Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer ben je nou een ****!??

LZN
13-05-2003, 13:47

Als je een vriend hebt? Als je een vriend hebt gehad? Als je met een jongen loopt? Als je met hem kust? Als je niet reageert op straat op dat gesis? Als je wel reageert op dat gesis op straat? Als je verder gaat met een jongen? Als je naar een discotheek gaat? Of als je gewoon achter de ramen staat!??? Er wordt zoveel gesmeten met het woord **** want wanneer ben je nou een Hoe*r eigenlijk dat vraag ik me weleens af!!??? Tegenwoordig als je gaat zwemmen damn!! Waar gaat dit heen waar gaat dit toch nou naar toe.... iedereen doet gemeen lalalalala!!! Waar gaat dit heeeeeeeeeeeen!!??.

-Reda-
13-05-2003, 13:56
wanner je in ruil voor geld sex hebt, dan ben je een ho'

Sahra22
13-05-2003, 13:59
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO wanner je in ruil voor geld sex hebt, dan ben je een ho' Ja en anders ben je een s.l.e.t , s.l.o.e.r.i.e. of snol! :D

Meryam20
13-05-2003, 14:01
Volgens mij ben je in de ogen van marokanen een ho als je een van die dingen al doet!!!! :rolleyes: Zorg er voor dat jezelf geen ho wordt en beoordeel mensen niet te snel!!!!

Najib26
13-05-2003, 14:01

Origineel gepost door legzella Als je een vriend hebt? Als je een vriend hebt gehad? Als je met een jongen loopt? Als je met hem kust? Als je niet reageert op straat op dat gesis? Als je wel reageert op dat gesis op straat? Als je verder gaat met een jongen? Als je naar een discotheek gaat? Of als je gewoon achter de ramen staat!??? Er wordt zoveel gesmeten met het woord **** want wanneer ben je nou een Hoe*r eigenlijk dat vraag ik me weleens af!!??? Tegenwoordig als je gaat zwemmen damn!! Waar gaat dit heen waar gaat dit toch nou naar toe.... iedereen doet gemeen lalalalala!!! Waar gaat dit heeeeeeeeeeeen!!?? Inderdaad waar gaat dit heen met de wereld? Bovenstaande is allemaal haram (behalve die twee regels van dat gesis), en toch gebeurt het heeeeel vaak. Ik zou zo iemand geen h**r noemen, ik zou haar een dwalende noemen.

fatiha85
13-05-2003, 14:44
ik zelf vindt dat je een **** bent als je je lichaam verkoopt voor geld, dan ben je een ****, maar ik bedoel als je met je vriend loopt ofzo dan hoef je nog geen **** te zijn, dat vindt ik echt belachelijk!!

SaddamHussein
13-05-2003, 16:03
Ik denk dat de woord ho voor zich spreek maar ik weet in ieder geval( overgedragen door ouders aan me) dat de hel door de meerderheid uit vrouwen zou bestaan.