Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Senseo en lekken....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

KoezKoez
16-03-2006, 16:24

Ik heb mijn Senseo apparaat in augustus 2005 gekocht en hij lekt al een enige tijd aan de onderkant, wie heeft dit probleem ook... ik heb hem bij de blokker gekocht en hij heeft nog garantie, denken jullie dat ze hem terug nemen, of eventueel ruilen:confused:

soulfa
16-03-2006, 16:26
Ja, kunt m gewoon terug brengen, daar doen ze niet moeilijk over. Je krijgt gelijk een nieuwe mee.

KoezKoez
16-03-2006, 16:31
Ja, kunt m gewoon terug brengen, daar doen ze niet moeilijk over. Je krijgt gelijk een nieuwe mee. Ja echt!!! Ik heb net de blokker gebeld... en ze zeiden dat ze producten van boven de 50 euro ter reparatie stellen, dus dat betekend dat ik hem een paar weken kwijt ben :huil:............. ik kan niet zonder mijn senseooooooooo :traan1:

bunty_aur_bably
16-03-2006, 16:31
Ja, kunt m gewoon terug brengen, daar doen ze niet moeilijk over. Je krijgt gelijk een nieuwe mee. klopt;)

bunty_aur_bably
16-03-2006, 16:34

Ja echt!!! Ik heb net de blokker gebeld... en ze zeiden dat ze producten van boven de 50 euro ter reparatie stellen, dus dat betekend dat ik hem een paar weken kwijt ben :huil:............. ik kan niet zonder mijn senseooooooooo :traan1: Raar mijn föhn heeft het een tijdje niet gedaan en met mijn bon kreeg ik gewoon een nieuwe uit de kast.;) kan niet zonder moest gelijk een nieuwe hebben:maf2:

KoezKoez
16-03-2006, 16:37
Raar mijn föhn heeft het een tijdje niet gedaan en met mijn bon kreeg ik gewoon een nieuwe uit de kast.;) kan niet zonder moest gelijk een nieuwe hebben:maf2: bij de blokker?? en was hij meer dan 50 euro waard?

bunty_aur_bably
16-03-2006, 16:39
bij de blokker?? en was hij meer dan 50 euro waard? Yep 89.99 Euro en bij de blokker ja. Probeer een bloker waar Marokkanen werken:hihi: werkt altijd en ze helpen ook altijd;)

Faris
16-03-2006, 16:41
Ik heb mijn Senseo apparaat in augustus 2005 gekocht en hij lekt al een enige tijd aan de onderkant, wie heeft dit probleem ook... ik heb hem bij de blokker gekocht en hij heeft nog garantie, denken jullie dat ze hem terug nemen, of eventueel ruilen:confused: Ik denk die witte rubber is gescheurd. Er staat ook in handleiding: Tijdens het reinigen van de waterverdeelplaat moet je wel voorzichtig zijn dat (rubberen afdichting) niet onder de rand van de waterverdeelplaat gedrukt wordt, anders gaat de machine lekken. http://img95.imageshack.us/img95/5461/dscf00025zu.jpg (http://imageshack.us)

cocoenco
16-03-2006, 16:54
Ik had een senseo apparaat van mijn vriendin gekregen en toen kwam mijn schoonzus een keer uit marokko en ik lag s ochtends nog te slapen dus zij had trek in een bakkie koffie wat doet ze pakt ze gewone koffie en doet een schep in dat houdertje en ging lekker van haar bakkie genieten :moe: Dus ik word wakker en wil dat ding openmaken, gaat het niet meer open het is een soort van vacuumgezogen :hihi: we hebben het met moeite open gekregen en schoongemaakt en toen weer gebruikt, maar toen zat het weer dicht :maf: Ik was boos en heb het weggegooid :kwaad: mijn man heeft een nieuwe gekocht :) en heeft tegen zijn zus gezegd dat hij het apparaat gemaakt heeft :maf2:

Faris
16-03-2006, 16:57
Ik had een senseo apparaat van mijn vriendin gekregen en toen kwam mijn schoonzus een keer uit marokko en ik lag s ochtends nog te slapen dus zij had trek in een bakkie koffie wat doet ze pakt ze gewone koffie en doet een schep in dat houdertje en ging lekker van haar bakkie genieten :moe: Dus ik word wakker en wil dat ding openmaken, gaat het niet meer open het is een soort van vacuumgezogen :hihi: we hebben het met moeite open gekregen en schoongemaakt en toen weer gebruikt, maar toen zat het weer dicht :maf: Ik was boos en heb het weggegooid :kwaad: mijn man heeft een nieuwe gekocht :) en heeft tegen zijn zus gezegd dat hij het apparaat gemaakt heeft :maf2: :haha: Sorry dat ik moest lachen, best vervelend eingelijk. Gewoon een tweede senso kopen, ze zijn in aanbieding voor 45 euro.

cocoenco
16-03-2006, 17:00
heb al een nieuwe

KoezKoez
16-03-2006, 17:04
Ik denk die witte rubber is gescheurd. Er staat ook in handleiding: Tijdens het reinigen van de waterverdeelplaat moet je wel voorzichtig zijn dat (rubberen afdichting) niet onder de rand van de waterverdeelplaat gedrukt wordt, anders gaat de machine lekken. http://img95.imageshack.us/img95/5461/dscf00025zu.jpg (http://imageshack.us) Bij mij lekt ie aan de onderkant, dan krijg ik allemaal van de lelijke zwarte kringen :moe:... Ps.. ik heb hetzelfde kleur als die van jou :hihi: Ik gooi gewoon al mijn charmes in de strijd en eis gewoon een nieuwe:ego:

5150
16-03-2006, 17:16

Ik vind koffie nog steeds het lekkerst als ie gemaakt wordt met zo'n kleine koffieapperaat waar je eerst water in doet en dan zo'n deksel met koffie dr in en dan op t vuur. Samen met warme melk. Let op eerst de koffie dan de melk! Zeg maar net zoals ze t in Marokko doen. Otherwise I'll pas.

cocoenco
16-03-2006, 17:25
Ik vind koffie nog steeds het lekkerst als ie gemaakt wordt met zo'n kleine koffieapperaat waar je eerst water in doet en dan zo'n deksel met koffie dr in en dan op t vuur. Samen met warme melk. Let op eerst de koffie dan de melk! Zeg maar net zoals ze t in Marokko doen. Otherwise I'll pas. Ik weet wat je bedoeld, dat is een espresso potje. dat is idd de lekkerste, mits je versgebrande koffie hebt :goedzo:

layla86
16-03-2006, 17:28
En paar maanden geleden had ik ook en probleem met mijn senseo de senseo ging niet meer open. ik was zo boos ik had em maar en paar maanden. ik was ook het bonnetje kwijt ik dacht saffiet daar gaat mijn senseo hahah. ik had toen en emailtje gestuurt aan expert en had het uitgelegt ik mocht em gelijk naar de winkel brengen om te laten maken. naar 2 weken mocht ik em gratis ophalen. Zo ziet je het maar ze doen wel makkelijk sommige winkels

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24