Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tara Heeft Weer Iets Nieuws Ondekt!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

tara28
15-03-2006, 11:01

BRUININGSCREME VAN DOVE :banana: het is een bodylotion die je op je huid smeert je wordt heel mooi egaal bruin zonder dat je vlekken krijgt of dat het afgeeft. Hier in Utrecht is het bijna niet meer te verkrijgen. Ik ben 6 kruidvatten langs geweest, 1 da drogist en drie etos en allemaal hadden ze niks meer :traan1: Vandaag komt er een nieuwe lading DOVE binnen en ik kan ik me slag weer slaan :banana: Jullie zullen het misschien niet geloven, maar mijn schoonzus gebruikt het en liet me haar benen zien en ik dacht echt dat ze zat te liegen. Ik dacht echt dat mens neemt me in de maling ze gaat gewoon onder de zonnebank :moe: Maar niets is minder waar het komt echt door deze creme :love: Ga gelijk drie flacons halen :maf:

serenity
15-03-2006, 11:01
Is ie echt zo goed dan?

Romainna
15-03-2006, 11:02
Wie ziet haar benen dan allemaal.:moe:

badparel
15-03-2006, 11:03
Wie ziet haar benen dan allemaal.:moe: :hihi:

Sibel_flower
15-03-2006, 11:05

Effe testennn ben benieuwd

_NooR_
15-03-2006, 11:08
BRUININGSCREME VAN DOVE :banana: het is een bodylotion die je op je huid smeert je wordt heel mooi egaal bruin zonder dat je vlekken krijgt of dat het afgeeft. Hier in Utrecht is het bijna niet meer te verkrijgen. Ik ben 6 kruidvatten langs geweest, 1 da drogist en drie etos en allemaal hadden ze niks meer :traan1: Vandaag komt er een nieuwe lading DOVE binnen en ik kan ik me slag weer slaan :banana: Jullie zullen het misschien niet geloven, maar mijn schoonzus gebruikt het en liet me haar benen zien en ik dacht echt dat ze zat te liegen. Ik dacht echt dat mens neemt me in de maling ze gaat gewoon onder de zonnebank :moe: Maar niets is minder waar het komt echt door deze creme :love: Ga gelijk drie flacons halen :maf: Misschien een hele domme vraag maar smeer jij de bodylotion over je hele lichaam inclusief je gezicht? Ik kan namelijk geen bodylotion op mijn gezicht smeren omdat het veels te vet is voor mijn gezicht. Maar als je je hele lichaam insmeert met die lotion en overal bruin en je gezicht achterwege laat, lijkt mij de kleurverschil erg lelijk. ? NooR

farisa
15-03-2006, 11:09
mijn vriendin en ik hebben em toevallig gisteren ook gehaald, ik geloof dat soort dingen normaal niet, maar ga het toch proberen........dus wie weet....

tara28
15-03-2006, 11:10
Wie ziet haar benen dan allemaal.:moe: Ja dat vraag ik me nu ook af aangezien ze 24 uur per dag in een burka loopt :maf:

bunty_aur_bably
15-03-2006, 11:11
ook effe testen

tara28
15-03-2006, 11:13
Misschien een hele domme vraag maar smeer jij de bodylotion over je hele lichaam inclusief je gezicht? Ik kan namelijk geen bodylotion op mijn gezicht smeren omdat het veels te vet is voor mijn gezicht. Maar als je je hele lichaam insmeert met die lotion en overal bruin en je gezicht achterwege laat, lijkt mij de kleurverschil erg lelijk. ? NooR Ik ga het vanmiddag uitproberen ze waren overal uitverkocht. Maar me schoonzus doet het ook op haar gezicht en ze heeft nergens last van.

bunty_aur_bably
15-03-2006, 11:14
Wie ziet haar benen dan allemaal.:moe: zij zelf;) is precies hetzelfde als mooie lingerie dragen;)

tara28
15-03-2006, 11:17
zij zelf;) is precies hetzelfde als mooie lingerie dragen;) Je haalt de woorden uit me mond;)

badparel
15-03-2006, 11:18
Ja dat vraag ik me nu ook af aangezien ze 24 uur per dag in een burka loopt :maf: :maf2: :maf:

bunty_aur_bably
15-03-2006, 11:18
Effe testennn ben benieuwd SIbel je Avatar is:Iluvu: :Iluvu:

miss_rif21
15-03-2006, 11:19

Wie ziet haar benen dan allemaal.:moe: haar man mischien:D :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8