Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kent er een fki??

Pagina's : [1] 2

Lbinaa
13-05-2003, 21:53

hoi, allemaal.. wie kent er een goede fki...die voodoo weg kan halen bij een persoon..het is zeer dringend... alvast bedankt...

Fous
13-05-2003, 21:56
Voodoo :confused:

Moeslimma87
13-05-2003, 21:59
Ik denk dat je daarvoor best in Marokko kan zijn. Mijn nicht heeft het door een fkih in marokko laten weghalen, in Fes. Maar hier ken ik niemand goeds Moge allah swt jou helpen inchallah

Wael_Beni_Saidi
15-05-2003, 14:38
HIER HEB JE HEM IK HAAL AL HET SLECHT UIT JE EN VERNIETIG HET GELIJK OK!!!!!!!!!!!

anissa27
04-06-2003, 00:40

hallo de beste fki is de persoon zelf die moet zoveel mogelijk koran beluisteren,bidden en in allah geloven dan inchalah komt alles goed die fki's zijn geldwolven!!

achie25
04-06-2003, 02:16
Origineel gepost door anissa27 hallo de beste fki is de persoon zelf die moet zoveel mogelijk koran beluisteren,bidden en in allah geloven dan inchalah komt alles goed die fki's zijn geldwolven!! Waarom zo negatief, er zijn ook imam's die het vrijwillig doen. En ja.. ook zeker hier in Nederland. Beste Lbinaa, de beste die je kunt benaderen is de imam van moskee atawheed (als ik het goed schrijf) in amsterdam. Het is een egyptische imam en hij is daar voor speciaal opgeleid. Ik heb wel zijn nummer maar ik weet niet of ik dat zomaar kan geven zal het eerst aan hem moeten vragen. Maar als je familie/vrienden in Amsterdam hebt kun je ook aan hen vragen of ze naar hem toe willen gaan. Hij staat iedereen te woord. En hij vraagt geen cent. Het is echt ongelooflijk wat die man doet. Veel succes,

Classy.Lady
04-06-2003, 02:29
Origineel gepost door achie25 Waarom zo negatief, er zijn ook imam's die het vrijwillig doen. En ja.. ook zeker hier in Nederland. Beste Lbinaa, de beste die je kunt benaderen is de imam van moskee atawheed (als ik het goed schrijf) in amsterdam. Het is een egyptische imam en hij is daar voor speciaal opgeleid. Ik heb wel zijn nummer maar ik weet niet of ik dat zomaar kan geven zal het eerst aan hem moeten vragen. Maar als je familie/vrienden in Amsterdam hebt kun je ook aan hen vragen of ze naar hem toe willen gaan. Hij staat iedereen te woord. En hij vraagt geen cent. Het is echt ongelooflijk wat die man doet. Veel succes, Imam Mahmoud?

achie25
04-06-2003, 02:32
Origineel gepost door SadGirl2003 Imam Mahmoud? Bijna goed Imam mamdouh.. ;) maar ja dat is hem inderdaad

Classy.Lady
04-06-2003, 02:34
Juist ja!Mijn vriendin vertelde ook al over hem..! Blijkt een echte :goedzo: man te zijn Masha'allah..! Ik heb zijn nummer ook..Maar niemand thuis wil bellen..:kwaad:

achie25
04-06-2003, 02:42
Origineel gepost door SadGirl2003 Juist ja!Mijn vriendin vertelde ook al over hem..! Blijkt een echte :goedzo: man te zijn Masha'allah..! Ik heb zijn nummer ook..Maar niemand thuis wil bellen..:kwaad: Wallah hij is echt goed.. ik heb hem ook voor iemand geregeld. Hij is echt geen oplichter. Vorige maand was er iemand uit Saoedi Arabie hier. Die heeft Mamdouh opgeleid.. Maar die is helaas alweer terug naar SA.. Maar als je mamdouh inschakelt, moet je met 1 ding rekening houden. Je vader, broer of oom MOET erbij zijn anders raakt hij jou niet aan. Dat is zijn voorwaarde. Onder andere hieraan kun je merken dat hij geen spelletjes speelt.

Classy.Lady
04-06-2003, 02:46
Origineel gepost door achie25 Wallah hij is echt goed.. ik heb hem ook voor iemand geregeld. Hij is echt geen oplichter. Vorige maand was er iemand uit Saoedi Arabie hier. Die heeft Mamdouh opgeleid.. Maar die is helaas alweer terug naar SA.. Maar als je mamdouh inschakelt, moet je met 1 ding rekening houden. Je vader, broer of oom MOET erbij zijn anders raakt hij jou niet aan. Dat is zijn voorwaarde. Onder andere hieraan kun je merken dat hij geen spelletjes speelt. Ja..Dat vertelde mijn vriendin nou dus ook... En ja klopt..Een aantal maanden geleden was er een sheikh hier in Nl voor een paar dagen..Ben zijn naam vergeten joh...Maar goed Is nie belangrijk... En wat betreft dat er een mahram bij moet zijn...Joh..Weet je al hoe lang k loop te zeuren dat mijn broer moet bellen? :rolleyes: Al voor de ramadan! :( Nu ik er weer aan denk...Ik ga mijn broer morgen...:zweep: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:

Lbinaa
04-06-2003, 16:58
bedankt allemaal voor de reacties... ACHIE25 jij ook bedankt maar...ze heeft geen broer geen vader en ook geen oom..wat moet ze dan doen?? zou je alsnog zijn nr geven...stuur hem naar mijn prive als je wilt..alvast bedankt.. groetjes allemaal!!!!!!!

Numed
04-06-2003, 20:00
zijn jullie echt zo dom ,degene bij wie moet zij is allah,niemand anders

Numed
04-06-2003, 20:06
ezels nu weet ik het zeker dat jullie joden zijn en gelofen in de mens in plaats van allah hebben jullie de laatste boodschap van de profeet vzmh gelezen daar in zei hij dat hij er straks niet meer is en dat jullie moeten gelofen in allah en in niemand anders en als er geluk of verdriet is vraag allah dan om hulp .... nou voor de joden die nog willen bekeren welkom maar doe het op deze manier

Numed
04-06-2003, 20:08

vodoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo jullie zijn vervloekt geloven jullie dat nu?????????????????????

Pagina's : [1] 2