Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de getrouwde damens,.

Pagina's : [1] 2 3 4

Nedyá_
15-03-2006, 14:55

Salaam Allaikoem,. Ik kreeg opeens een raar ingeving. Ik vroeg me af wat jullie vaders jullie als cadeau hadden gegeven? Vond je het speciaal? Ik zelf zou het echt voortreffelijk vinden met een cadeau van mijn vader. Mijn zus zelf heeft een TV van mijn vader gekregen. Daarnaast heeft ze van mijn broers een Stereo gekregen. Deze dingen zijn niet zomaar dingen die in de woonkamer staan. Het is toch echt een aandenken aan je broers en ouders. Welke damens vertellen mij wat zij hebben gekregen? Vertel er bij hoe je het gekregen hebt. Met een gedicht? :o Of met een lekker zoen? :hihi: Vertel Vertel! Kussie Nedya

Nedyá_
15-03-2006, 15:03
Kom op! :o

Miss_sss
15-03-2006, 15:08
Mn 2ling heeft van mn vader 1500 euro gekregen, en rara wat ze ermee heeft gekocht :hihi: Een hele mooie herdenking aan je pa jah :o Lingeriess :giechel: Verder heeft ze de hele henna dag als verrassing gekregen.. Van mn ma kreeg ze 'gedargen worden in el3emerria' op der bruiloft als cadeau, beautycase gevuld met allerlei douglas spulletjes en ook geld, 500 euro dacht ik... daarmee heeft ze dan ook inkopen mee gedaan voor der bruiloft... Van mn zus kreeg ze geld en een groooteeeee mandje vol met spulletje... Van mn broer kreeg ze parfum en geld.. Van mn broertje ook parfum.. En rara wat heeft ze van mij gekregen :o en ojaa van mn broertje van 6 jaar iets van 20 mooie tekeningen en liefdesbriefjes :giechel:

Nedyá_
15-03-2006, 15:26
Hahah! Wat leuk man!

Miss_sss
15-03-2006, 15:29

Jaaaaaaaaaaaaa datzeker en voor de rest kreeg ze van iedereen wel wat leuks, geen rotzooi cadeua's :hihi: Maar bij ons is het standaard als een dichtbijzijnde fam, dus ook tante neef of nicht, trouwt, dat degen 100 euro krijgt.

Nedyá_
15-03-2006, 16:00
Soooooo! Nee, dat hebben wij zelf niet.

NoreJihan
15-03-2006, 18:11
Salaam Allaikoem,. Ik kreeg opeens een raar ingeving. Ik vroeg me af wat jullie vaders jullie als cadeau hadden gegeven? Vond je het speciaal? Ik zelf zou het echt voortreffelijk vinden met een cadeau van mijn vader. Mijn zus zelf heeft een TV van mijn vader gekregen. Daarnaast heeft ze van mijn broers een Stereo gekregen. Deze dingen zijn niet zomaar dingen die in de woonkamer staan. Het is toch echt een aandenken aan je broers en ouders. Welke damens vertellen mij wat zij hebben gekregen? Vertel er bij hoe je het gekregen hebt. Met een gedicht? :o Of met een lekker zoen? :hihi: Vertel Vertel! Kussie Nedya Bij ons zamelen me broers en zussen meestal geld en geven het aan me broer of zus die gaat trouwen. Soms kopen ze er ook iets leuks daarnaast. Is verschillend!

fessia_snoeperd
15-03-2006, 20:01
Mijn zus had een auto gekregen van mijn pa en oudste broer..:)Verder nog geld van famillieleden en ook geen rotzooi ofzo;) Groetjes

liefmeisje1984
15-03-2006, 23:12
Ik heb zelf geen vader meer maar ben wel verwend door mijn broes en zussen en hou heel veel van ze en mijn liefste moeder :goedzo:

nijntje84
15-03-2006, 23:30
Ik trouw bijna ik weet nog niet wat ik van pa krijg, maar voor mij is een mooi kadoo als me familieleden er allemaal zijn en plezier hebben op me bruiloft en ik wil een dikke zoen van pappa en de rest als ik weg ga( ohh god als ik daar nu aan denk krijg ik al tranen in me ogen):traan1: :traan1:

fessia_snoeperd
16-03-2006, 08:44
Ik trouw bijna ik weet nog niet wat ik van pa krijg, maar voor mij is een mooi kadoo als me familieleden er allemaal zijn en plezier hebben op me bruiloft en ik wil een dikke zoen van pappa en de rest als ik weg ga( ohh god als ik daar nu aan denk krijg ik al tranen in me ogen):traan1: :traan1: Is echt moeilijk om afscheid te nemen van je ouders enzovoort.Ik ging op mezelf wonen, ik woonde gewoon een paar stratem verder van mijn ouders vandaan.Ik heb gejankt toen ik uit huis ging in me eentje.Dus wat heb ik gedaan ben lekker teruggegaan naar mijn ma en broers:p

Miss_sss
16-03-2006, 10:29
Ennee ojaaa mn 2ling trouwde op oud en nieuwjaars avond, als surprise kreeg ze van mn broer een hele vuurwerk show hahahahaah al zijn vrienden die staken mooie sierwerk af, en jaa toen kwam het mn pa en ma die afscheid namen, want ze konden natuurlijk niet mee.. ze kreeg zoveel kussjess enzo dat iedereen van ging huilen :huil: mn pa maskien op dat moment en mn ma ook :traan1: En verder kreeg ze van mn oom een afterparty op scheveningen :banana: sooooooo dat vuurwerk gedoe echt romantischhhhhhh

nijntje84
16-03-2006, 12:32
Is echt moeilijk om afscheid te nemen van je ouders enzovoort.Ik ging op mezelf wonen, ik woonde gewoon een paar stratem verder van mijn ouders vandaan.Ik heb gejankt toen ik uit huis ging in me eentje.Dus wat heb ik gedaan ben lekker teruggegaan naar mijn ma en broers:p Jaa lijkt me echt moeilijkk ik maak me er echt zorgen over.:traan1: Jij kon terug gaan, als je gaat trouwen kun je niet meer terug hoor:hihi:

slimblondje
16-03-2006, 12:40
mijn pa richt onze slaapkamer hellemaal in:D en van ons ma krijgen we een fornuis

twatoen
16-03-2006, 12:40

echt leuke topic,nog meer wil nog meer weten.

Pagina's : [1] 2 3 4