Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HOOFDDOEK-Topic!...

Pagina's : [1] 2 3

Marocca
13-05-2003, 17:42

Heyhey Sistah's; Nou kijk....er zijn al meerdere keren topics geopend over hoofddoeken,meiden die wel of niet een hoofddoek dragen en zovoort.. Maar voor diegenen die hem binnenkort insja allah nog gaan dragen(Waaronder Marocca ;) insja allah ) >Ik wens jullie veel succes...Het is natuurlijk een grote stap maar het feit dat je er voor beloond wordt is toch heel mooi! Dit betekent dan ook>kledij aanpassen ensow...Maar ik heb laatst een winkel bezocht in Brussel...wollah:dit is een tip! Hier vind je veel winkels waar je hijab-kledij kan kopen enzo! ;) Ect masja allah! :goedzo: Maar in feite kan je je kledij perfect aanpassen aangezien je zelfs van "gewone" kledij hijab kunt maken.. Voorbeeld:een leuke broek met een jurkje erover en dan een hoofddoek met onder en bovenlaag! Wiejaw...prachtig vind ik het ! :( Hoofddoeken heb je dan ook in alle maten,kleuren en soorten! :Iluvu: Persoonlijk vind ik de dubbele hoofddoeken het mooist! :goedzo: Maar wie van jullie draagt een hoofddoek en hoe passen jullie je kledij aan? :p Alvast bedankt! :zwaai: EN ALS ER IEMAND VRAGEN HEEFT,KAN JE DIE HIER PLAATSEN ZODAT WE ELKAAR KUNNEN HELPEN!

naisha
13-05-2003, 17:45
:goedzo: masha-allah dat je hem gaat dragen.

chicamaroquia
13-05-2003, 17:45
Ik heb zelf nog een paar vragen over el hijaab met betrekking tot kleding. Hoe zit het met: wijde getailleerde kleding (accent wordt toch op je vrouwelijke vormen gelegd? Hakschoenen (je loopt veel verleidelijker met zulke schoenen)?

Endless
13-05-2003, 17:46
MashaAllah als je 'm gaat dragen...:goedzo: Ik draag 'm nog niet..:( :jammer: Inshallah wel..

Lady_moi
13-05-2003, 17:49

ge zijt m :rolleyes:

Lady_moi
13-05-2003, 18:00
met lady_moi is alles oki en met u dan? :D

Marocca
13-05-2003, 18:01
Origineel gepost door weldennas ik draag al sinds mijn 6de een hoofddoek :) :maf: :rolleyes:

Dida
13-05-2003, 18:04
Origineel gepost door chica*******a Ik heb zelf nog een paar vragen over el hijaab met betrekking tot kleding. Hoe zit het met: wijde getailleerde kleding (accent wordt toch op je vrouwelijke vormen gelegd? Hakschoenen (je loopt veel verleidelijker met zulke schoenen)? Die eerste vraag ..je kan gewoon kleren kopen en vinden die niet al teveel op je vrouwelijke vormen aanwijzen.:) En hakschoenen ,tja dan moet men maar gewoon hakken dragen die niet tikken of gewoon zonder hak bij iedereen ligt het anders.Maar het is wel zo dat als je getik hoort het wel de aand8 trekt maar ja.:D

Dida
13-05-2003, 18:07
Origineel gepost door Marocca Heyhey Sistah's; Nou kijk....er zijn al meerdere keren topics geopend over hoofddoeken,meiden die wel of niet een hoofddoek dragen en zovoort.. Maar voor diegenen die hem binnenkort insja allah nog gaan dragen(Waaronder Marocca insja allah ) >Ik wens jullie veel succes...Het is natuurlijk een grote stap maar het feit dat je er voor beloond wordt is toch heel mooi! Dit betekent dan ook>kledij aanpassen ensow...Maar ik heb laatst een winkel bezocht in Brussel...wollah:dit is een tip! Hier vind je veel winkels waar je hijab-kledij kan kopen enzo! Ect masja allah! Maar in feite kan je je kledij perfect aanpassen aangezien je zelfs van "gewone" kledij hijab kunt maken.. Voorbeeld:een leuke broek met een jurkje erover en dan een hoofddoek met onder en bovenlaag! Wiejaw...prachtig vind ik het ! Hoofddoeken heb je dan ook in alle maten,kleuren en soorten! :Iluvu: Persoonlijk vind ik de dubbele hoofddoeken het mooist! Maar wie van jullie draagt een hoofddoek en hoe passen jullie je kledij aan? Alvast bedankt! EN ALS ER IEMAND VRAGEN HEEFT,KAN JE DIE HIER PLAATSEN ZODAT WE ELKAAR KUNNEN HELPEN! Inscha'Allah Inscha'Allah GA je hem dragen Masha'Allah heel erg mooi van je.:goedzo: Moge Allah(swt) je belonen voor de intensie die je hebt om een Hijab te gaan dragen.:) Ik zelf heb bij begin ook wat ge-experimenteerd ,eerst twee lagen ensjo maar dat zit best wel strak.:wat?!: Dus nu draag ik gewoon 1 hoofddoek grote helemaal om me hoofd gewikkeld en dat is veel luchtiger en zit lekkerder.:D Trouwens ikvroeg me wat af,hebben ze in Antwerpen ook van die wijde kleding ensjo? Zoals jelleba ensjo? Want kwil binnenkort wel naar Antwerpen om te shoppen,voor die kleding...:D

Dida
13-05-2003, 18:11
http://www.islamfortoday.com/images/kawthar.gif Net roodkapjUh ...:D

Marocca
13-05-2003, 18:15
Origineel gepost door chica*******a Ik heb zelf nog een paar vragen over el hijaab met betrekking tot kleding. Hoe zit het met: wijde getailleerde kleding (accent wordt toch op je vrouwelijke vormen gelegd? Hakschoenen (je loopt veel verleidelijker met zulke schoenen)? Ik weet de precieze antwoorden niet maar zoals Chida al zei... Het is best dat je wijde kledij koopt die geen lichaamsvormen laten zien...Vind je heel makkelijk hoor! ;) Enne...wat betreft die schoenen> ik heb zelf hakschoenen maar die tikken niet zo erg...vind ze gewoon mooi! :D Maar ook hierbij;heb je veel variatie's en soorten dus jij beslist ;) Check hier eens> http://home.hetnet.nl/~hdrif/Hidjaab1.htm :zwaai:

Lady_moi
13-05-2003, 18:16
het dondert :(

Marocca
13-05-2003, 18:17
Origineel gepost door naisha :goedzo: masha-allah dat je hem gaat dragen. Choekran aghtie en insja allah;jij misschien ook :p :zwaai:

Lady_moi
13-05-2003, 18:17
het donedert :(

Dida
13-05-2003, 18:23

http://www21.brinkster.com/salafi/sisters-net/hijab/pic/Hijab.gif What is Hijab? (http://www21.brinkster.com/salafi/sisters-net/hijab/hijab2.html) The Fear of Hijab (http://www21.brinkster.com/salafi/sisters-net/hijab/hijab3.html) Voor degenen die het Engels wel goed onder de knie hebben ... :D...

Pagina's : [1] 2 3