Bekijk originele versie : henna versierster
ougtilamya
13-05-2003, 20:54
asalaam mouleikoem
dames die gaan trouwen mabrouk alvast en heel veel geluk
tegenwoordig zetten heelveel meiden versierd henna als ze gaan trouwen
meiden die het willen doen ik ken iemand die het voor een redelijke prys doet en ook hoe jij het hebebn wil
als jullie interesse hebben laat het me dan weten groetjes
Salem moe3aleekoem,
Ik heb wel intresse ja. Hoeveel is een redelijke prijs?
Kan je mij daar een antwoord opgeven???
Alvast bedankt lieve meid.....
Veel liefs Zoubida
ougtilamya
13-05-2003, 21:48
salaam mouleikoem ougti zoubida
over de prys is te praaten maar ik verzeker je het is echt niet duur het licht eraan wat je precies wil en dan praaten we verder over de prys ??
en voor waneer is het precies en waarzo is het ... nou ik hop gauw weer wat van je te horen incha allah beslamma
kus lamya
He he meiske,
Ben jij de persoon die henna versiert???
Het zou voor mij handiger zijn als ik de prijs zou weten, want ik ken ook een aantal andere vrouwen die dat doen. Zo kan ik het dan vergelijken.
En ja ik wil dan mijn handen en voeten helemaal vol dat je bijna niks meer ziet als je begrijpt wat ik bedoel???
Dank je wel voor je moeite oke...
Veel liefs Zoubida
ougtilamya
13-05-2003, 22:22
hhee ougti zoubida
ik zal je de pryzen geven dan is het makklijker voor jou en dan weet je ook waar je aan toe bent...
de pryzen zijn van 5eurot/m100euro
de pryzen van 5t/m25euro zijn bv voor per hand dus al je 2 handen wil doen dan is bv 10 euro elk hand 5euro
de pryzen voor boven de 25 gaan voor 2 handen bv 2 handen voor 50 euro en twee voeten voor 50 euro IK HOOP DAT JE HET BEGRYPT
en incha allah tot gauw en hoop dat je een keus kan maken groetjes lamya
salaam
heb je ook foto's??
ik zet namelijk ook henna voor bruiden etc, en vind het altijd leuk om te zien wat mn 'collega's' zoal in huis hebben.
beslemma
groetjes
hanoaaaa
ougtilamya
17-05-2003, 21:35
Origineel gepost door hanoa
salaam
heb je ook foto's??
ik zet namelijk ook henna voor bruiden etc, en vind het altijd leuk om te zien wat mn 'collega's' zoal in huis hebben.
beslemma
groetjes
hanoaaaa
ik heb fotos alleen helaas niet op het net :( maar incha allah komen die ook heel gauw want ga een eigen site beginnen incha allah
zo dra ik ze heb dan hoor je het wel van me stuur je email aderes ff door per prive mail en dan hou ik contact met je en uhh heb jij misschien ook fotos :p nou tot mails
groetjes lamya
Sannae90
17-05-2003, 22:04
Zooooooooooooooooooo duur????????
Mijn schoonzus doet het gratis voor mij,
al wil ik henna van mijn voeten tot mijn oren
Zoek iemand die een normale prijs heeft geen bloedzuigers!!!!
ougtilamya
17-05-2003, 22:08
Origineel gepost door Sannae90
zooo duur is het nou ook weer niet
en dat is je zus ik zou het ook gratis doen voor me zusjes en vrienden dusssssss
:zwaai:
Negaffa doet meestal de henna :) :) Met jurk en alle accesoires :)
Zin_Rabat
18-05-2003, 13:46
Origineel gepost door Sannae90
:confused: bloedzuigers weetje wel wat je zegt dus als je esprite binnenloopt en je ziet een truitje van 90 euro dan vind je ze ook bloedzuigers dan ga je maar liever eeen truitje bij de ZEEMAN KOPEN ja teslotten goedkoper dus automatisch geen bloedzuigers :rolleyes:
sorry hoor maar als ik er wat voor terug zie (KWALITEIT DUS)
al betaal ik die bloedzuigers het 10 dubbelen ;)
ougtilamya
18-05-2003, 18:05
Origineel gepost door Zin_Rabat
:confused: bloedzuigers weetje wel wat je zegt dus als je esprite binnenloopt en je ziet een truitje van 90 euro dan vind je ze ook bloedzuigers dan ga je maar liever eeen truitje bij de ZEEMAN KOPEN ja teslotten goedkoper dus automatisch geen bloedzuigers :rolleyes:
sorry hoor maar als ik er wat voor terug zie (KWALITEIT DUS)
al betaal ik die bloedzuigers het 10 dubbelen ;)
hee meid ben het helemaal met je eens het gaat om de kwaliteit en niet om hoeveel het is ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.