Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : What's YOUR fear?

Pagina's : [1] 2 3

Bario_Woman
13-05-2003, 22:37

Ik vraag me weleens af waar de mens bang voor is. Ik ben bijvoorbeeld heeeeel bang voor spinnen.Als ik al een klein mini spin zie gil ik het al uit. :huil: Verder ben ik heel erg bang om hetgeen te verliezen wat ik nu heb...familie,vriend,vrienden,carriere enz. :rolleyes: What about U guys? GrandCherokee :zwaai:

Afrowoman
13-05-2003, 22:41
ik heb hoogtevrees!!!!!! ben namelijk van de 2e verdieping gevallen!!!!

Bario_Woman
13-05-2003, 22:42
Origineel gepost door Afrowoman ik heb hoogtevrees!!!!!! ben namelijk van de 2e verdieping gevallen!!!! wallah...dat was ik vergeten te vermelden...ik ben bang voor hoogtes...niet normaal....de gedachten al doet me shaken...

SweetRose
13-05-2003, 22:43
Kheb schrik van ALLE diersoorten..dan mag het een insect zijn of een olifant..hoe groot of klein...kben er bang van :verdriet: Kheb faalangst... Kheb rijangst... Kheb hoogtevrees... ...

Afrowoman
13-05-2003, 22:44

ik word helemaal duizelig als ik van de 1e verdieping naar beneden kijk!!

Bario_Woman
13-05-2003, 22:45
Origineel gepost door zin 'n midar Kheb schrik van ALLE diersoorten..dan mag het een insect zijn of een olifant..hoe groot of klein...kben er bang van :verdriet: Kheb faalangst... Kheb rijangst... Kheb hoogtevrees... ... Faalangst?jij?Nee...dat geloof ik niet! :(

Bario_Woman
13-05-2003, 22:46
Origineel gepost door Elie Kben nie sjo gek op slange.. gek maar waar...I :Iluvu: snakes...ben altijd blij als ik in marokko ben...lekkere grote slangen om mn nek... :bril:

Jeblia_Tetouania
13-05-2003, 22:47
uuhm bang voor ALLAH (swt) En bang om nog iemand te verliezen die mij heel dierbaar is mijn familie, vrienden enzo!!!!!!

SweetRose
13-05-2003, 22:49
Origineel gepost door GrandCherokee Faalangst?jij?Nee...dat geloof ik niet! :( Toch wel..kben altijd bang om ni te slagen voor iets..bv. op school ofzo...:(

Bario_Woman
13-05-2003, 22:52
Origineel gepost door zin 'n midar Toch wel..kben altijd bang om ni te slagen voor iets..bv. op school ofzo...:( Had ik ook last van op de middelbare school. Ik heb toen een cursus gevolgd die door de school werd gegeven. Gevolgd...en sindsdien...geen last meer van :D Misschien iets voor jou. Want t scheelt een hoop!

SweetRose
13-05-2003, 22:54
Origineel gepost door GrandCherokee Had ik ook last van op de middelbare school. Ik heb toen een cursus gevolgd die door de school werd gegeven. Gevolgd...en sindsdien...geen last meer van :D Misschien iets voor jou. Want t scheelt een hoop! Neej..Ni nodig..kbedoel...Kstudeer volgend jaar af...dan ben k er ook van af...kga ni weer naar iemand luisteren die me gaat vertellen hoe k mijn eigen faalangst ga overwinnen hoor... Trouwens ik heb er geen tijd voor......:o

Bario_Woman
13-05-2003, 22:56
Origineel gepost door zin 'n midar Neej..Ni nodig..kbedoel...Kstudeer volgend jaar af...dan ben k er ook van af...kga ni weer naar iemand luisteren die me gaat vertellen hoe k mijn eigen faalangst ga overwinnen hoor... Trouwens ik heb er geen tijd voor......:o kan..maar faalangst wordt vaak onderschat. Het kan een grote obstakel vormen in je carriere (denk aan presentaties,vergaderingen enz) succes :goedzo:

SweetRose
13-05-2003, 22:58
Neej da heb k niet..als k iets moet komen voorbrengen heb ik totaaaaaal geen zenuwen tegenover de rest....:maf2: bij mij is het meer met de examens en het eindresultaat...:(

Bario_Woman
13-05-2003, 23:01
Origineel gepost door zin 'n midar Neej da heb k niet..als k iets moet komen voorbrengen heb ik totaaaaaal geen zenuwen tegenover de rest....:maf2: bij mij is het meer met de examens en het eindresultaat...:( Ow...(ow..het is wel erg hoor daar niet van...maar niet zo erg als dat ik dacht) Succes met het afstuderen :D

SweetRose
13-05-2003, 23:03

Dank u...:D Kwou da het al zo ver was ...dan nodig alle marokkanen uit de hele wereld uit :boogie: :boogie: :hoera: :hoera: :D

Pagina's : [1] 2 3