Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een dwalende **** dan!??? hahaha

LZN
13-05-2003, 14:09

Re: Wanneer ben je nou een H*oer?? (Bericht #) citaat: Origineel gepost door legzella Als je een vriend hebt? Als je een vriend hebt gehad? Als je met een jongen loopt? Als je met hem kust? Als je niet reageert op straat op dat gesis? Als je wel reageert op dat gesis op straat? Als je verder gaat met een jongen? Als je naar een discotheek gaat? Of als je gewoon achter de ramen staat!??? Er wordt zoveel gesmeten met het woord **** want wanneer ben je nou een Hoe*r eigenlijk dat vraag ik me weleens af!!??? Tegenwoordig als je gaat zwemmen damn!! Waar gaat dit heen waar gaat dit toch nou naar toe.... iedereen doet gemeen lalalalala!!! Waar gaat dit heeeeeeeeeeeen!!?? Inderdaad waar gaat dit heen met de wereld? Bovenstaande is allemaal haram (behalve die twee regels van dat gesis), en toch gebeurt het heeeeel vaak. Ik zou zo iemand geen h**r noemen, ik zou haar een dwalende noemen. _________________________________ 'God accepteert je geloof niet als het zich niet vertaald in daden; en hij accepteert je daden pas als ze conform je geloof zijn.' (Muslim) De profeet heeft gezegd: "Schaamte is een onderdeel van het geloof en de plaats van het geloof is in het paradijs. En schaamteloosheid is onderdeel van grofheid en de plaats van grofheid is in de hel." (Ahmad en Tirmidzi) najibje2002@hotmail.com Hahahahah...!!.

MarocStar
13-05-2003, 14:12
Waar slaat deze onzin dan weer op? Je had toch al een topic hierover geopend?

Najib26
13-05-2003, 14:17
Zijn meiden die zwemmen met mannen, meiden die vriendjes hebben, meiden die een jongen zoenen, meiden die naar disco's gaan, dan niet dwalend? Lees de koran en kijk of deze dingen zijn toegestaan in de islam. Een h**r zou ik haar niet willen noemen.

MarocStar
13-05-2003, 14:17
Origineel gepost door legzella Nou nou nou nee hij zei dat hij zulke meiden geen hoeren noemt maar dwalende vandaar deze topic..!! Kapies... Kun je toch ook in die topic aangeven :confused:

Sahra22
13-05-2003, 14:19

Legzeltje, jij hebt een paar klappen nodig nu!! :D