Bekijk volle/desktop versie : Haarmode Arbia (kinkerstraat)



Pagina's : [1] 2

16-03-2006, 15:26
Hey girls,

heb ff advies nodig. Hebben jullie misschien ervaringen met de kapster Arbia van de kapsalon in de kinkerstraat?? Zij doet ook visagie en haar voor bruidjes. En wij waren dus van plan om haar de bruidsstyling te laten doen op de bruiloft.
Kan iemand me wat meer over haar vertellen???

We hebben geen negaffa genomen omdat wij slechts de visagie en haarstyling nodig hebben (de jurken worden zelf ontworpen) en eigenlijk ook nog de sieraden. Iemand misschien nog adressen waar je deze apart kan huren??

Thank you anyway

Faith

16-03-2006, 15:31


Ik heb ze voor het eerst zondag meegemaakt ...

Wat ik zag beviel me wel moeti k zeggen .. En ook hele vriendelijk dames .. (moeder en dochter geloof ik . Al hoewel ze slah 3nbi ,als zussen uitzagen)

Veel suc6

16-03-2006, 15:37
Hallo,

Ze heeft mijn zus opgemaakt toen ze haar bruidsjurk aandeed. Het verschil tussen de make-up van arbia en de make-up van de negaafa was duidelijk te zien. Mijn zus straalde.....ze had bloemen in het haar van mijn zus gedaan en het stond prachtig. Mijn zus zegt nog steeds dat ze nog nooit zo goed eruit heeft gezien. Arbia kijkt naar je gezicht en wat bij je past zowel voor je haar als make-up. Ik knip en verf en fohn mijn haar bij haar sinds we haar hadden ingehuurd voor de bruiloft. Ik heb haar ook geboekt voor mijn bruiloft.
je moet gewoon precies aangeven wat je wilt en een paar plaatjes meenemen van leuke kapsels en dan vertelt ze eerlijk of ze het wel of niet bij je vindt passen.

ze is zeker een aanrader

succes

16-03-2006, 15:54
heel adam bijna gaat erheen ik vind dat ze het goed doet... vooral je haren blonderen is dat de beste kapsalon ... voor de rest op en top ... ga er regelmatig heen

16-03-2006, 16:51



Citaat door abracadabra:
Hallo,

Ze heeft mijn zus opgemaakt toen ze haar bruidsjurk aandeed. Het verschil tussen de make-up van arbia en de make-up van de negaafa was duidelijk te zien. Mijn zus straalde.....ze had bloemen in het haar van mijn zus gedaan en het stond prachtig. Mijn zus zegt nog steeds dat ze nog nooit zo goed eruit heeft gezien. Arbia kijkt naar je gezicht en wat bij je past zowel voor je haar als make-up. Ik knip en verf en fohn mijn haar bij haar sinds we haar hadden ingehuurd voor de bruiloft. Ik heb haar ook geboekt voor mijn bruiloft.
je moet gewoon precies aangeven wat je wilt en een paar plaatjes meenemen van leuke kapsels en dan vertelt ze eerlijk of ze het wel of niet bij je vindt passen.

ze is zeker een aanrader

succes
Heeft je zus een negaffa en de kapster allebei genomen, een voor de jurken en een voor de bruidsjurk??
Waarom als ik vragen mag?

Maar voor de rest was dus helemaal toppie??

16-03-2006, 16:54

Citaat door beni_bouyachie:
Ik heb ze voor het eerst zondag meegemaakt ...

Wat ik zag beviel me wel moeti k zeggen .. En ook hele vriendelijk dames .. (moeder en dochter geloof ik . Al hoewel ze slah 3nbi ,als zussen uitzagen)

Veel suc6
Ik was er ook, welke dames waren het dan??

Ik vond de make-up trouwens heel erg overdreven op de show, ze stonden naast me en t zag er echt uit als plamuurlaag. Maar toen ze op t podium stonden, viel dat niet op. Maar ja, de foto's zijn natuurlijk wel close- ups en ik vraag me af hoe t dat er dan uit ziet??

16-03-2006, 16:55

Citaat door tempted_2_touch:
heel adam bijna gaat erheen ik vind dat ze het goed doet... vooral je haren blonderen is dat de beste kapsalon ... voor de rest op en top ... ga er regelmatig heen
Haha is dat zo, dan loop ik waarschijnlijk achter, want ik ga altijd naar malika

hmmm misschien tijd om te switchen...

16-03-2006, 17:07
waar zit zij als k vragen mag utrecht, a'dam, r'dam?

16-03-2006, 17:09

Citaat door Faith84:
Ik was er ook, welke dames waren het dan??

Ik vond de make-up trouwens heel erg overdreven op de show, ze stonden naast me en t zag er echt uit als plamuurlaag. Maar toen ze op t podium stonden, viel dat niet op. Maar ja, de foto's zijn natuurlijk wel close- ups en ik vraag me af hoe t dat er dan uit ziet??
ik was zondag ook door haar opgemaakt voor de modeshow het was nniet bij iedereen even mooi gemaakt en het was inderdaad wel schrikken van de hoeveelheid maar inderdaad van ver af zag het er mooi uit en daar ging het denk ik om, mijn haar had ze wel mooi opgestoken vond ik maar dat van een ander meisje had ze weer heel simpel gedaan,

voor mij had ze een bruidskapsel gedaan omdat ikals bruid ging en dat vonden de meeste wel mooi

16-03-2006, 17:17

Citaat door Faith84:
Ik was er ook, welke dames waren het dan??

Ik vond de make-up trouwens heel erg overdreven op de show, ze stonden naast me en t zag er echt uit als plamuurlaag. Maar toen ze op t podium stonden, viel dat niet op. Maar ja, de foto's zijn natuurlijk wel close- ups en ik vraag me af hoe t dat er dan uit ziet??
het is natuurlijk logisch dat er op een show wel veel make up wordt gebruikt met al dat licht enzo moet dat wel (vind ik) zodat het er ook van ver mooi uit ziet

16-03-2006, 18:01

Citaat door tempted_2_touch:
het is natuurlijk logisch dat er op een show wel veel make up wordt gebruikt met al dat licht enzo moet dat wel (vind ik) zodat het er ook van ver mooi uit ziet
ja dat snap ik, maar je schrikt van de hoeveelheid van dichtbij.....

16-03-2006, 18:03

Citaat door sanae_mae:
ik was zondag ook door haar opgemaakt voor de modeshow het was nniet bij iedereen even mooi gemaakt en het was inderdaad wel schrikken van de hoeveelheid maar inderdaad van ver af zag het er mooi uit en daar ging het denk ik om, mijn haar had ze wel mooi opgestoken vond ik maar dat van een ander meisje had ze weer heel simpel gedaan,

voor mij had ze een bruidskapsel gedaan omdat ikals bruid ging en dat vonden de meeste wel mooi
O jij was t bruidje!!!! Haha weet echt niet meer wie of wat ik allemaal gezien heb. Moet wel zeggen dat die meiden er in t begin met die hoofddoeken er als turkjes uitzagen

Maar hoe was in de omgang? Is ze vlot in haar werk? En werkt ze alleen?

16-03-2006, 18:10



Citaat door Faith84:
ja dat snap ik, maar je schrikt van de hoeveelheid van dichtbij.....
gewoon zeggen dat je dat niet wilt... een proef doen ofzo

16-03-2006, 18:18

Citaat door tempted_2_touch:
gewoon zeggen dat je dat niet wilt... een proef doen ofzo
Ja inderdaad, ik heb gewoon afgesproken met haar om eerst een proefkapsel te laten doen en misschien nog de make - up erbij..

Ben benieuwd, maar tot nu toe geen enkele slechte reactie....doesh

16-03-2006, 18:29

Citaat door Faith84:
Ja inderdaad, ik heb gewoon afgesproken met haar om eerst een proefkapsel te laten doen en misschien nog de make - up erbij..

Ben benieuwd, maar tot nu toe geen enkele slechte reactie....doesh
daarom meid je moet altijd alles zelf meemaken das het beste... zelf heb ik alleen me haar bij haar laten blonderen thats it... make up ik weet niet hoe dat precies zit maar volgens mij okee

Pagina's : [1] 2