Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Prachtige bruidsjurk te huur

hobi
16-03-2006, 23:49

Wil je ook super mooi schitteren op je bruidsfeest? Wil je je ook voelen als een Prinsses op jouw mooiste dag van je leven. Dan is hier de geschikte jurk voor jou!!! Meestal is huren van een trouwjurk de beste oplossing voor iedere bruid Het is goedkoper je houd veel geld over in plaats van een jurk voor duizend euro`s te kopen kan je hem huren voor een paar honderdjes en je draagt hem toch maar 1 keer. De sluier is bewerkt met diamantjes en parels, je krijgt ook de handschoenen en hoepel erbij. En eventueel een mooie parelketting en oorbellen Maat: 38/42 voor interesse pm mij maar dan mail ik je de foto`s kus Saloua

WhiteRose
17-03-2006, 00:55
Juwariyyah@hotmail.com Zou je de foto's willen sturen? :)

Miss_PickY
17-03-2006, 01:58
miss_killer20@hotmail.com wil je me de foto's sturen

arabische_schat
21-03-2006, 11:57
mijn mail is arabische_schat@hotmail.com ik ben echt hopeloos op zoek naar een bruidsjurk

Ghizlane_girl
21-03-2006, 12:20

zou je de foto hierop willen zetten, dit kan je doen via www.imageshack.us

mirjam777
23-03-2006, 10:06
Wil je ook super mooi schitteren op je bruidsfeest? Wil je je ook voelen als een Prinsses op jouw mooiste dag van je leven. Dan is hier de geschikte jurk voor jou!!! Meestal is huren van een trouwjurk de beste oplossing voor iedere bruid Het is goedkoper je houd veel geld over in plaats van een jurk voor duizend euro`s te kopen kan je hem huren voor een paar honderdjes en je draagt hem toch maar 1 keer. De sluier is bewerkt met diamantjes en parels, je krijgt ook de handschoenen en hoepel erbij. En eventueel een mooie parelketting en oorbellen Maat: 38/42 voor interesse pm mij maar dan mail ik je de foto`s kus Saloua Ik vind het zoóóó irritant: die topics waar mensen kleding aanbieden zonder een foto te plaatsen. En daarna krijg je een lijst met tientallen emails van mensen die de foto's willen zien. :rolleyes: Doe niet zo moeilijk en plaats ff die foto's hier :moe:

Ghizlane_girl
23-03-2006, 10:08
Ik vind het zoóóó irritant: die topics waar mensen kleding aanbieden zonder een foto te plaatsen. En daarna krijg je een lijst met tientallen emails van mensen die de foto's willen zien. :rolleyes: Doe niet zo moeilijk en plaats ff die foto's hier :moe: via www.imageshack.us :hihi:

houbi
17-06-2006, 19:31
wil hem ook graag zien tetouana@hotmail.com;)