Bekijk originele versie : Ik wil 10 kilo afvallen
bentoujda00
20-03-2006, 19:10
ja rijstwafel kan je wel hebben hoor, maar aardappelschijfjes vetttttt
liga is vetttttttttttttttttttt
..hahaha je kan soep eten meid? crackers?
of je doet gewoon mee met afvalrace deel 2:) .....k heb meer als jou gegeten hoor vandaag ahhaha maar goed ik heb ook heel hard gesport vandaag :o
ik heb hele energieke nummers ik ga strakkies een beetje dansen :banana: :banana: echt he haha.......ik ga zker met die afval race mee doen..wat kan je winnen :hihi: :hihi:
is liga echt vet a wieliee ik dacht zit nog wel gezonde vezels in en lekkere rozijntjes..ik heb hier een hele doosje bosvruchten liga....soepp!! me mama maakt soep hMmmm lKKERR geen harirra normale..ik ben gekk op harira maar dat is zker weer vet he...ik ga naar je topiccccccccccccccccc
alhoecima girl
20-03-2006, 19:32
Heeey meiden ik ben ook vanaf gister begonnen met afvallen. Ik denk niet dat het me gaat lukken want ik heb het zovaak geprobeerd. Ik ben van plan dit keer mezelf moed in te praten. Ik hoop mr dat het werkt. Trouwens ik doe alles wel goed vn het afvallen maar ik sport niet echt veel is dat erg??
bentoujda00
20-03-2006, 19:34
Heeey meiden ik ben ook vanaf gister begonnen met afvallen. Ik denk niet dat het me gaat lukken want ik heb het zovaak geprobeerd. Ik ben van plan dit keer mezelf moed in te praten. Ik hoop mr dat het werkt. Trouwens ik doe alles wel goed vn het afvallen maar ik sport niet echt veel is dat erg??
WAT EEN MOTIVATIEEEE waarom lukt het je niet...waar een wil is een weg...MODESTY IS HET WEL GELUKT....EN JOUW EN MIJ ZAL HET OOK LUKKEN INCHALLAH......IK SPORT OOK NIET ERG VEEL..JE MOET WEL BLIJVEN BEWEGEN EN NIET VET ETEN..ALS JE VEEL VET EET MOET JE TRAINEN...VET VERBRANDEN......SUCC6
EN HOU HET VOL..ZODRA JE 1 KILO AFVALT GAAT DE REST VANZELFFFF
ik heb hele energieke nummers ik ga strakkies een beetje dansen :banana: :banana: echt he haha.......ik ga zker met die afval race mee doen..wat kan je winnen :hihi: :hihi:
is liga echt vet a wieliee ik dacht zit nog wel gezonde vezels in en lekkere rozijntjes..ik heb hier een hele doosje bosvruchten liga....soepp!! me mama maakt soep hMmmm lKKERR geen harirra normale..ik ben gekk op harira maar dat is zker weer vet he...ik ga naar je topiccccccccccccccccc
hahaha neeeeeeeeeee liga bevat veel verborgen suikers meid,!! haha wat kan je winnen paar kledingmaten minder ik ben al 2 kledingmaten gezakt :stout:
maar neem gewoon harira ..als avondmaaltijd kan dat wel hoor meid.!!
wil je afvallen meid, dan moet je bewegen, als je dat niet doet val je wel af, maar vocht en je huid verslapt op den duur....je moet ervoor zorgen dat je lichaam niet uitrekt maar gewoon strak blijft en dat krijg je door middel van trainen en veel water drinken...
SWEET_ANISSA
20-03-2006, 19:45
ik heb speciaal voor jouw een filmpje over WATER WATER EN NOG EENS WATER :hihi: :hihi: ALS JULLIE VRAGEN OVER WATER KRIJGJE EEN ANTW OP DRUK OP STRART
http://www.telenet.be/nl/portaal/learningzone/water.page
ahaha echt een leuke filmpje ik weet er nu wat meer over alles weet ik nog steeds niet wat dat met afvallen te maken heeft :o
bentoujda00
20-03-2006, 19:55
ahaha echt een leuke filmpje ik weet er nu wat meer over alles weet ik nog steeds niet wat dat met afvallen te maken heeft :o
AAN HET EINDE HOOR JE DAT...WEL
bentoujda00
20-03-2006, 19:56
hahaha neeeeeeeeeee liga bevat veel verborgen suikers meid,!! haha wat kan je winnen paar kledingmaten minder ik ben al 2 kledingmaten gezakt :stout:
maar neem gewoon harira ..als avondmaaltijd kan dat wel hoor meid.!!
WOLLAHIELA JIJ BENT ECHT MIJN STEUN EN MIJN PERSONAL COACH:goedzo: :goedzo:
WOLLAHIELA JIJ BENT ECHT MIJN STEUN EN MIJN PERSONAL COACH:goedzo: :goedzo:
aaah jij moet geld betalen weet je dat wel :maf2: :maf2:
:haha:
mwah xxx
bentoujda00
20-03-2006, 20:05
aaah jij moet geld betalen weet je dat wel :maf2: :maf2:
:haha:
mwah xxx
modesty ik vond het gezellig met je maar ik moet er echt vandooor...DOEIIIIIIIII
:hihi: :hihi: :hihi: :hihi:
PS IK STUUR DE CHEQUE WEL....NAAR MAROKKO.NL TOPIC DEEL 2:maf2:
modesty ik vond het gezellig met je maar ik moet er echt vandooor...DOEIIIIIIIII
:hihi: :hihi: :hihi: :hihi:
PS IK STUUR DE CHEQUE WEL....NAAR MAROKKO.NL TOPIC DEEL 2:maf2:
whahah gek wijffie have fun met wat je gaat doen als het maar geen rode tonijn is of witte choco :maf2: :maf2: :hihi:
bye bye wijffie x
bentoujda00
20-03-2006, 20:12
whahah gek wijffie have fun met wat je gaat doen als het maar geen rode tonijn is of witte choco :maf2: :maf2: :hihi:
bye bye wijffie x
HAHA SOUKRANN JIJ OOK HE
IKZIE JE WEL BIJ JE TOPIC SAFIEE
:kus: :kus:
HAHA SOUKRANN JIJ OOK HE
IKZIE JE WEL BIJ JE TOPIC SAFIEE
:kus: :kus:
ghaha is goed hoor :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.