen dat wijven ook meer mogen. De man is de baas in de marokkaanse cultuur en niet andersom Dus kunnen de dames hun bek niet eens dichthouden als het gaat om de vrijheid van de man...zijn jullie jaloers of zo ? tazz safie de man is de baas en moet gelijk dominere wellaa.. en vind je het gek dat we ze de vrijheid niet gunnen.. ze kunnen er geenees mee omgaan :rolleyes:

SaMiax
14-05-2003, 10:11
Origineel gepost door smartie2 dat zegt niks zittend plassen en staand plassen achterkant doe je hetzelfde mee :D zoooooooo meen je daTTTTTTTTTTT :maf2:

SaMiax
14-05-2003, 10:14
Origineel gepost door smartie2 Nou nou nou spreek niet voor mij samia haha :stout: :jeweetog: hehhe.. nee man niet voor jou.. de meeste jongens kunnen er niet mee omgaan ;)

shirien85
14-05-2003, 11:00
Origineel gepost door MijnFansForum Mannen mogen meer dan de meiden dat staat vast en kom mij niet zeggen dat wijven ook meer mogen. De man is de baas in de marokkaanse cultuur en niet andersom Dus kunnen de dames hun bek niet eens dichthouden als het gaat om de vrijheid van de man...zijn jullie jaloers of zo ? :lol: :lol: :lol: echt een akampiew geboren in arkampo yek hhahaahh:lol: je lijkt net me vader hhahahhahahahahh:lol: :lol: :D :zwaai:

shirien85
14-05-2003, 11:01
Origineel gepost door Sahra22 Waarom een jongen meer mag dan een meisje? Dat is simpel, een jongen is geboren met een piemeltje en een meisje met een gatje. ;) hahahah:lol: :lol: die is goed :lol: :lol: :D :zwaai:

SaMiax
14-05-2003, 11:05

Origineel gepost door shirien85 :lol: :lol: :lol: echt een akampiew geboren in arkampo yek hhahaahh:lol: je lijkt net me vader hhahahhahahahahh:lol: :lol: :D :zwaai: ik snap niet wat er te lachen valt :confused: wat hij zei is gewooon BULLSHIT... maar ja.. ieder zijn eige mening he :D

Pagina's : [1] 2 3