Bekijk originele versie : bevallen van in stuitliggend kind!!
salaam oe alaikom
wie van jullie is bevallen van een baby die in een stuit lag? of ken je iemand die zo'n bevalling heeft gehad kunnen jullie wat ervaringen hier plaatsen?
salaam oe alaikom
LovelyMommy
18-03-2006, 14:07
salaam oe alaikom
wie van jullie is bevallen van een baby die in een stuit lag? of ken je iemand die zo'n bevalling heeft gehad kunnen jullie wat ervaringen hier plaatsen?
salaam oe alaikom
Salaam,
Ik ken wel iemand die bevallen is van een kindje die in stuit lag.....
Zij heeft er voor gekozen om een natuurlijke bevalling aan te gaan..
Ze vertelde dat het erg pijnlijk was, vergeleken met haar eerste 2 bevallingen,
verder heeft het kindje er hamdoellilah niks aan overgehouden..
Want je hoort wel eens dat wanneer een kindje in stuitligging wordt geboren, dat het kan dat de baby er iets aan zn beentjes aan overhoudt..
Wat wel weer door fysiotherapie verholpen kan worden...
Succes ;)
Salaam,
Ik ken wel iemand die bevallen is van een kindje die in stuit lag.....
Zij heeft er voor gekozen om een natuurlijke bevalling aan te gaan..
Ze vertelde dat het erg pijnlijk was, vergeleken met haar eerste 2 bevallingen,
verder heeft het kindje er hamdoellilah niks aan overgehouden..
Want je hoort wel eens dat wanneer een kindje in stuitligging wordt geboren, dat het kan dat de baby er iets aan zn beentjes aan overhoudt..
Wat wel weer door fysiotherapie verholpen kan worden...
Succes ;)
Mijn kindje hadden ze nog voor de bevalling in mijn buik gedraaid...anders had ik ook stuit bevalling gehad.....
tijdens mijn weeen is mijn dochtertje (zie avatar lief he hahaha) gedraaid dus in plaats van dat ze met haar kontje naar boven lag is ze omgedraaid en zat ze met haar buikje boven dus in feite keek ze mij aan. de artsen hebben geprobeerd haar te draaien in verband met verstikkingsgevaar maar het lukte niet. het risico hebben we genomen via een natuurlijke bevalling en alhamdoellilah ze is hartstikke gezond. wel is ze tijdens het naar buitenkomen zonder adem te komen zitten en ik zag dus de reaminatietafels klaar liggen en dacht ow nee......
maar Allah heeft ons gezegend met een prachtige dochter.
ik zou zeggen vertrouw op Allah en alles komt goed insa Allah
gelderse
18-03-2006, 19:21
Mijn eerste heeft tot de dag van de bevalling in een stuit gelegen. SubhanAllah is hij s' nachts gedraaid zodat ik van hem op de natuurlijke manier kon bevallen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.