Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Vinden Jullie Van Marokko???

Tinghirgirl
24-05-2002, 13:47

hallo mensen!!! misschien is dit een domme vraag maar ik stel het gewoon!! ik ben benieuwd naar jullie reacties!! vertel maar alles!! OF WAT IS ZO BIJZONDER AAN MAROKKO???? vertel gewoon alles alles maar dan ook alles ! hahaha xxxjes nadia

Stille
24-05-2002, 14:05
rotland :D Beslama

MissCasa
24-05-2002, 14:07
I LOVE MAGHREB gewoon de mensen gaan anders met elkaar om je ziet je familie weer terug

soussiasaida
24-05-2002, 14:10
Wat er bijzonder is aan magrib?? Nou meid heel veeeeeeeel!, de mensen, de taal, de cultuur, het klimaat..........

NadorPrins
24-05-2002, 14:14

nou zal ik je evrtellen wat ik er van vindt!!!het is je eigen land..is dat niet logisch genoeg!!!ik woon in nador en de meeste mensen vinden het maar een gaar stadje, maar ik zeg je ding...nador is gezellig en het is er lachen als toerist zijnde.....maar wat ik klote vindt aan marokko is dat je je hier in nederland geen nederlander voelt, maar in Marokko ook geen echte marokkaan....dat is wel minder!!! en ik hou van het reizen van verschillende steden in marokko!!..dat zijn dus alle voordelen en nadelen van marokko ( mij mening)

Dida
24-05-2002, 14:15
Nou MAROKKO is geen NEDERLAND..dat zegt al genoeg !!!! Ciao Baby ;)

tetouani79
24-05-2002, 14:16
alles is bijzonder aan marokko, echt alles. het is de mooiste land ter wereld voor mij. de mensen, de steden, de hestorie, de stranden, het eten, ik kan zo door gaan hoor. als je bij de marokkaanse deuane komt denk je sh*iiiit, krijg we dit nou weer, maar als je eenmaal binnen bent dan zeg je allah het was al die moeite waard. de enige echte engel :engel: :engel:

NadorPrins
24-05-2002, 14:20
en wat je tegenwoordig vooral veel tegenkomt is dat je eigenlandgenoten je haten uit jaloezie.!!!. de meiden plegen een moord om met een jongen van europa mee te komen .. en de jongens hebben het zelfde ervoor over!! nou dan hoeft marokko van mij ook niet meer!!!..als dat de toeristische activiteiten zijn waar we ons mee bezig hoduen!!!

dinaatje
24-05-2002, 14:32
Mensen ik zal jullie vertellen wat er zo leuk is aan Marokko. Het is gewoon de sfeer, dat lekkere zonnetje op je bolletje, het landschap, dat zand op de weg, de stenen waar je met je hoge hakken over struikelt, de geur van marokko zelf,(en dan bedoel ik niet de geur van afval), die mensen daar (en ik bedoel niet alleen de leuke jongens),de vriendelijkheid, het uitstapje naar de lfilaz(centrum) in een half gare piepende bus die overvol zit, of in een petit taxi met het raampje wijd open en de wind die met je haren danst, het reizen van hier naar daar, de heerlijke geur van nat zand als het even voor een paar seconden heeft geregend, het heerlijk zitten in het zonnentje op een terassje, lekker eten en ondertussen mensen begluren, het heerlijke slenteren langs de verschillende kraampjes, soms hevig discussierend met de verkoper over de prijs van dat prachtige beeldje, het is.............het is.................HET IS GEWOON MAGHRIB!!! Ehm.............volgens mij heb ik nu wel een beetje duidelijk gemaakt hoe ik over Maroc denk. toch? Nou voor de mensen die het nog steeds niet in de gaten hebben.......... I LOVE MOROCCO, YAHJA LMAGHRIB, VIVA MAROC, IK HOU VAN MAROKKO, TE QUIERO MAROUIQOS......(let niet op mijn schrijffouten). kisses dinaatje

MissCasa
24-05-2002, 15:43
marokko is de BOmmmmmmmmmmmmmmm

Lila
24-05-2002, 16:07
Marokko is een prachtland.... Je hebt de Sahara.....prachtige gedeelte van Marokko...Ouarzzazate....mooie oases...palmbomen....zandhuizen.... Dan heb Marrakesh.....sprookjesstad van marokko.....het is daar gewoon magisch......net een stad uit 1001 nacht.... Eurika, oekimden.....prachtige bergen en watervallen..... Safi en oualidiya......prachtige zee met een soort sahara......wauw.... Casablanca heeft een bruisend nachtleven.....Fes, Meknes....zijn de koningssteden met veel cultuur en architectuur..... Ifran....tja.....daar kun je lekker skieen.....en genieten van het mooie natuur.....geldt voor de hele atlasgebergte..... Tanger....de poort van Marokko....met een prachtige uitzicht over Gibraltar..... Tetouan ligt op een berg.....mooie stranden, maar dat geldt ook voor Alhoucima.... Kortom, Marokko is een prachtland......

Moonshine
24-05-2002, 17:39
wajemaaaaaa als jullie zo praten..dan komt de drang om naar marokko te gaan weer naar boven............marokko is en blijft mijn grootste liefde.... koes moontje

Najiha
17-09-2003, 23:14
IK heb heimwee naar Marokko :goedzo:

MOcROzINA
18-09-2003, 12:03
Origineel gepost door Najiha IK heb heimwee naar Marokko :goedzo: hahahha :giechel: ik ook man laat juli snel komennnnnnnnnnn :D

Gremling
18-09-2003, 12:36

Origineel gepost door Tinghirgirl hallo mensen!!! misschien is dit een domme vraag maar ik stel het gewoon!! ik ben benieuwd naar jullie reacties!! vertel maar alles!! OF WAT IS ZO BIJZONDER AAN MAROKKO???? vertel gewoon alles alles maar dan ook alles ! hahaha xxxjes nadia Marokko aaaaaaaaaah heerlijk! Die sfeer, de cultuur, de mensen, de gezelligheid met familie, de terassjes daar, het centrum, de zee, het strand, de mooie steden en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan :D Marokko is gewoon een prachtland!!!!!!! En ik mis het zo erg :traan1: