Bekijk originele versie : Wat Is Leuker? Met De Auto Of Vliegtuig???
Tinghirgirl
24-05-2002, 13:52
HOI!!!
WAT IS LEUKER MET DE AUTO OF MET DE VLIEGTUIG NAAR MAROKKO??? REAGEREN MENSEN
XXJES NADIA
soussiasaida
24-05-2002, 13:53
Origineel gepost door Tinghirgirl
HOI!!!
WAT IS LEUKER MET DE AUTO OF MET DE VLIEGTUIG NAAR MAROKKO??? REAGEREN MENSEN
XXJES NADIA
Met de AUTOOOOOOOOOOOOOOOO , echt gezelli!!!
Nou ik vind het allebei wel leuk..
VAn de auto word ik wel gek maar je hebt wel die gevoel zo van..yes yes ik ben er bijna als je in spanje bent enzo..En in de boot ook je hebt gewoon die sfeer weet je wel..van vermoeidheid en ik wil in MAROKKO ZIJN NU NU NU..NU maar het izzo ok altijd gezellig !!!!
Maar de vliegtuig is ook leuk..je bent er lekker snel enzo..!!!! Dat is heel erg tof..en als ik uit de vliegtuig kom en ik zie een marokkaaan..Dan ben ikgelijk blij HE KIJK DIT IS DE EERSTE MAROKKAAN DIE IK ZIE UIT MAROKKKOOO YEAHHHHH !!!
Dit jaar ga ik auto heen..en vliegtuig terug...oeeeeeeeeee kan niet wachten..!!!
Ciao Baby ;)
majid_21
24-05-2002, 13:59
AUTOOOOOO!!!!!!!!!!!! :D
Pipo_De_Clown
24-05-2002, 13:59
ligt eraan heb je je Rijbewijs??
Zoniet:.. Vliegtuig
Zowel:.. Auto,
GRetZZZ
Eigenlijk is auto alleen leuk als je wat ouder bent..dan kan je de baas zijn snappie..Zo van ik ga vooraan zitten..LEkker veel ruimte..snappie !!! En ik heb een paar grotere broersss en zussies die graag de baas spelen..!!!!!!!
Ciao Baby ;)
Pipo_De_Clown
24-05-2002, 14:06
Das Zwaar klote voor je Crazy.. Wordt tijd voor je rijbewijs :)
tetouani79
24-05-2002, 14:09
veer mij is het de auto, ja lekker met mijn eigen auto dar naar toe, maar moet zelf rijden natuurlijk. ik hou van rijden, vooral grotte aftanden.. onder weg zie je mensen die ook naar marokko gaan, je maakt een praatje en je hebt echt het gevoel dat je op vakantie gaat. ben trouwens nog nooit met vliegtuig geweest, wil het wel een keer proberen.
de engel die het liefst rijdt dan vliegt :engel: :engel:
Origineel gepost door Pipo_De_Clown
Das Zwaar klote voor je Crazy.. Wordt tijd voor je rijbewijs :)
Das zeker klote..jarenlang ben ik onderdrukt in de auto door me zussies en broerss..!!!!!!! MAar maar maar tegenwoordig ben ik zo een beetje de baazzz aan het worden..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lekker relaxen..!!
Hmmmm ja rijbewijs..nog niet volgend jaar pass..!!
Ciao Baby ;)
Pipo_De_Clown
24-05-2002, 14:29
Alvast veel Succes ermee, En veel plezier op de Achterbank :D
Pipo_De_Clown
24-05-2002, 14:29
Alvast veel Succes ermee, En veel plezier op de Achterbank :D
hahahhaha nou ik ga niet op de achterbank zitten hoor..Dit jaar zit ik vooraan..Relaxxxx.We gaan gelukkig niet met heel de big familie duzzzz..!!!! Ruimte zat !
ciao Baby ;)
MissCasa
24-05-2002, 14:47
AUTOOOOOOOOOOOOOOOOOO
dinaatje
24-05-2002, 18:45
hallo mensen!!
Ik hoor iedereen hier over reizen naar Maroc met de auto of met het vliegtuig, maar niemand over reizen met de BUS!! jullie zullen nu wel denken :eek:
maar wallah mensen het is echt tof. Je bent niet alleen 3 dagen onderweg met een groep Marokkanen, sfeer is geweldig, iedereen helpt elkaar. Leuke jongens in en buiten de bus(Spanje, Frankrijk) :Iluvu: Daarna weer lekker met de boot.
Maar je maakt ook nog eens te gekke avonturen mee!!
Want mensen zeg even eerlijk wie maakt er nou mee dat de bus waarin je bestuurd wordt door DRUGSDEALERS?Dat er 2 drugsdealers de hele reis achter je aanzitten? Dat je midden in de nacht ergens in Frankrijk erachter komt dat je verdwaald bent, en ergens in een weiland rijdt in plaats van op de snelweg? Dat je bijna met 30 Marokkanen in een ravijn komt te liggen? Dat je tot 2 keer aan toe keer een lekke band krijgt op een drukke snelweg in Frankrijk? Dat de passagiers met 1 van de chauffeurs op de vuist gaan omdat hij dronken achter het stuur zit? Dat je eindelijk in Spanje aangekomen te zijn te horen krijgt van de Spaanse politie dat je niet mag doorrijden naar Almeria(boot) omdat twee van de busruiten aan diggelen liggen. Dat je na een ruzie tussen de Spaanse politie en de passagiers met alle 30 Marokkanen midden in de nacht, op straat in Melilia wordt gedropt. Dat je een eeuwigheid later eindelijk mag doorrijden. Dat 1 van de chauffeurs er in Almeria vandoor gaat met een verdacht pakje in zijn handen. Dat je er dan achterkomt dat de enige chauffeur die er nog is geeneens in het bezit is van een rijbewijs. Dat je 8 uur lang in de hitte moet wachten op de boot omdat de bus te laat is!! Dat je eenmaal aangekomen in Marokko in Nador wordt aangehouden omdat de politie de chauffeur EN passagiers verdenkt van drugssmokkel? Dat de Marokkaanse politie dreigt jullie allemaal de cel in te gooien? Dat je een uur later en een paar honderd gulden lichter eindelijk door mag. Dat je een paar uur later weer een lekke band krijgt midden in een drukke straat in Nador? Dat je ondertussen omringd wordt door dieven voor je, achter je, boven en onder de bus? Dat je afvraagt of je nou op je bagage moet letten om er zeker van te zijn dat je deze vakantie doorbrengt met kleren aan,of dat je er vandoor moet gaan zodat je de rest van de reis niet in een kist hoeft af te sluiten?
Dat je eindelijk na 5 dagen in plaats van 3 voor de deur van je huis neerploft, uitgeput maar al weer verlangend naar de volgende spannende avontuurlijke BUSreis
Dus mensen begrijpen jullie nou dat ik als ik de keuze heb tussen een comfortabele snelle reis en een vermoeiende trage reis ik voor de laaste kies? :D
kisses dina :zwaai:
tafoektsoussia
24-05-2002, 22:32
MET DE AUTO NATUURLIJK LEKKER GEZELLIG EN LEKKER KNUS
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.