Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help me zwangerschap doorheen te helpen

Pagina's : [1] 2

missynador
16-03-2006, 16:54

Ik ben iedere keer duizelig en misselijk, soms lig ik dagen in bed... niet verwacht. Het eten smaakt ook niet ooooooooooooooooo ik wil er van af van die duizeligheid.:traan1: ik ben pas twee maanden

Misss_Qamar
16-03-2006, 16:56
Ik ben iedere keer duizelig en misselijk, soms lig ik dagen in bed... niet verwacht. Het eten smaakt ook niet ooooooooooooooooo ik wil er van af van die duizeligheid.:traan1: ik ben pas twee maanden meskienaaa:( maar het hoort erbij he. Je krijgt er wel iets gigantisch moois voor terug, voor die pijn. Zo'n kleine poezelige, zachte baby. :Iluvu:

missynador
16-03-2006, 17:15
meskienaaa:( maar het hoort erbij he. Je krijgt er wel iets gigantisch moois voor terug, voor die pijn. Zo'n kleine poezelige, zachte baby. :Iluvu::D ja ik weet

Goudmeisje
16-03-2006, 18:02
Je moet gewoon doorbijten meid, heb ik ook gehad, zo erg was het bij mij. ik at helemaal niets meer alleen maar overgeven. heb uiteindelijk medcijnen van de huisarts gehad tegen de misselijkheid. Iedereen zei toen tegen me, na 3 a 4 maanden is het over. Ik geloofde het echt niet. maar alhamdoelilah is het helemaal over en geniet ik heerlijk van mijn zwangerschap. Sterkte meid, je moet ook zo denken, je krijgt er wat moois voor, een KINDJE!

Marisah
16-03-2006, 18:04

Salaam alaikum, Heel herkenbaar! Ik heb meer dan 5 maanden overgegeven, dus ik weet hoe brak je je kan voelen. Er zijn heel veel tips om het te verminderen als het gewone zwangerschapsmisselijkheid is, moet je ff googlen. Uiteindelijk heb ik een soort pillen gekregen en even daarna was het opeens over... M.

badparel
16-03-2006, 18:08
Meid je geeft het ook niet op he?:moe: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=821925

missynador
16-03-2006, 18:26
Meid je geeft het ook niet op he?:moe: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=821925ik ben werkelijk zwanger wat praat je alleen nu voel ik me zo:o

badparel
16-03-2006, 18:27
ik ben werkelijk zwanger wat praat je alleen nu voel ik me zo:o Ja meid,allahie kemal bilgayr insha allah,je spreekt jezelf alleen continu tegen Ewa allahiehdiena oe safi;)

missynador
16-03-2006, 18:28
Ja meid,allahie kemal bilgayr insha allah,je spreekt jezelf alleen continu tegen Ewa allahiehdiena oe safi;)weet je wat ik eng vind de bevalling:o

chimenne
16-03-2006, 18:35
Ik ben iedere keer duizelig en misselijk, soms lig ik dagen in bed... niet verwacht. Het eten smaakt ook niet ooooooooooooooooo ik wil er van af van die duizeligheid.:traan1: ik ben pas twee maanden :moe:

chimenne
16-03-2006, 18:35
weet je wat ik eng vind de bevalling:o Ben je zwanger van je getrouwde vriend?:rolleyes:

TheMansion
16-03-2006, 18:45
Ben je zwanger van je getrouwde vriend?:rolleyes: :hihi:

badparel
16-03-2006, 22:43
Ben je zwanger van je getrouwde vriend?:rolleyes: :maf: :moe: Ik krijg ook geen hoogte van haar

oumnia
17-03-2006, 09:04
missynador, Ik was helemaal niet misselijk of zo tijdens mijn eerste weken maar 1 ding wat ik echt niet kon was de hele dag achter de pc zitten, ik kreeg daar ongelooflijke hoofdpijn van en werd er duizelig van... Ik vind het knap dat jij dat wel kan met al je misselijkheidsklachten...

Faris
17-03-2006, 17:22

Ik ben iedere keer duizelig en misselijk, soms lig ik dagen in bed... niet verwacht. Het eten smaakt ook niet ooooooooooooooooo ik wil er van af van die duizeligheid.:traan1: ik ben pas twee maanden Je moet in therapie, je bent psychisch ziek...Had ik een paar maanden geleden tegen jou gezegd, maar je luistert niet.

Pagina's : [1] 2