Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : oke (stel) je bent getrouwd...

Pagina's : [1] 2

meryem23
13-05-2003, 19:07

... zoals velen altijd al zeggen,vinden we het over het algemeen belangrijk dat zowel de man als de vrouw huishoudelijke taken op zich nemen. welke taken zou jij zelf willen doen en welke mag je partner doen????

nour_el_3oejoen
13-05-2003, 19:09
hmmmm...de man mag van mij gewoon zitten als hij maar niet meer rommel maakt dan is het goed...;)....

meryem23
13-05-2003, 19:10
hoeft hij helemaal nergens mee te helpen? zelf niet de tuin op orde brengen ofzo??

Lady_moi
13-05-2003, 19:11
Origineel gepost door nour_el_3oejoen hmmmm...de man mag van mij gewoon zitten als hij maar niet meer rommel maakt dan is het goed...;).... ik sluit me bij u aan :)

Lady_moi
13-05-2003, 19:12

Origineel gepost door meryem23 hoeft hij helemaal nergens mee te helpen? zelf niet de tuin op orde brengen ofzo?? je weet toch hoe mannen en huishoud zijn :D zo heb ik liever dat hij niks doet dan het alleen maar erger te maken

Rihem
13-05-2003, 19:13
Ik wil zeker niet iedere dag thuiskomen van mijn werk, en dat ik ook nog alle huistaken alleen moet doen.. Dit soort dingen moet je nog voor het huwelijk bespreken vind ik.. Alles moet gezamelijk!!

Fous
13-05-2003, 19:15
Ik verwacht wel dat hij het nodige doet in huis. Zoals de afwas, soms koken(doe ik liever zelf) en het repareren van gebroken goed. De taken wel gelijk verdelen vind ik wel richtig. Dus niet dat de een alles doet en de ander die er maar zit zonder een vinger uit te steken...

nour_el_3oejoen
13-05-2003, 19:15
Origineel gepost door lady_moi je weet toch hoe mannen en huishoud zijn :D zo heb ik liever dat hij niks doet dan het alleen maar erger te maken wallahilla...beter niets doen die mannen en op hun achterwerk zitten dan de boel nog rommeliger te maken..:D...:maf:......

Lady_moi
13-05-2003, 19:18
Origineel gepost door nour_el_3oejoen wallahilla...beter niets doen die mannen en op hun achterwerk zitten dan de boel nog rommeliger te maken..:D...:maf:...... met jou kan ik praten :D maar da betekend nie dat die de hele dag voor de tv mag zitten hij moet werken ale A real job!hij moet voor de inkomen zorgen :stout: :D

sorayaatje
13-05-2003, 19:18
Ik wil zeker niet iedere dag thuiskomen van mijn werk, en dat ik ook nog alle huistaken alleen moet doen.. Dit soort dingen moet je nog voor het huwelijk bespreken vind ik.. Alles moet gezamelijk!! ik vind je hebt helemaal gelijk schat

sorayaatje
13-05-2003, 19:19
[QUOTE]Origineel gepost door sorayaatje [B]Ik wil zeker niet iedere dag thuiskomen van mijn werk, en dat ik ook nog alle huistaken alleen moet doen.. Dit soort dingen moet je nog voor het huwelijk bespreken vind ik.. Alles moet gezamelijk!! je hebt volkomen gelijk :D :Iluvu: :Iluvu:

Charmilla
13-05-2003, 19:22
Origineel gepost door Rihem Ik wil zeker niet iedere dag thuiskomen van mijn werk, en dat ik ook nog alle huistaken alleen moet doen.. Dit soort dingen moet je nog voor het huwelijk bespreken vind ik.. Alles moet gezamelijk!! je leeft toch samen, waarom niet gezamelijk alle taken verdelen.. weet je waar ik zo een hekel aan heb aan die mannen, die in hun eige huis niet eens weten waar de koekepan of iets derg. ligt..

beppie_truus
13-05-2003, 19:25
Origineel gepost door meryem23 ... zoals velen altijd al zeggen,vinden we het over het algemeen belangrijk dat zowel de man als de vrouw huishoudelijke taken op zich nemen. welke taken zou jij zelf willen doen en welke mag je partner doen???? zie ik wel als ik getrouwd ben :D

meryem23
13-05-2003, 21:24
Origineel gepost door fatihazeroual samen helpen met mekaar dat is ook plezanter WAT ROMANTISCH!! ik droom even nog... precies, dream on.... wat is er nou zo romantisch aan het huishouden doen. als alles is gedaan wordt het pas romantisch :stout: hopen we dan he....

meryem23
13-05-2003, 21:26

Origineel gepost door lady_moi met jou kan ik praten :D maar da betekend nie dat die de hele dag voor de tv mag zitten hij moet werken ale A real job!hij moet voor de inkomen zorgen :stout: :D wil jij dan huisvrouw worden?? niks mis mee hoor. maar als dat jouw plan is, kan ik me voorstellen dat je zelf het huishouden gaat doen. Wanneer ik incha'allah kinderen krijg, ga ik ook niet meer fulltime werken en ook zelf voor het huishouden zorgen denk ik....maar ja eerst moet er nog getrouwd worden en dan zien we wel verder

Pagina's : [1] 2