Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : FF lachen!!!

Pagina's : [1] 2

pietjepuk83
13-05-2003, 18:15

Een marokkaan gaat naar de disco met een T-shirt aan waar op staat: Antillianen hebben 3 problemen. Een antilliaan komt op hem af en vraagt "Ey wat is dat voor een onzin, swa? De Marokkaan antwoord: "Kijk dat is jullie eerste probleem...jullie zijn veel te nieuwsgierig". De antilliaan gaat weg maar komt een paar minuten later met een vriend terug en beginnen de mocro uit te dagen. De Marokkaan reageert met: "Kijk, dat is jullie tweede probleem...jullie zijn veel te agressief! De twee antillianen verdwijnen en de marokaan drinkt lekker zijn cola op, danst een uurtje en gaat naar huis. Buiten de discotheek wordt hij opgewacht door 5 antillianen...ze trekken allemaal een mes! De marokaan reageert direct: "Kijk,en dat is jullie derde probleem...Jullie komen altijd met een mes naar een schietpartij!!! Vraag: Wat is het snelste dier ter wereld?? Antwoord: De laatste kip in Somalie!

pietjepuk83
13-05-2003, 18:18
Een Marokaan koopt een BMW M3 en rijdt ermee over de snelweg. Plotseling krijgt hij een lekke band. Hij zet de auto aan de kant en begint de band te verwisselen. Opeens remt er met gierende banden een oude Opel Kadet en stopt voor de BMW. Een Turk stapt uit, pakt een krick uit zijn kofferbak, slaat de ruit in van de BMW en opent de deur. "Wat doe je nou?" vraagt de Marokkaan. Antwoordt de Turk: "Neem jij de banden nou maar, dan pak ik de autoradio.!!"

missriffia03
13-05-2003, 18:22
mwoehahahahahahahahahaha

superwomen
13-05-2003, 18:23
:giechel: :giechel: :giechel:

Lady_moi
13-05-2003, 18:24

hahaha die zat :lol:

pietjepuk83
13-05-2003, 18:47
Een kleine Marokkaanse jongen zit op de lagere school en wil graag Nederlander worden. Dus hij naar zijn leraar en vertelt hem van zijn wens. De leraar heeft zegt echter tegen kleine marokkaan: "Je bent nu eenmaal marokkaan dus ik denk niet dat het mogelijk is." "Maar", zegt de meester, "Als jij nou voor Nederlands en rekenen minimaal een 9 haalt dan ben je voor mij een Nederlander." Dus de kleine marokkaan leren, studeren, (hard) werken en uiteindelijk haalt ie dan voor rekenen en Nederlands een 9 op zijn rapport. Vol trots laat ie dat de meester zien en zegt... "Nu ben ik een Nederlander toch?!" "Ja hoor", zegt de meester, "Jij bent nu een Nederlander." De klein marokkaan gaat vol trots naar zijn huis(je) en laat het rapport aan zijn vader zien. Vader is trots en hoort tot zijn verbijs-tering dat hij zegt: "Pa ik ben nu Nederlander", waarop zijn vader hem een paar rake hoeken geeft en zegt: "Praat niet zo raar je bent nog steeds een Marokkaan!!". Met een blauw oog gaat hij naar zijn moeder en laat ook haar zijn rapport zien en zegt: "Mam ik ben nu Nederlander" en zijn moeder geeft hem nog een paar stoten en zegt: "Nietes je bent gewoon een Marokkaan!" Hij gaat woedend naar zijn kamer en denkt: "Ik ben nog geen 10 minuten Nederlander en heb nu al een hekel aan die ***Marokkanen!"

missriffia03
13-05-2003, 18:49
mwoehahahahahahahahahahahaha

pietjepuk83
13-05-2003, 18:52
Een man komt de ABN AMRO Bank binnen en gaat naar het loket:"Ik wil een ***rekening openen bij deze ***bank..."Pardon?" zegt de dame "Ben jij doof ofzo,ik wil een ***rekening openen bij jouw ***bank.." "Eyoow, meneer,beleefd blijven alstublieft..."Watte *****, moet je een paar stoten op je oog"? "Luister meneer,ik ga de directeur erbij halen..." "Ja ja doe dat lelijk ***wijf! Roep je ***directeur erbij!" De directeur komt erbij: "Is er een probleem mijnheer?" "Geen idee,ik wil gewoon een ***rekening openen bij uw ***bank, want ik heb net een ***-erfenis ontvangen van één miljard." Waarop de directeur verbaasd antwoord: "En deze teringhoer doet moeilijk???

pietjepuk83
13-05-2003, 18:52
Een man komt de ABN AMRO Bank binnen en gaat naar het loket:"Ik wil een ***rekening openen bij deze ***bank..."Pardon?" zegt de dame "Ben jij doof ofzo,ik wil een ***rekening openen bij jouw ***bank.." "Eyoow, meneer,beleefd blijven alstublieft..."Watte *****, moet je een paar stoten op je oog"? "Luister meneer,ik ga de directeur erbij halen..." "Ja ja doe dat lelijk ***wijf! Roep je ***directeur erbij!" De directeur komt erbij: "Is er een probleem mijnheer?" "Geen idee,ik wil gewoon een ***rekening openen bij uw ***bank, want ik heb net een ***-erfenis ontvangen van één miljard." Waarop de directeur verbaasd antwoord: "En deze teringhoer doet moeilijk???

nour_el_3oejoen
13-05-2003, 18:55
:melig2:......:lol:..........

Lady_moi
13-05-2003, 18:57
wééééé whhahahhaa :lol:

missriffia03
13-05-2003, 18:58
mwoehahahahahahahahahahahaha

nour_el_3oejoen
13-05-2003, 18:58
Origineel gepost door pietjepuk83 Een Marokaan koopt een BMW M3 en rijdt ermee over de snelweg. Plotseling krijgt hij een lekke band. Hij zet de auto aan de kant en begint de band te verwisselen. Opeens remt er met gierende banden een oude Opel Kadet en stopt voor de BMW. Een Turk stapt uit, pakt een krick uit zijn kofferbak, slaat de ruit in van de BMW en opent de deur. "Wat doe je nou?" vraagt de Marokkaan. Antwoordt de Turk: "Neem jij de banden nou maar, dan pak ik de autoradio.!!" deze is de leuksteeeeeee.....:lol:...:lol:.....:lol:....

ladymarueca
13-05-2003, 18:59
wahahhaahhah die is erggg!!! xxxx of a lady

Lady_moi
13-05-2003, 19:03

Im a lady too :D

Pagina's : [1] 2