Bekijk originele versie : Huwelijksnacht hier? Of in een romantisch resort?
Bahjaouia
13-05-2003, 21:17
Waar willen jullie je huwelijksreis doorbrengen? In je eigen huissie, of ergens ver van je familie vandaan, en romantisch alleen met je mannetje.
Ik ga denk ik voor de Maagden eilanden (lekker toepasselijk).....of een ander eiland, als het maar mooi, romantisch en alleen met mijn mannetje ben....!!!
Dus een weekje daarzo, en vervolgens een weekje naar Marrakech!!!! In hotel Mamounia.....!!! Bruidssuite wel te verstaan!!!!!!!!!
Jullie???????????
3ebergrechts
13-05-2003, 21:18
zo ver mogelijk van mijn ouders en zijn ouders vandaan, ik hoef hun dan echt niet te zien ofzo......
Het liefst naar een klein eilandje ofzo
miss_mariam17
13-05-2003, 21:20
Origineel gepost door Bahjaouia
Waar willen jullie je huwelijksreis doorbrengen? In je eigen huissie, of ergens ver van je familie vandaan, en romantisch alleen met je mannetje.
Ik ga denk ik voor de Maagden eilanden (lekker toepasselijk).....of een ander eiland, als het maar mooi, romantisch en alleen met mijn mannetje ben....!!!
Dus een weekje daarzo, en vervolgens een weekje naar Marrakech!!!! In hotel Mamounia.....!!! Bruidssuite wel te verstaan!!!!!!!!!
Jullie???????????
hahhaaaha hotel mamounia mooi hotel is dat he is van een achterneef van mij in de zomer komen we daar elke dag met z'n 25 al mijn neven en nichten lekker zwemmen, maar om antwoord te geven op je vraag ik zou graag naar een mooi romantische plaats willen gaan en als het in marokko is dan zal ik zeker naar tetuoan gaan:goedzo:
chicamaroquia
Hmmmmmmmmm, maakt me niet zoveel uit :p
maar volgens mij wordt het Bon Aire (daar gaan we namelijk heen met huwelijksreis...) :stout:
:Iluvu:
superwomen
Gewoon lekker saampies thuis :zwaai:
Bahjaouia
13-05-2003, 21:21
Origineel gepost door miss_mariam17
hahhaaaha hotel mamounia mooi hotel is dat he is van een achterneef van mij in de zomer komen we daar elke dag met z'n 25 al mijn neven en nichten lekker zwemmen, maar om antwoord te geven op je vraag ik zou graag naar een mooi romantische plaats willen gaan en als het in marokko is dan zal ik zeker naar tetuoan gaan:goedzo:
Van je achterneef? Ik ga met je mee deze zomer!!! :D :Iluvu: :zwaai:
chicamaroquia
13-05-2003, 21:21
hahhaaaha hotel mamounia mooi hotel is dat he is van een achterneef van mij in de zomer komen we daar elke dag met z'n 25 al mijn neven en nichten lekker zwemmen, maar om antwoord te geven op je vraag ik zou graag naar een mooi romantische plaats willen gaan en als het in marokko is dan zal ik zeker naar tetuoan gaan:goedzo: Je bent van harte welkom in Tetouan, ik regel wel een kamer voor je in sofitel... :D
miss_mariam17
13-05-2003, 21:22
Van je achterneef? Ik ga met je mee deze zomer!!! :D :Iluvu: :zwaai:
Magrebabiek :blauwkus:
miss_mariam17
13-05-2003, 21:23
Origineel gepost door chica*******a
Je bent van harte welkom in Tetouan, ik regel wel een kamer voor je in sofitel... :D
Sofitel???? is dat een hotel daar??? maar het moet wel heeel vlakbij die grachten allemaal zijn marinasmer ofzo?
Lady_moi
13-05-2003, 21:24
ergens waar het gezellig is dont care waar! :verliefd:
Bahjaouia
13-05-2003, 21:25
Magrebabiek :blauwkus:
Daar hou ik je aan!!!! :D El Mamounia is echt kapot vet!!!!
chicamaroquia
13-05-2003, 21:26
Sofitel???? is dat een hotel daar??? maar het moet wel heeel vlakbij die grachten allemaal zijn marinasmer ofzo?
Het is vlakbij Marina ja, persoonlijk vind ik het leuker dan Marina (niet zoveel bekende daaro :hihi: )
miss_mariam17
13-05-2003, 21:26
Daar hou ik je aan!!!! :D El Mamounia is echt kapot vet!!!!
ook dit jaar wordt zul je een leuke showroom zien met vette auto's;)
Maar wij mogen alleen maar in de kelder slapen en geloof me daar is het niet zo moooi:D maar wel lekker koud en dat heb je zeker nodig in marakesch
TwinkleEye_19
13-05-2003, 21:27
Ik ga naar Bin Laden grot :ego:
Kmoet toch ergens mijn technieken verbeteren :bril:
Bahjaouia
13-05-2003, 21:27
ook dit jaar wordt zul je een leuke showroom zien met vette auto's;)
Maar wij mogen alleen maar in de kelder slapen en geloof me daar is het niet zo moooi:D maar wel lekker koud en dat heb je zeker nodig in marakesch
In de kelder? Nou ja zeg.....je mag wel bij mij slapen hoor!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.