Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje voor de mannen!!!!!!!!!!!!!!!!

acelya2
16-03-2006, 02:03

ik wil even wat vragen hoop dat iemand mij antwoord kan geven het gaat om mijn man hij zit ergens mee kijk hij houd zich goed aan de regels van de islam vooral het bidden daar gaat devraag dan ook over als een man sperma of voorvocht krijgt mag hij toch niet bidden moet hij zich eerst wassen nou is het probleem hij verliest telkens voorvocht zonder dat hij opgewonden is dat is erg lastig want moet hij zich steeds wassen heeft iemand dit ook gehad of weet iemand wat het kan zijn dan hoor ik het graag groetjes

saaraah_
16-03-2006, 14:11
Jah, sorry geen verstand,

Para_Chickie
16-03-2006, 14:44
ik wil even wat vragen hoop dat iemand mij antwoord kan geven het gaat om mijn man hij zit ergens mee kijk hij houd zich goed aan de regels van de islam vooral het bidden daar gaat devraag dan ook over als een man sperma of voorvocht krijgt mag hij toch niet bidden moet hij zich eerst wassen nou is het probleem hij verliest telkens voorvocht zonder dat hij opgewonden is dat is erg lastig want moet hij zich steeds wassen heeft iemand dit ook gehad of weet iemand wat het kan zijn dan hoor ik het graag groetjes hmmm ik sou het ni weten heb er geen verstand van ga na de dokter....want zo sgiet het ni op

samira_k
16-03-2006, 14:48
sommige doen er een stukje wc papier omheen..:rolleyes:

Gekkepiet
16-03-2006, 15:48

haha mischien heeft ie een druiper. is een soa.

Jaap_Aap
16-03-2006, 16:34
incontinent

saaraa
16-03-2006, 17:30
Ga naar de dokter... want het is niet normaal... Kus:Saaraa

sam83
16-03-2006, 18:32
hij moet gewoon lodouw doen

sielieboy
16-03-2006, 18:58
dat is geen voorvocht, dat is urine, uw man heeft last van incontinentie Niet verschieten, als uw man 55+ is, is hij geen uitzondering Uw huisarts gaat u verder helpen.

C_warrior
17-03-2006, 02:13
veel mannen hebben daar last van, dat er een voorvocht vrij komt zonder opgewonden te zijn, maar een man krijgt meerdere malen per dag een Reboot. gewoon woedoe doen