Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Henna in mijn haar maar zal het mij staan?

Pagina's : [1] 2

jamy
17-03-2006, 10:02

Mensen ik heb even jullie advies nodig. ik zou graag henna in mijn haar willen. Gewoon omdat ik een ander kleurtje wil hebben en geen verf wil gebruiken. Maar kan iemand die hier veel ervaring mee heeft mij vertellen of het mij ook zal staan? Ik heb zelf bruin haar en groene ogen. Ik wil niet dat het oranje word maar dat ik gewoon een warme kleur krijg. En gaat het dan bijvoorbeeld ook niet vloeken als ik bepaalde kleuren van kleding draag? of maakt dat niet uit wat haarkleuren betreft?

jamy
17-03-2006, 16:06
niemand :( up up

jamy
17-03-2006, 16:29
:huil: :huil: :huil: zoals mijn zoontje zou zeggen: rani nabki :hihi:

men_zotia
17-03-2006, 16:31
Ligt eraan ook hoelang je erin laat en of je het mengt met alleen water... als je het mengt met alleen water en er een nachtje mee blijf t slapen word het denk ik wel roood...

jamy
17-03-2006, 16:32

Ligt eraan ook hoelang je erin laat en of je het mengt met alleen water... als je het mengt met alleen water en er een nachtje mee blijf t slapen word het denk ik wel roood... O zo blij dat er eindelijk iemand reageert :D Ok. en met wat moet ik het mengen als ik een donkere warme kleur wil? mijn moeder vroeg zich dat namelijk ook af.

men_zotia
17-03-2006, 16:38
O zo blij dat er eindelijk iemand reageert :D Ok. en met wat moet ik het mengen als ik een donkere warme kleur wil? mijn moeder vroeg zich dat namelijk ook af. ik dacht thee.. ik weet het zelf niet zeker....:confused: uuhm ook heb ik gehoort nescafe geeft ook kleur maar dan wat lichter... uuuhmmm eieren... geeft ook een kleurtje.... Uuhmm zo was het een beetje denk ik...:goedzo:

khadija_oujda
17-03-2006, 16:39
als ik het doe krijg ik echt rood haar :maf:

romaisah
17-03-2006, 16:44
Heej meid ik heb het afgelopen weekend nog in me haar gedaan. Ik zelf had bruin blond haar en met henna is dat donker rood geworden heel mooi kleurtje. Verder is het zo dat je het moet mengen met thee omdat ik blond had en dat met henna erg goed pakt heb ik het maar npaar uur in laten zitten. van 2 tot 8 savonds dus niet mee geslapen ofzo...Hoop dat je er wat aan hebt.. Beslama

riffigirz
17-03-2006, 17:15
he meid t zal je zeker mooi staan, met je groene ogen vooral, k weet niet hoelang je t moet laten, k eb zelf donker haar dus bij mij pakt t anders....je krijgt wel en typ voor mij voordat je eraan begint....t is wel moeilijk om het daarna met gewone verf te verfen want dan pakt t niet dan moet je t dus eerst helemaal uit laten groeien ofzo..k heb t namelijk zelf ervaren. succes meid! Mensen ik heb even jullie advies nodig. ik zou graag henna in mijn haar willen. Gewoon omdat ik een ander kleurtje wil hebben en geen verf wil gebruiken. Maar kan iemand die hier veel ervaring mee heeft mij vertellen of het mij ook zal staan? Ik heb zelf bruin haar en groene ogen. Ik wil niet dat het oranje word maar dat ik gewoon een warme kleur krijg. En gaat het dan bijvoorbeeld ook niet vloeken als ik bepaalde kleuren van kleding draag? of maakt dat niet uit wat haarkleuren betreft?

rehaam
17-03-2006, 20:01
gewoon gemalen koffie in mengen...heb het zelf vorig week gedaan en heb echt mooie bruine kleur gekregen :D

GeleZon
17-03-2006, 21:13
moet je niet doen meid ik heb ook een beetje groene ogen en lichtbruin haar en het is echt niet mooi als je er dan henna in doet je ziet er dan niet uit ik heb er ervaring mee maa het kan zijn dat het wel bij jouw staat xxx van mij

lieveke
17-03-2006, 22:49
salaam, hey meid ik kan je een ding aanraden en dat is wel doen.je zult zien wat voor een prachtige resultaat je zal krijgen.ikzelf heb ook bruin haar en ik krijg elke keer weer complimentjes wat voor mooi haar ik wel heb.hangt er natuurlijk ook vanaf of je dik ok dun haar hebt want ik heb namelijk dikke haar en golvend dus bij mij past het wel. en wat ik erna heb gedaan is er meches in laten zetten en daarna terug henna.is gewoon prachtig al zeg ik het zelf. ik doe dit regelmatig en zo blijft mijn haar mooi dik en gezond. dus een kopje henna (natuurlijke, mijn moeder brengt telkens zelf gemaakt van marokko! lauw water 1 eidooier marokkaanse thee 1glas, moet wel van gisteren zijn. en ook knoofer.ik weet niet hoe het in het nederlands heet ik doe het meestal rond 6 a7 s avonds en laat het tot de dag erna rond 12 s middags ja zult echt resultaat krijgen groetjes lieveke

jamy
18-03-2006, 16:12
gewoon gemalen koffie in mengen...heb het zelf vorig week gedaan en heb echt mooie bruine kleur gekregen :D Rehaam moet het dan gewoon koffiepoeder zijn of koffie die net gezet is net als de thee zegmaar. en als ik thee doe en nog eens gemalen koffie? misschien word het dan nog mooier of niet?

jamy
18-03-2006, 16:13
bedankt dames. ik denk dat ik het toch ga doen. :D ik zal het resultaat laten zien op een foto (zonder gezicht dan :hihi: ) Ok? liefs jamy

jamy
19-03-2006, 13:33

he meid t zal je zeker mooi staan, met je groene ogen vooral, k weet niet hoelang je t moet laten, k eb zelf donker haar dus bij mij pakt t anders....je krijgt wel en typ voor mij voordat je eraan begint....t is wel moeilijk om het daarna met gewone verf te verfen want dan pakt t niet dan moet je t dus eerst helemaal uit laten groeien ofzo..k heb t namelijk zelf ervaren. succes meid! hoi bedankt voor je tip. maar ik wil het denk ik niet meer verven daarna. ik wil juist iets gezonds in mijn haar doen. doei doei

Pagina's : [1] 2