Bekijk originele versie : wie heeft wel eens een voorgevoel gehad
sallaam allemaal
ik fietste een keer en ik kreeg een voor gevoel dat iemand de deur open zou doen.
en ja hoor 3 minuten later deed iemand de deur open en ik heeeeeeee joh ging met reflex :schok: een grote bocht nemen.
zoooo ze schrok wel die dombo :jammer: ze had niet naar haar achteruit spiegel gekeken.
ik dankte allah voor die voor gevoel en hebben jullie ook zo iets mee gemaakt.
masllama :zwaai:
Moeslimma87
13-05-2003, 22:23
Ik heb het soubhanallah heeeeeel vaak!!
Het is dan net of ik krijg geen adem en kort daarna
denk ik aan iets, en jah hoor,
dan gebeurt het echt ook. Soubahanllah,
ik vraag mijn eigen af, moet je zoeits als iets goeds
bekijken of juist niet????
Ya dounia, niet te geloven!!
ik heb ook voorgevoelens! Of als ik iets aan het denken ben, gebeurt het soms ook echt,
sobhannalah
ik heb dat ook subhannallah
laylaatje
15-05-2003, 21:22
ja dan denk je aan iemand ofzo en dan komt die gene eraan of belt ie
maghrebgirl20
15-05-2003, 23:28
whallah dat heb ik vaak dat ik iemand al 6 maanden niet heb gezien, en aan hem denk en dat ik hem of haar op die dag nog zie. of dan hebben het over een muziekplaat van 8 jaar geleden, en dan komt hij toevallig op, terwijl je hem normaal nooit ziet. en voorgevoel dat er iets gaat gebeuren heb ik vaak
SweetRose
15-05-2003, 23:37
Kdacht da k de enigste was...gelukkig niet
Ik heb da ni soms..maar altijd..kheb over iedereen en alles voorgevoelens en 99% van die voorgevoelens kloppen dan...
alhoceimagirl84
16-05-2003, 10:16
jazeker..... :D ....teveel om op te noemen allemaal :stout:
marokkoANGEL
16-05-2003, 10:28
GELUKKIG IK BEN NIET DE ENIGE IK HEB NIET ALLEEN VOOR GEVOELEN MAAR DEJAVU'S DROMEN VOORGEVOELEN VROEGER WAS IK ALTIJD BANG OM TESLAPEN MAAR MAAR LAATSTE TIJD HEB IK OOK ALS IK AAN HET DAGDROMEN BEN DAT IK ECHT HELEMAAL WEG BEN EN LATER HET ECHT GEBEURD LATER VERTELDE ME MOEDER DAT DAT HEEL NORMAAL IS IN ONSE FAMILIE EN DAT BIJ ME MOEDER KANT IEDEREEN HET HEEFT OF IETS ANDERS MAAR WEL BOVENNATUURLIJK...............
missysous
17-05-2003, 14:09
Ik heb een keer meegemaakt dat de moeder van een vriendin van me in mijn droom verscheen en afscheid nam. ze was helemaal in het wit gekleed. toen ik wakker werd dacht ik wat heeft deze droom te betekenen. Ik vertelde het mijn moeder en die zei bel dat meisje op en vraag hoe het gaat . En toen vertelde ze van weet je het nog niet mijn moeder is overleden. Ik schrok er van en was stil. Ik durfde niet naar haar huis te gaan om te condoleren.
Later heb ik haar verteld dat haar moeder twee dagen voor dat ze overleed bij mij in mijn droom verscheen om afscheid te nemen.
En dit was niet de laatste droom die ik kreeg voordat iemand overleed.
het is een gave van god maar toch eng.
sallaam meid ja het is eng maar net wat je zegt het is gods geschenk.
ik krijg ook gevoel als mensen slechte bedoelingen hebben en dat ik beter afstand moet nemen sboehannelah.
masallama :zwaai:
Origineel gepost door Saifi
IK heb eens gdroemd € 10 tussen koran beladen die heb ik boven mij bed. De volgende dag was ik echt nieuwsgierig toen ik koran pakkte zag ik de zlefde geld er tussen. subhannallah ik was echt verbast.
SOEBHANELLAH :)
divalatifa
19-05-2003, 15:40
Ik herken het ook allemaal maar aan die voorgevoelend ben ik nu wel gewend....wat ik ook wel vaak heb, en dat vind ik zo raar!!!!!!! is....
dat ik bepaalde momenten herken, alsof ik ze eerder meegemaakt heb. Heel vreemd maar dat ken je vast wel een deja vu noemen ze dat. Soms weet ik gewoon dat er iemand opgaat staan bv of dat er iemand heel hard gaat lachen, zonder dat ze dat aangeven.
Gisteren nog, zaten we met zn allen in de huiskamer, mn ouders, ik en de rest van de fam. En ik had het weer door nu had het alleen met de tv te maken. We waren iets aan het kijken en ik wist dat er een bepaalde scene zou komen en ja hoor......daar was t! ik schrok me dood man, ik weet niet wat t is maar ik heb wel van een paar andere mensen gehoord dat ze ook zoiets hebben, dus dat scheelt! haha weet ik we3da zeker dat ik niet gek aan t worden ben!! :toink:
Lady_moi
29-10-2003, 17:07
mijn voorgevoelen kloppen altijd :eek: vraag me nie hoe want ik weet da zelf nie :confused:..
Lady_moi
02-11-2003, 16:55
proberen voorkomen eh :eek:
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.