Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meisjes die later niet in de keuken willen staan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LZN
13-05-2003, 14:21

SHAME ON YOU! :D.

Afrowoman
13-05-2003, 14:26
ik vind koken heel erg leuk!!!!

Sahra22
13-05-2003, 14:27
Tuurlijk willen we wel in de keuken staan. Je kan toch ook andere leuke dingen doen op het aanrecht!! :D

Ikkeh
Helemaal geen shame,als ze dat niet willen dan willen ze dat niet;)

LADYKARIMA

Origineel gepost door BrAvE_MaXimus SHAME ON YOU! :D Marokkaanse jongens die niet in de keuken willen staan en huismannen willen worden shame on you :D hahahah

Meryam20
13-05-2003, 14:31
Het is ontzettend sexy en romantisch als ik een man zie in de keuken die aan het koken is!!!! En het is veel leuker als je man je helpt!!!! Dat zouden meer mannen moeten doen!!! :D

Sahra22
13-05-2003, 14:37
Origineel gepost door NtoumaKadaba hahahah en waar wil jij dan staan ? Voor een dichte slaapkamerdeur als hij niet meehelpt! :D

minora
13-05-2003, 14:38
Origineel gepost door Meryam20 Het is ontzettend sexy en romantisch als ik een man zie in de keuken die aan het koken is!!!! En het is veel leuker als je man je helpt!!!! Dat zouden meer mannen moeten doen!!! :D yep, mee eens :goedzo:

Meryam20
13-05-2003, 14:40
Origineel gepost door MijnFansForum dromen en nog eens dromen hahahaha een marokkaanse man in de keuken ..alleen als hij een eitje gaat bakken dan zal hij daar wel te vinden zijn Dromen???? Nou ik dacht het niet!!!! Wij zijn samen een huwelijk ingegaan om de dingen samen te doen en daar hoort ook het huishouden bij!!!! Ik zie het voor me ik ben doodmoe, kom thuis van een dag werken en ikmag doorschuiven naar de keuken terwijl manlief lekker voor de tv gaat zitten dacht het niet anders mag hij alleen eten en lekker op de bank blijven slapen!!!! :kwaad:

LADYKARIMA
13-05-2003, 14:41
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus je bedoeld dat 't soms een noodzaak is wanneer een man het klus in de keuken moet klaren, als de vrouw niet kan koken en er niks van bakt? dan kan je inderdaad de situatie aangemaam schetsen door te zeggen dat 't romantisch is :rolleyes: :D hahah jij bent ergggggggggggg

chillversum
13-05-2003, 14:43
Natuurliujk zijn er mannen die in de keuken willen staan, of althans mee willen helpen met koken. is dat zo erg? Of wil je de onderdrukking van eerdere generaties voortzetten?

crazy2000
13-05-2003, 14:45
koken enkel alleen wanneer dame niet thuis is en wanneer er niks te halen valt uit de koelkast dan effe eitje bakken

Meryam20
13-05-2003, 14:45
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus je bedoeld dat 't soms een noodzaak is wanneer een man het klus in de keuken moet klaren, als de vrouw niet kan koken en er niks van bakt? dan kan je inderdaad de situatie aangemaam schetsen door te zeggen dat 't romantisch is :rolleyes: :D Hahaha :rolleyes: ZOlang ik weet is er nog niemand gestroven van mijn kookkunsten, en ik denk dat de meeste marokaanse meisje opgevoegd zijn met de stelling de liefde van de man gaat door de maag!!! Dus koken kunnen we zeker, maar nogmaals zoals eerder vertelt is kan je de keuken ook voor andere dingen verbruiken:stout: je bent samen een huwelijk ingegaan met de bedoeling dat je de dingen samen gaat doe dus hoort het huishouden daar ook bij!!! :rolleyes: En het is zeker romantisch dat als je vrouw niet kan koken dat de man ervoor zorgt!!! Dat is liefde!!! :verliefd:

marok_lady
13-05-2003, 15:09
HEYYYYYY...IK WIL WEL EEN HUISVROUW WORDEN...ECHT 8ER HET AANRECHT............ZOLANG M`N MAN GENOEG GELD BINNENHAALT........

marok_lady
13-05-2003, 15:13

MEISJEEEEEEEEE....JE HEBT GELIJK........

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7