Bekijk originele versie : Hou Eens Op Met Arabier Dit Berber Dat!
Mensen hou nou eens op dat schijnheilige gedoe en ons in tweeen te delen!!!!
We zijn allemaal marokkanen en verschillen zijn er zelfs binnen families en als jullie willen dat de kloof alleen maar groter word moet je vooral jezelf elke keer maar weer als arabier of berber naar voren brengen!!!!
We zijn allemaal marokkanen en begin eerst bijzelf voordat je beweert dat nederlanders discrimineren!!!.
Origineel gepost door bent__lehram
We zijn allemaal marokkanen en verschillen zijn er zelfs binnen families en als jullie willen dat de kloof alleen maar groter word moet je vooral jezelf elke keer maar weer als arabier of berber naar voren brengen!!!!
We zijn allemaal marokkanen en begin eerst bijzelf voordat je beweert dat nederlanders discrimineren!!!
AMAZIGH POWER!!!!! DOOD AAN ALLE ISLAMISTEN DIE DE BERBERCULTUUR WILLEN ELIMINEREN!
Origineel gepost door ITHRANE
wij zijn allemaal MOSLIMS
en grietje :vingers: pleur op met jou onzin amazigh power :jammer:
Pleur zelf op moslimhond!
Origineel gepost door Grietje
AMAZIGH POWER!!!!! DOOD AAN ALLE ISLAMISTEN DIE DE BERBERCULTUUR WILLEN ELIMINEREN!
Donder toch op trut.
Elke amazigh houd van zijn geloof, maar wil alleen gelijke culturele rechten meer niet in noord-afrika. Wat het geloof ons ook bied, maar de arabieren niet.
Zulke mensen als jou veracht ik.
Wat zijn sommige mensen toch zo dom.
En voor de topic opener, jij bent diegene die het weer oplaait hoor, het
was even stil en nu moet jij weer je bek opentrekken.
Origineel gepost door misantazaghin
Donder toch op trut.
Elke amazigh houd van zijn geloof, maar wil alleen gelijke culturele rechten meer niet in noord-afrika. Wat het geloof ons ook bied, maar de arabieren niet.
Zulke mensen als jou veracht ik.
Wat zijn sommige mensen toch zo dom.
En voor de topic opener, jij bent diegene die het weer oplaait hoor, het
was even stil en nu moet jij weer je bek opentrekken.
DOOD AAN ALLE RIFFIES! he, ik ben van alle markten thuis.
Origineel gepost door ITHRANE
:vingers:
jij verdient niets meer niets minder dan ditte :vingers:
Oh nee doe dat niet. Je breek m'n hart. genoeg gerelt. gotta go.
Origineel gepost door Grietje
DOOD AAN ALLE RIFFIES! he, ik ben van alle markten thuis.
jah joh pas op zo raak je nog je bondgenoten kwijt.
Hans en Grietje jammer eigenlijk dat dat sprookje
goed afliep, maar daarom is het ook een sprookje.
:)
Zin_Rabat
13-05-2003, 12:20
We zijn allemaal marokkanen en begin eerst bijzelf voordat je beweert dat nederlanders discrimineren!!!
eindelijk iemadn die een keer zijn hersens gebruikt
ze zitten daar niet voor niets hoor ik wordt er ook altijd zo misselijk van arabieren dit arabieren dat berbers zus??......zo???? :confused:
TemsoenT
13-05-2003, 12:24
Riffia 4 everrr en respect voor alle moslims ook voor arabieren!!
tinghir2001
13-05-2003, 12:36
Je leert pas iemand accepteren als je ook in ziet dat iemand anders is en met dat feit wil leven!! De berbers hebben cultureel een andere achtergrond dan arabieren ,en dat moeten Arabieren inzien en niet steeds ons cultuur en taal steeds weg cijferen !! veder hebben we geen moeite met arabieren. we eisen gewoon ons rechten op ....de taal van mijn voorouders die maar met moeite geaccepteert wordt en waar nog steeds heel veel weerstand tegenbestaat als een volwaardig onderwezen taal geaccepteert te worden!!
RealMadridGirl
13-05-2003, 12:44
echte marokkaanen die onderscheidt maken tussen zichzelf
Origineel gepost door RealMadridGirl
echte marokkaanen die onderscheidt maken tussen zichzelf
schrijf jij nou maar eens het woord marokkanen
goed en kom dan terug
RealMadridGirl
13-05-2003, 12:48
heb je nix beters te zeggen.
Zo dis je me niet hoor
echte marokkanen als ze niet weten wat ze terug moeten zeggen maken ze een hele wereldreis
Origineel gepost door RealMadridGirl
heb je nix beters te zeggen.
Zo dis je me niet hoor
echte marokkanen als ze niet weten wat ze terug moeten zeggen maken ze een hele wereldreis
ik verbeter je. Je weet niet eens waar je het over hebt meid.
Je zegt zonder eigenlijk ergens op te hebben gereageerd.
Verdiep je eens in de geschiedenis van marokko. Men zegt dat
dat je leert van de fouten die in de geschiedenis zijn gemaakt.
MArokko heeft daar niet echt van geleerd.
RealMadridGirl
13-05-2003, 12:51
boy where are yo talking aboout????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.