Bekijk originele versie : Wie is de beste Neggafa uit Den Haag?
berkenia16
15-03-2006, 10:25
Salaam ou3alaikoum wr wb,
Graag hoor ik jullie mening over, wie de beste neggafa uit Den Haag is!!!:confused:
Bij het vermelden van namen is het gewenst als je er ook een telefoonnummer bij zet, dan heb ik er ook wat aan!:goedzo:
Alvast vriendelijk bedankt!!!:)
riffia_faatje
15-03-2006, 10:27
negeffa laila
nummer is 0620326436
hele mooie jurken en hele lange slepen
egt een aanrader
neem een kijkje bij www.zyanahafida.nl
LadyLacoste
15-03-2006, 11:07
Zelf had ik een paar maanden terug zyana Hafida uit den haag en geloof me betere kan je echt niet krijgen!
Neggafa Hafida is 1 van de beste met alles wat je nodig hebt voor een Lahroussa :goedzo:
noriazin
15-03-2006, 11:20
Layla is the best
berkenia16
15-03-2006, 11:22
Dank jullie wel allemaal!!!
Maar kan iemand mij ook vertellen welke beter is? En op welk gebied?n wat ik van hen kan verwachten?
Ik vraag veel, dat weet ik hahah!!!
Maar wil de goede hebben snappie?!
LadyLacoste
15-03-2006, 11:32
Dank jullie wel allemaal!!!
Maar kan iemand mij ook vertellen welke beter is? En op welk gebied?n wat ik van hen kan verwachten?
Ik vraag veel, dat weet ik hahah!!!
Maar wil de goede hebben snappie?!
Ik zelf vindt Hafida beter omdat zij veel beter is in kapsels en visagie en haar kleding zijn allemaal verschillend je hebt echt een keuze bij haar
Zyana Laila heb ik vaker meegemaakt op andere bruiloften ze is niet slecht als zyana maar het kan wel wat extremer het is gewoontjes kleding kan er wel mee door maar ze heeft niet veel variatie en ik vindt dat ze zelf ook niet goed is in kapsels
maar ieder zijn eigen smaak off course anders moet je een afpraak maken bij beide zyana's en zelf kijken wie van welke twee je bevalt maar het staat wel algemeen bekent dat ze allebei als zyana's echt met afspraken werken en vertrouwde personen zijn!!
shakira_
15-03-2006, 12:10
ziana Hafida is goed en luisterd naar je wensen athans ik heb haar genomen voor in mei als ik ga trouwen, zij kwam zo lief over toen ik bij haar ging om mijn jurken uit te kiezen zij luisterde heel aandachtig.
eve over haar jurken zij zijn zo mooi allemaal dat ik niet kon kiezen.zij heeft gewoon het totalle paket zij is goed qwa jurken, kapsels ,make-up
tempted_2_touch
15-03-2006, 12:15
ik vind qua kleding ziana amira goed in denhaag... haar nummer heb ik niet
Miss_sss
15-03-2006, 12:30
Laylaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
luna_chick
15-03-2006, 12:49
Laylaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
moest even reageren op je ondertekening...mashallah reis ga je tegemoed zusje
drop erna even een reportage-verslag ervan.
allahie hifdek
moegenboesh
15-03-2006, 13:00
Negaffa Laila!!!!!!
Zouhaira
15-03-2006, 13:07
Negaffa Mounia is een aanrader. Ik ben naar de negaffa award en ik persoonlijk vind dat negaffa mounia veel mooiere jurken heeft als Layla en Hafida. Zij is net terug uit Marokko en heeft weer een nieuwe collectie meegenomen. Ook qua make up en kapsels is zij goed. Bij ieder jurk krijg je weer een ander kapsel. Ik zou je aanraden om een afspraak te maken en eens bij haar te gaan kijken.
tel.nr. 06 26206395
Jihannetje
15-03-2006, 13:18
ziana naima was de 1e negaffa in Den Haag en zit al meer dan 12 jaar in het vak als ik het goed heb. Mijn zussen hebben haar allebei gedaan en ik inchallah ook. Mooie make-up en kapsels. Maar ja,ervaring he.
0651830828
laila is ook wel ok,maar hafida vind ik 3x niks.De fotos op haar site zijn ook niet allemaal haar make-up. Veel tijdschriften en google doet ook wonderen haha.
succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.