Bekijk originele versie : sex voor het huwelijk
ik wil even hierop reageren!!! ik ben zelf verloofd en ook offieciel getrouwd en heb met mijn partner sex dus ik vind er niks mis mee hoor!!!!! :Iluvu:.
miss_nana
13-05-2003, 21:29
ewa mliehhhhhhhhhhhhhhhh
als je officiel getrouwd bent dan mag je sex hebben , een bruiloft is niet verplicht, maar wel aanbevolen zodat de mensen het weten......
meid geniet ze :D
Said_tha_best
13-05-2003, 21:31
damn so what wat wil je hiermee zeggen?
Origineel gepost door nas24
ik wil even hierop reageren!!! ik ben zelf verloofd en ook offieciel getrouwd en heb met mijn partner sex dus ik vind er niks mis mee hoor!!!!! :Iluvu:
Welke reactie's verwacht je dan? :confused:
Nou leuk voor jou...en geniet ervan zou ik zeggen :D Zolang je officieel getrouwd ben tenminste...zoals je zei :rolleyes:
Lady_moi
13-05-2003, 21:32
ja maar je bent al getrouwd he dus no prob
Afrowoman
13-05-2003, 21:34
sjooooooo he, daar moet je trots op zijn zeg!!!
3ebergrechts
alsof dat zo belangrijk is, maar ik zou het zeker niet zo doen
de dag dat hij me ophaalt bij mijn ouders en hij heeft het hoofd van mijn moeder gekust en we gaan naar ons huis, dat is de dag dat ik met hem sex zal hebben, willie straks haakt hij af een dag van te voren af en dan zit ik met de gebakken peren. Nee voor mij geen sex voor het huwlijk ongeacht of ik nu officiel verloofd ben.
Maar dat is mijn mening he
rif_ridster
oke oke
dit is wat je wilt: jeojeojeojeojeojeojeojeojeojoejoejeoejeoejeoejeoej eieej]
ze heeft sex!!!
joejoejoejoejoejoejoejeoejeoejeoej
was dat het?
AnouarBlueEyes
13-05-2003, 21:35
ik wil even hierop reageren!!! ik ben zelf verloofd en ook offieciel getrouwd en heb met mijn partner sex dus ik vind er niks mis mee hoor!!!!! :Iluvu:
heb je m ook al gepijpt?
k snap jou niet :confused: ....deze topic gaat over sex VOOR het huwelijk....en je zegt dat je officieel getrowd bent...dus je mag sex hebben...dus no problem...maaruuh....wat heeft het met sex voor het huwelijk te maken dan? :confused:
Origineel gepost door AnouarBlueEyes
heb je m ook al gepijpt?
:eek:
:hihi:
Classy.Lady
13-05-2003, 21:38
Volgens mij wilde ze op een topic reageren,maar is ze even uitgegleden :D
Origineel gepost door SadGirl2003
Volgens mij wilde ze op een topic reageren,maar is ze even uitgegleden :D
ik denk het ook
Classy.Lady
13-05-2003, 21:42
Hahahhaa heel erg...
Ach jah...tegenwoordig is het ook zo gladjes overal :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.