Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Permanent??

nietalleen
13-03-2006, 22:32

Wie heeft hier ervaring mee??

dounyatjuhhh
14-03-2006, 09:34
t verbrandt en beschadigd je haar

nietalleen
14-03-2006, 13:08
Oehh.. :jammer:

MissM
14-03-2006, 13:21
ik laat al jaren permanet zetten..omdat ik erg dun haar heb en zo lijkt het meer. natuurlijk is het niet egt gezond voor je haar.maar als je het goed verzorgt..valt het best mee.bij mij dan tenminste.

nietalleen
14-03-2006, 13:24

Dat is de reden waarom ik het ook willen zetten, gewoon voor meer volume.. Heb je van die kleine krulletjes gezet, of golven? En hoeveel was je kwijt?

FrenchKissing
14-03-2006, 13:27
Dat is de reden waarom ik het ook willen zetten, gewoon voor meer volume.. Heb je van die kleine krulletjes gezet, of golven? En hoeveel was je kwijt? Een vriendin van mij had dat gedaan en ze heeft er erg veel spijt van gehad. Ze had van die kleine krulletjes laten zetten. Het resultaat was denderend, maar achteraf gezien had ze er erg veel spijt van. Ze had meer haaruitval dan voorheen en ook kreeg ze met moeite haar natuurlijke haarstructuur terug.

nietalleen
14-03-2006, 13:28
Wat moet ik dan doen.. :traan1:

FrenchKissing
14-03-2006, 13:31
Wat moet ik dan doen.. :traan1: Ga naar een goede kapsalon en laat je daar goed informeren. Misschien kunnen ze je een product aanraden of een kapsel dat je haar meer volume geeft! Ik denk dat ze daar wel wat voor hebben, zonder dat je een permanentje voor hoeft te nemen.

MissM
14-03-2006, 13:31
ik laat het me zus zetten.ik haal permanetvloeistof bij de drogist en me zus rolt de rollers erin.(ik gebruik 2 verschillende rollers voor natuurlijk effect)rode en oranje rollers.doe de vloeistof in me haar plasticzak(zit in de verpaking bij de vloeistof)en een handdoek om me hoofd en laten inwerken.

nietalleen
14-03-2006, 13:32
Ik wil heel graag krullen in mijn haar hebben. (grote golven) en blijvend.. Zijn er geen producten die dit kunnen doen..?

MissM
14-03-2006, 13:36
voor mij word het weer tijd om me haar te laten doen..en de laatste keer dat ik het deed is zeker 8 maanden geleden..dus je kamt het er niet uit ofzo.

romeisa_b
17-03-2006, 20:42
MOet je niet dOen meiisieee .. De eerste 2 dage zal je hare er mischien wel Wooow uit zien maar de rest van je leve zal je alleen haar uitval krijgen en je hebt zelfs kans dat je haar niet meer grOeit... Je kan ook mOuse gebruiken ? Gel , MOuse of kokes Vet ! Veel beter dan dat in ieder geval .. ;)