Bekijk originele versie : wie kan mij helpen ik zie snachts rare figuren
sallaam als ik snachts slaap en soms word ik om 2 of 3 uur snachts wakker en dan zie ik soort mannen figuur staan en kijkt naar mij.
ik heb wel gehoord dat als je naast de wc slaapt dat dat je rare dingen kan zien.
moskila de slaapkamer is naast de wc :( wij hebben een vrijhuis en inplaats van benden hebben ze hem boven gedaan.
ik schreeuw soms echt hard net of ik vermoord word en soms maak ik meskin mijn man wakker en zeg kei hard er staat iemand daar.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen shoekraan :( :zwaai:
Origineel gepost door toety
sallaam als ik snachts slaap en soms word ik om 2 of 3 uur snachts wakker en dan zie ik soort mannen figuur staan en kijkt naar mij.
ik heb wel gehoord dat als je naast de wc slaapt dat dat je rare dingen kan zien.
moskila de slaapkamer is naast de wc :( wij hebben een vrijhuis en inplaats van benden hebben ze hem boven gedaan.
ik schreeuw soms echt hard net of ik vermoord word en soms maak ik meskin mijn man wakker en zeg kei hard er staat iemand daar.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen shoekraan :( :zwaai:
Bismillah Rahmani Rahim 3oudou billah ey saytan el Razim
Hoi toety.Dat lijkt me niet echt fijn,maar je hebt gelukkig iemand naast je.Nou ik heb geinformeert,ik weet niet of je moslim ben of niet,maar ik heb hier de oplossing,ik hoop dat je het kan lezen en geduld hebt om 99 keer hesbi jalah hoe ni3mal wakiel te zeggen(zachjes je wil je man toch niet wakker maken)voor je gaat slapen,maar wel in bed.En als je wakker word en toch die figuren ziet,BLIJF KALM(oooh wat heb ik makkelijk praten zeg,ik zou een hartaanval krijgen)MAAR DOE JE OGEN DICHT HOU JE MAN VAST EN ZEG KOELHOEALLAHHOEAHAD ALS JE DIE SOERAH KENT ANDERS LEER HEM UIT JE HOOFT.Of zet een koran op je nachtkasje.Ik heb er persoolijk nooit last van gehad,maar heb wel zo nu en dan,2 tot 6x per jaar last van bou3ebes.Volgende gebeurd er;eerst heb je een droom zo helder als water,echt schikbarend echt.Dan word je middin in de nacht wakker, je kijk je kamer in,maar je kan niet bewegen,dus je wilt scheeuwen om hulp te vragen,maar je kan ook niet praten.Echt,dat wil je echt niet meemaken.het lijkt gewoon of je ziel ervandoor wil gaan,je voelt het gewoon.Maar als ik dat heb,zeg ik alles wat ik jou heb gezegt te doen en dan kom ik langzaam terug(niet raar denken hoor,ik ben gewoon een doodnormale jongeman)Ik had het aan mijn moeder vertelt en zei dat het echt slecht is,maar alhamdoelilah ken ik een paar soerah en doehah.Moehim ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben,maar maak je geen zorgen,ze doen echt nix,je went er wel aan,binnen de kortste keren heb je er een paar vrienden bij(geintje)Ik wens je veel succes en hoop dat het weggaat,thallah en zorg goed voor je man,iets wat de dames tegenwoordig niet nodig vinden,doeiiiiiiiiiiiiii
laylatoelkader
13-05-2003, 21:30
Origineel gepost door ford
Hoi toety.Dat lijkt me niet echt fijn,maar je hebt gelukkig iemand naast je.Nou ik heb geinformeert,ik weet niet of je moslim ben of niet,maar ik heb hier de oplossing,ik hoop dat je het kan lezen en geduld hebt om 99 keer hesbi jalah hoe ni3mal wakiel te zeggen(zachjes je wil je man toch niet wakker maken)voor je gaat slapen,maar wel in bed.En als je wakker word en toch die figuren ziet,BLIJF KALM(oooh wat heb ik makkelijk praten zeg,ik zou een hartaanval krijgen)MAAR DOE JE OGEN DICHT HOU JE MAN VAST EN ZEG KOELHOEALLAHHOEAHAD ALS JE DIE SOERAH KENT ANDERS LEER HEM UIT JE HOOFT.Of zet een koran op je nachtkasje.Ik heb er persoolijk nooit last van gehad,maar heb wel zo nu en dan,2 tot 6x per jaar last van bou3ebes.Volgende gebeurd er;eerst heb je een droom zo helder als water,echt schikbarend echt.Dan word je middin in de nacht wakker, je kijk je kamer in,maar je kan niet bewegen,dus je wilt scheeuwen om hulp te vragen,maar je kan ook niet praten.Echt,dat wil je echt niet meemaken.het lijkt gewoon of je ziel ervandoor wil gaan,je voelt het gewoon.Maar als ik dat heb,zeg ik alles wat ik jou heb gezegt te doen en dan kom ik langzaam terug(niet raar denken hoor,ik ben gewoon een doodnormale jongeman)Ik had het aan mijn moeder vertelt en zei dat het echt slecht is,maar alhamdoelilah ken ik een paar soerah en doehah.Moehim ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben,maar maak je geen zorgen,ze doen echt nix,je went er wel aan,binnen de kortste keren heb je er een paar vrienden bij(geintje)Ik wens je veel succes en hoop dat het weggaat,thallah en zorg goed voor je man,iets wat de dames tegenwoordig niet nodig vinden,doeiiiiiiiiiiiiii
ik heb ook last van boekabas man, echt errug, vooral als ik iets engs droom, dan wil weg rennen, maar het kan niet, had het toen met mijn ouders erover gehad, toen zei mijn vader, nou simpel, ik maak hem gewoon af als hij bij mij komt, gewoon slaan hahahah typisch mijn vader, maar het lukt echt als ik nu voel dat hij in de buurt is want soms begint het echt vanaf je voeten, je voelt je langzamer verdoven, en dan doe ik mijn best om te bewegen en begin meteen in de lucht te slaan en dan ben ik wakker.
he toety meid, het kan ook zijn dat je je verbeeld door angst, heb ik ook wel eens als het donker is, ik hing een keer mijn bontwitte jas op de kast deur en ik keek er naar, wallah het leek echt op een vrouw met witte kleren, ik ging bijna dood ik kreeg rillingen door me hele lichaam, ik pakte me dekens en rende naar boven, maar het leek of die jas achter me liep, ik keek steeds achter me door angst zag ik gewoon die witte jas achter me. hahah, in zulke situaties moeten gewoon veel sora's zeggen, maar door die angst vergeet je alles en denk je aan niks, allah ister oejahfed jamie3 almoslimien.
sallaam ik ben ilhamdoellilah moslim ik bid elke dag maar ik heb gehoord van mijn schoonzus die sliep eerst naast de wc[slaapkamer naast de wc ] en als ze sochtends wakker heeft ze op haar benen blauwe plekken.
en ik heb van haar gehoord dat het snoene zijn in de wc wonen en daarom hebben ze haar steeds blauwe plekken gegeven.
maar ze is nu verhuist naar een ander slaap kamer en heeft er gelukkig niet last van.
ik dank jullie wel voor jullie adviesen.
najiba05
14-05-2003, 21:13
Een vraagje heb je de slaapkamer deur open staan s'nachts? Het is beter om de slaapkamer deur dicht te doen.
Origineel gepost door najiba05
Een vraagje heb je de slaapkamer deur open staan s'nachts? Het is beter om de slaapkamer deur dicht te doen. hahahah Sorry,niet met je eens,maakt niet uit,gewoon wc goed elke dat schoonmaken help een beetje en wat ik eerder heb beschreven
laylatoelkader
14-05-2003, 23:06
je wel ze heeft gelijk, als je gaat slapen moet je deur op slot doen, want de dejien kan naar binnen komen, en echt sirieus.
SALAAM.
MIJN SLAAPKAMER IS NAAST DE WC.IK ZIE NIETS.DUS IS HET NIET WAAR.
VOOR JE GAAT SLAPEN? MOET JE WOEDOE DOEN.EN DE KORAAN LEZEN.
3XHAMDOE.
3XKOEL AOEDOE BIRABI NAS.
3XKOEL AOEDOE BIRABI VALK.
3XKOEL HOEWA ALLAH.
3X SOERA ALLAHHOE LAILLAHA ILLAH HOEWA...........AIAAT LKOERSI.....
DAT ZIET JE NIETS.
DAT WAAKT HEEL DE NACHT EEN ENGEL OP U..
MOGE ALLAH U HELPEN ZUSTER
Origineel gepost door laylatoelkader
je wel ze heeft gelijk, als je gaat slapen moet je deur op slot doen, want de dejien kan naar binnen komen, en echt sirieus. ik heb nagekeken,klopt een beetje,het schijnt hoe ouder de djin hoe machtiger,dus als het een jonge djin is kan het wel helpen,en aangezien die djins haar nooit hebben aangevallen,tenm. dat neem ik aan,zou je best wel eens gelijk hebben :hoera:
sallaam allemaal :blauwkus: echt bedankt voor jullie adviesen ik ga het zeker doen insallah de koran lezen.
en de deur ga ik nu ook dicht doen :goedzo:
veel liefs toety :zwaai:
siham515
16-05-2003, 11:57
voor het slaapen een sorat koran lezen en alls komt goed slaap leker oke meid er geen boe man
je wel ze heeft gelijk, als je gaat slapen moet je deur op slot doen, want de dejien kan naar binnen komen, en echt sirieus.
de djin kan ook door de muren meisjes.
De djin hebben een enorme kracht.
het beste als je djin hebt kun je naar een imaan gaan.
je kan hem alleen aan door koran te lezen,waarbij de djin die in je zelf zit je afranselt... (je wordt zodanig uitgeput!!!)
Mijn vriendin heeft zoiets meegemaakt en geloof mij das geen pretje!!
Ik kost het niet aan zien en ben weggelopen...
Ik wens je alvast heel veel sterkte en geduld toe toety...
groetjes....
Origineel gepost door Aichake
de djin kan ook door de muren meisjes.
De djin hebben een enorme kracht.
het beste als je djin hebt kun je naar een imaan gaan.
je kan hem alleen aan door koran te lezen,waarbij de djin die in je zelf zit je afranselt... (je wordt zodanig uitgeput!!!)
Mijn vriendin heeft zoiets meegemaakt en geloof mij das geen pretje!!
Ik kost het niet aan zien en ben weggelopen...
Ik wens je alvast heel veel sterkte en geduld toe toety...
groetjes.... ligt eraan hoe oud de djin is
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.