Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heeft er net iemand KIESRECHT gezien op VTM?

Pagina's : [1] 2

Marocca
13-05-2003, 23:42

Damn! Het was echt een interessante uitzending met Abou Jahjah :D Het ging over integratie van vreemdelingen en diene focking racist Van Hecke ging op het einde echt te ver met zijn dwaze argumenten....tfoe... Maar ik ben nu te moe om alles samen te vatten...vandaar mijn vraag: of iem. het gezien had... :rolleyes: +diene jongen(Latif) die naast Abou Jahjah stond,was :verliefd: :D (ff ter info :hihi: )

SweetRose
13-05-2003, 23:45
Damn.normaal zie k da altijd..Nu heb k da es gemist..kdacht van ja zeg da gaat toch over verkiezingen van aanstaande zondag enzo.... helaas :D

Marocca
13-05-2003, 23:47
Origineel gepost door zin 'n midar Damn.normaal zie k da altijd..Nu heb k da es gemist..kdacht van ja zeg da gaat toch over verkiezingen van aanstaande zondag enzo.... helaas :D ge hebt wa gemist jong! :D En die Dyab meskien...:jammer: Ik had echt medelijden met hem :( Maar toch was diene gast echt lekker :verliefd: :D :p

Dida
13-05-2003, 23:52
Marocca ik wist niet dat je zo vies was nasty girl.:jammer: Je moet alleen zo vies doen tegen mij op msn troela.:hihi:

Marocca
13-05-2003, 23:54

Origineel gepost door -RaChiDa¿- Marocca ik wist niet dat je zo vies was nasty girl.:jammer: Je moet alleen zo vies doen tegen mij op msn troela.:hihi: wahahahahaha ya nasty girl nesa7! :haha: Heb jij het gezien ya trut? :kwaad: Uw Abou Jahjah zag er beeldig uit! :stout: Maar diene andere was kanpper :ego:

Dida
13-05-2003, 23:58
Origineel gepost door Marocca wahahahahaha ya nasty girl nesa7! :haha: Heb jij het gezien ya trut? :kwaad: Uw Abou Jahjah zag er beeldig uit! :stout: Maar diene andere was kanpper :ego: Neej kheb het niet gezien op welke net was het troet :rolleyes: ? Dyiab Abou Jahjah is altijd BeeldiG! Echt een mooi plaatje om naar te kijken,dit doet me opeens denken aan een blunder die ik thuis maakte Me broer was op visite,toen hadden we het over AEL toen zei tie tegen mij Die AbuJhajah is een Knappe vent he (hij is niet gay,maar hij weet dat vrouwen gek op hem zijn :D) Toen begon ik HEVIG ja te knikken en jA te zeggen ,ik schaamde me rot kwist geeneens wat ik aan het zeggen was + me ouders zaten erbij,geloekkig luisterden ze niet meej .:D He is Mine.:love:

Marocca
14-05-2003, 00:01
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Neej kheb het niet gezien op welke net was het troet :rolleyes: ? Dyiab Abou Jahjah is altijd BeeldiG! Echt een mooi plaatje om naar te kijken,dit doet me opeens denken aan een blunder die ik thuis maakt. Me broer was op visite,toen hadden we het over AEL toen zei tie tegen mij Die AbuJhajah is een Knappe vent he (hij is niet gay,maar hij weet dat vrouwen gek op hem zijn :D) Toen begon ik HEVIG ja te knikken en jA te zeggen ,ik schaamde me rot kwist geeneens wat ik aan het zeggen was + me ouders zaten erbij,geloekkig luisterden ze niet meej .:D He is Mine.:love: wahahaha ya 7amka! :hihi: Nou..Dyab.hij is niet mis maar niet echt een knapperd! :rolleyes: Je weet wel...een beetje tussen beide...:stout: Maar zoals eerder gezegd:ik wil liever diene andere!Ik moet Ahmed Azzuz niet meer :engel: Hihi... :verliefd: nananananananananana :Iluvu:

Marocca
14-05-2003, 00:03
Origineel gepost door saidaaatje :hihi: Hey schat! :engel:

Dida
14-05-2003, 00:03
Origineel gepost door Marocca wahahaha ya 7amka! :hihi: Nou..Dyab.hij is niet mis maar niet echt een knapperd! :rolleyes: Je weet wel...een beetje tussen beide...:stout: Maar zoals eerder gezegd:ik wil liever diene andere!Ik moet Ahmed Azzuz niet meer :engel: Hihi... :verliefd: nananananananananana :Iluvu: Neej,Dyab is gewoon een Mooie vent om te zien vooral als tie lacht of bloedserieus is,zijn intelligentie is gewoon wat ook aantrekkelijk aan hem is.:D Maar Ahmed Azzuz oefffff de meiden vechten om hem hoe ga jij daar tussen komen? :rolleyes:

saidaaatje
14-05-2003, 00:05
hey marocca:zwaai: alles ok?

Marocca
14-05-2003, 00:07
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Neej,Dyab is gewoon een Mooie vent om te zien vooral als tie lacht of bloedserieus is,zijn intelligentie is gewoon wat ook aantrekkelijk aan hem is.:D Maar Ahmed Azzuz oefffff de meiden vechten om hem hoe ga jij daar tussen komen? :rolleyes: Ik wil Ahmed niet meer...:ego: IK wil Latif... :verliefd: Een echte man :o Knap,charmant,intelligent,lief,nog iets? Aaaaah zucht :(

Marocca
14-05-2003, 00:09
Origineel gepost door saidaaatje hey marocca:zwaai: alles ok? Alles okey jah...thanx sweety! :p :Iluvu: Met jou? Enne...ik ben moe :verdriet:

Dida
14-05-2003, 00:10
Origineel gepost door Marocca Ik wil Ahmed niet meer...:ego: IK wil Latif... :verliefd: Een echte man :o Knap,charmant,intelligent,lief,nog iets? Aaaaah zucht :( Wie is Latif nou weer :confused: En waarom weet ik er niks van .:kwaad: Beter ga je me foto laten zien anders zwaait er wat voor jou mifrouw. :rolleyes:

Marocca
14-05-2003, 00:14
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Wie is Latif nou weer :confused: En waarom weet ik er niks van .:kwaad: Beter ga je me foto laten zien anders zwaait er wat voor jou mifrouw. :rolleyes: :hihi: Hij stond naast Dyab...in dat debat weet je... :Iluvu: Maar ik heb geen foto! :huil: Had je maar moeten kijken ya troetje! :ego: Enne...Chida...Believe me! Hij is echt :verliefd: :D

saidaaatje
14-05-2003, 00:15

ik ben ook kei-moe sweety...ben echt uitgeput....

Pagina's : [1] 2